Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Το κακό θα αρχίσει από τους ρασοφόρους...

Ο Πατέρας μας, Μάρκος Μανώλης, τα είδε όλα αυτά που ζούμε...
Κάποια στιγμή στεναχωρήθηκα με κάποια μοναχή (κατηγορούσε τον πατέρα Μάρκο), και όταν πήγα για εξομολόγηση και του το είπα, μου είπε:

 "Γιατί στεναχωριέσαι κυρία Αγγελική, ξεχνάμε ποιοι σταύρωσαν τον Χριστό μας;;;
'Ητανε οι ιερείς της εποχής εκείνης. Το κακό θα αρχίσει από τους ρασοφόρους. (Ητημάσθη και δεν εταράχθη), όλα να τα περιμένετε, θα 'ρθει καιρός και θα κλείσουν τις εκκλησιές. Κρατήστε μια Καινή Διαθήκη και ένα ψαλτήρι. Θα γίνονται Θείες Λειτουργίες μέσα στα σπίτια".

Πονούσε η ψυχή του όταν μου τα έλεγε.....
Και δυστυχώς βγήκαν αληθινά τα λόγια του.
Μου είπε: "κάποτε θα περνάτε μια κρίση και σε λίγες μέρες θα σας λένε: όλα εντάξει, γιατί θα έχουν κάνει αυτό που θέλουν."
Παναγία μου, έρχονται τα λόγια του στην σκέψη μου, και σκέφτομαι πόσο μακριά έβλεπε. Μου είχε δώσει να κρατήσω τα παλιά λάβαρα του αγίου Γεωργίου· "κρατήστε τα, θα χρειαστούν" μου είπε...
Δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνουν Εκκλησίες μέσα σε σπίτια.
Της κ. Α.Κ.