Καλή Ανάσταση,
μου λείπει, όταν βλέπω την θ. Λειτουργία τηλεοπτικά, η εικόνα του Αγίου Ποτηρίου στην Προσκομιδή με τα χέρια του Ιερέως να ξύνουν-να βγάζουν
Μερίδες- ονομαστικές των Πιστών, των οποίων τα ονόματα συνέλεξαν, ΟΛΑ, οι Ενορίες εις τύπον Λιτανείας με χαρτί και στυλό από γειτονιά σε γειτονιά, ή με ηλεκτρονικό χαρτί μέϊλ, παρηγορώντας έτσι τους Πιστούς ότι όντως μετέχουν στο Ποτήριον της Θείας Αναφοράς εν Ειρήνη-και ακούγοντας τα ονόματά τους.
Παρηγορία η αναγγελία των ονομάτων υπό του Αγγέλου εν Ποτηρίω. Στον βαθμό της Πίστεώς των θα απολαύσουν οι Πιστοί την Χάριν και την Δωρεάν του Αγίου Πνεύματος, στον βαθμό της Πίστεώς των και λίγο παραπάνω επειδή ο Θεός είναι κουβαρντάς. Ίσως δέ και πολύ πιό παραπάνω, μιάς και ο ίδιος προ-υποσχέθηκε το: ”όπου κατήργησεν το εκκλησιασμόν η πανδημία, υπερεπερίσσευσεν η Χάρις με απλές Ονομαστικές Μερίδες των Πιστών, μετά πάντων των τεθνεώτων και των Αγίων και εξαιρέτως της Παναγίας, Αχράντου, Ενδόξου, Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας”. Όλοι μαζί Παρόντες μέσα στο ίδιο Ποτήριο. Απόλυτα αναγκαία Πράξη Αγάπης και Αγκάλης και Στοργής αυτό, για όλους και όχι μόνον για γνωστούς και φίλους του παπά (που αν γίνει ιδιοτελώς, ”πάει μέσα”, ών αυτοκατάκριτος).
Μερίδες- ονομαστικές των Πιστών, των οποίων τα ονόματα συνέλεξαν, ΟΛΑ, οι Ενορίες εις τύπον Λιτανείας με χαρτί και στυλό από γειτονιά σε γειτονιά, ή με ηλεκτρονικό χαρτί μέϊλ, παρηγορώντας έτσι τους Πιστούς ότι όντως μετέχουν στο Ποτήριον της Θείας Αναφοράς εν Ειρήνη-και ακούγοντας τα ονόματά τους.
Παρηγορία η αναγγελία των ονομάτων υπό του Αγγέλου εν Ποτηρίω. Στον βαθμό της Πίστεώς των θα απολαύσουν οι Πιστοί την Χάριν και την Δωρεάν του Αγίου Πνεύματος, στον βαθμό της Πίστεώς των και λίγο παραπάνω επειδή ο Θεός είναι κουβαρντάς. Ίσως δέ και πολύ πιό παραπάνω, μιάς και ο ίδιος προ-υποσχέθηκε το: ”όπου κατήργησεν το εκκλησιασμόν η πανδημία, υπερεπερίσσευσεν η Χάρις με απλές Ονομαστικές Μερίδες των Πιστών, μετά πάντων των τεθνεώτων και των Αγίων και εξαιρέτως της Παναγίας, Αχράντου, Ενδόξου, Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας”. Όλοι μαζί Παρόντες μέσα στο ίδιο Ποτήριο. Απόλυτα αναγκαία Πράξη Αγάπης και Αγκάλης και Στοργής αυτό, για όλους και όχι μόνον για γνωστούς και φίλους του παπά (που αν γίνει ιδιοτελώς, ”πάει μέσα”, ών αυτοκατάκριτος).
Ερώτημα: Ποιά Πανδημία;
Απάντηση: Αυτή των “απίστων” παπάδων που δέν τελούν ως ανωτέρω, για το πλήρωμα της Εκκλησίας τους.
Καλή Ανάσταση