Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Ο Ναβουχοδονόσορας εν δράσει



Επιτρέπεται να πάει κάποιος στο υπερκατάστημα για να ψωνίσει, έστω και με τους προβλεπόμενους όρους, παρόντων ή έστω εναλλασσομένων των υπαλλήλων του καταστήματος επί ώρες.
Επιτρέπεται κάποιος να προμηθευτεί τα φάρμακά του από το φαρμακείο της γειτονιάς, παρόντος του προσωπικού του, που δέχεται όλο αυτό τον κόσμο καθημερινά.

Τα περίπτερα και οι φούρνοι λειτουργούν ανεμπόδιστα δεχόμενοι κάμποσο κόσμο και αυτά.
Επιτρέπεται επί τρίωρο να ταϊζει κάποιος τα αδέσποτα της περιοχής του ή να βγάζει το κατοικίδιό του δύο φορές τη μέρα προς ανακούφισή του.
Δεν  απαγορεύεται η άθληση και το περπάτημα, τα υπέρηχα και οι αξονικές τομογραφίες κ.ά. στα νοσηλευτικά ιδρύματα.
Λειτουργούν ΔΕΚΟ, Δήμοι, εταιρείες έστω με μειωμένο προσωπικό και τα διόδια λειτουργούν κανονικά και από κοντινή απόσταση οι εργαζόμενοι δίνουν χέρι με χέρι επί ώρες τις αποδείξεις.
Οι στρατιωτικές και παραγωγικές σχολές είναι όλες μέσα κλεισμένες, αλλά ασφαλώς οι καθηγητές, αξιωματικοί, μάγειροι και ραφτάδες μπαινοβγαίνουν.
Οι μετανάστες μεταφέρονται ή κυκλοφορούν, όπως και οι ρομά, ανεξέλεγκτα, πιθανόν άσκοπα  και ατιμώρητα.
Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό, Δημοτική Αστυνομία, φύλακες των συνόρων στον Έβρο είναι επί ποδός.
Οι Τράπεζες λειτουργούν και τα Ταχυδρομεία επίσης.
Κηδείες, γάμοι, βαπτίσεις και διαζύγια διευκολύνονται.
Δεν  απαγορεύονται οι ταχυμεταφορές φαγητών, προϊόντων, αντικειμένων, οι δε ταχυμεταφορείς ασφαλώς και δεν εναλλάσσονται, αλλά παραμένουν οι ίδιοι και ανεβοκατεβαίνουν πολυκατοικίες όλη τη μέρα.
Τα Μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν και αυτά μια κινητικότητα. Τα κέντρα μεταναστών κανονικά λειτουργούν με ελευθερία κινήσεως από 7 το πρωί μεχρι 7 το βράδυ εκατό άτομα ανά ώρα να βγαίνουν και να κάνουν τις δουλειές τους.
Τα ραδιοτηλεοπτικά κανάλια ασταμάτητα εκπέμπουν και με απεσταλμένους τους, εικονολήπτες και ηχολήπτες ενημερώνουν τον κόσμο.
Νοσοκομεία, Κέντρα υγείας κλπ λειτουργούν με απρόβλεπτες συνέπειες μέσα στα μικρόβια και διαρκώς εφημερεύουν.
Η Βουλή λειτουργεί, όπως λειτουργεί, μιλάνε οι άνθρωποι, βήχουν, φταρνίζονται και φωνάζουν, λίγο αραιά βέβαια καθήμενοι, αλλά δεν  έκλεισε ο ναός της Δημοκρατίας ούτε οι γραμματείς ούτε οι νεροκουβαλητές ούτε η φρουρά, όπως και οι αστυνομικοί των υψηλών προσώπων.
Τα υπουργεία ασφαλώς παράγουν Πράξεις Νομοθετικού περιεχομένου και οι υπάλληλοί τους κάπως συνεργάζονται και συγχρωτίζονται  με τους φρουρούς απέξω να στέκονται νύχτα μέρα.
Η  προεδρική φρουρά πιθανότατα κάνει κανονικά τις αλλαγές της και τα στρατόπεδα λειτουργούν κανονικά, και οι φυλακές, όπου απλά διευκολύνθηκε η αποφυλάκιση κάποιων κρατουμένων που πλησίαζε το τέλος της ποινής τους, με τους σωφρονιστικούς παρόντες.
Άλλες χώρες έχουν μια πιο  ευέλικτη συμπεριφορά.
Άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν ελεύθερη τη λατρεία τους.
Β] Μπορεί σε όλα αυτά τα ανωτέρω να υπάρχει ένα συν – πλήν, δηλαδή να είναι κάπως διαφοροποιημένα… Ωράρια, προσέγγιση και συμμετοχή κόσμου… Πάντως το γενικό πνεύμα και η επικρατούσα κατάσταση είναι περίπου αυτή…
Η κρατική μηχανή επικαλείται και συνεχώς επισείει την ατομική ευθύνη ενός εκάστου συμπολίτη μας ώστε να μη εξαπλωθεί το κακό. Δηλαδή να προστατεύσουμε εαυτούς και τους διπλανούς τους…
Φαίνεται δε ότι, για να μη έχουν σταματήσει τα πάντα παντελώς, όλοι αυτοί οι παραπάνω περιγραφόμενοι και εργαζόμενοι, έχουν  ατομική ευθύνη, ευαίσθητη συνείδηση και εκλεπτυσμένη αντίληψη περί του πρακτέου και κάνουν στον αόρατο αυτό πόλεμο το πατριωτικό τους καθήκον, με το όποιο ενδεχόμενο σε βάρος της υγείας τους και της οικογενείας τους. Είναι απαραίτητοι όλοι αυτοί…
Μόνο κάποιοι άλλοι, πολίτες τρίτης δηλαδή κατηγορίας, οι άνθρωποι της Εκκλησίας, κληρικοί και λαϊκοί,  είναι «χαϊβάνια και ζαλισμένο κοπάδι», δεν ξέρουν τι τους γίνεται, και αυτοί:
μάλλον θέλουν να πεθάνουν πηγαίνοντας στην Εκκλησία, είναι δηλαδή μαζοχιστές και ανεύθυνοι, δεν αγαπούν τη ζωή, είναι επίσης και σαδιστές και μάλλον  θέλουν  να μεταδώσουν τη νόσο και να τη διασπείρουν βγαίνοντας από τους ναούς, και γι΄ αυτό έχουν αποκλεισθεί από τις Εκκλησίες τους !!!
Γ] Δεν είναι άδικο και ρατσιστικό αυτό; Δεν είναι αντιφατικό και άξιο απορίας; Γιατί αυτή η μεροληπτική συμπεριφορά σε βάρος του πιστού λαού του Θεού; Γιατί τόση αχαριστία;
Οι χριστιανοί, οι συνειδητοί Ορθόδοξοι Έλληνες, σε όλα αυτά τα δέκα μνημονιακά χρόνια, στην πλειοψηφεία τους, ήταν τα συνεπή φορολογικά υποζύγια, στάθηκαν δίπλα στους πτωχούς και πεινασμένους, έδωκαν φαγητό και έκαναν συσσίτια για κάθε φυλή και γλώσσα, στήριξαν ψυχολογικά το λαό μας, στέγασαν και σκέπασαν τους αστέγους, πλήρωσαν λογαριασμούς και διακανονισμούς, στήριξαν τους ασθενείς και φυλακισμένους, έντυσαν γυμνούς και ρακένδυτους, έφτιαξαν παντοπωλεία και ενδυματοπωλεία δωρεάν για τους μη έχοντας, βάπτισαν άπορα παιδάκια και πάντρεψαν φτωχούς, αγωνίστηκαν για τη Μακεδονία και τα Ορθόδοξα Θρησκευτικά, υπεράσπισαν τα αγέννητα παιδιά και τη νεότητα, έσωσαν από την κατάθλιψη και την αυτοκτονία κόσμο και κοσμάκη και μέσα στην απλότητά τους πίστεψαν ότι μπορούν με την ψήφο τους να φέρουν την Πατρίδα πιο κοντά στις ρίζες της.
Για όλα αυτά τα εθελοντικά και ανθρωπιστικά ήταν καλοί και αξιέπαινοι… Τώρα με μιας έγιναν επικίνδυνοι. Δεν αποκλείεται και να φταίνε για τη διάδοση της νόσου, γιατί εκκλησιάζονται και κοινωνούν. Οι χριστιανοί έκαψαν τη Ρώμη, όχι ο Νέρωνας.
Ξεχνάνε όμως οι κρατούντες και γεγαυρωμένοι ότι ό,τι καλό έγινε και γίνεται σ΄αυτό τον τόπο, κέντρο έχει την Εκκλησία, τη Θεία Λειτουργία και τη Θεία Ευχαριστία. Δύο χιλιάδες και πλέον χρόνια τώρα. Τώρα απώλεσαν οι ορθόδοξοι τον αλτρουϊσμό τους και την ατομική τους ευθύνη; Τώρα και η θυσία των ευσεβών ιερέων και ο εθελοντισμός των χριστιανών χάθηκαν;
Δ] Γιατί όμως να κλείσουν οι Εκκλησίες; Ποιος ο λόγος να μη αφήσουν τους χριστιανούς ως υπεύθυνους πολίτες να αποφασίσουν για τον εαυτό τους;
Ο Ναβουχοδονόσορας παλιά διέταζε τους αιχμάλωτους Εβραίους, ποιοι και πως θα νηστεύουν, πως και που θα προσεύχονται, ποιον θα προσκυνάνε, και όσοι δεν υπάκουαν τους έριχνε στην κάμινο του πυρός και στο λάκκο των λεόντων. Ο Δανιήλ και οι τρείς παίδες όμως δεν υπάκουσαν, αν και αιχμάλωτοι. Είπαν μάλιστα: «έστω κι αν δεν μας σώσει ο Θεός μας για τις αμαρτίες μας, εμείς πίστη δεν αλλάζουμε».
Άρα ο Ναβουχοδονόσορας προσπάθησε να βάλει στη μέγγενη της κρατικής απόφασης τη συνείδηση και τη θρησκευτική ελευθερία των πιστών Ιουδαίων, όν τρόπον κάνει σήμερα η κρατική μηχανή.
Το θέμα είναι γιατί το κάνει; Πως αποκλείει τους χριστιανούς από τη θεία Λατρεία, πως η κοσμική εξουσία δεν σέβεται τη Μάνα Εκκλησία και ταπεινώνει μια ολόκληρη Σύνοδο; Πως εισέρχεται στα «interna corporis», στα ενδότερα, του Μυστικού Σώματος του Χριστού και παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία;
Έχει σκεφτεί η κυβέρνηση ποτέ να απαγορεύσει το «μπαϊράμι» των μουσουλμάνων, το «ραμαζάνι» των Τούρκων, το «Πάσχα» των Εβραίων, την περιτομή όλων αυτών, τις προσευχές που κάνουν οι μουσουλμάνοι ο ένας δίπλα στον άλλο… ή τις γιορτές των Καθολικών,  όπου μαζεύεται κόσμος και κάνουν συμπόσια και χαρές μεγάλες. Όσο και να προσπαθήσει να τα πετύχει όλα αυτά, θα κάνει έστω και ετεροχρονισμένα μια τρύπα στο νερό. «Το ποτάμι θα πάει στην κοίτη που ξέρει….»
Εβδομήντα χρόνια προσπάθησε ο κομμουνισμός στη Ρωσία και τί πέτυχε; Το φούντωμα της πίστεως. Το ίδιο και ο σύντροφος Ενβέρης στην Αλβανία το 1967. Τι κατάφερε; Γέμισε ο τόπος πάλι Εκκλησίες και Ορθοδοξία. «Ουδέν Εκκλησίας ίσον»!!!!
Ε] Γιατί όμως όλα αυτά;
Οι άνθρωποι δεν πιστεύουν βαθιά μέσα τους. Δεν εξομολογούνται, δεν κοινωνούν. Δε ζούνε το θαύμα μέσα τους. Πώς να πιστέψουν στην υπεροχή της πίστεως και της δυνάμεως του Θεού; Στο θαύμα της Εκκλησίας; Όλα τα βλέπουν νεοεποχίτικα, ίσα κι όμοια, ναοί, τεμένη, χάβρες, αίθουσες = κτήρια συναθροίσεων.
Πιθανότατα δέχονται εντολές έξωθεν. Από τη διεθνή των ασεβών, που θέλει να καταργήσει τις επί μέρους θρησκείες και να επιβάλλει παγκόσμια κυβέρνηση, παγκόσμια οικονομία, παγκόσμιο νόμισμα και παγκόσμια θρησκεία, χωρίς ιδιαιτερότητες και διαφορές, μπορεί και με οικονομικά ανταλλάγματα.
Δοκιμάζουν τις αντοχές και την υπακοή του λαού μας σε ενδεχόμενη παγκοσμιοποίηση και επιβολή υποχρεωτικού εμβολίου και γενικού τσιπαρίσματος.
Έχουν αποδεχθεί την πολυπολιτισμικότητα και χάριν μιας ψευδεπίγραφης κοινωνικής ειρήνης και αφομοίωσης διαγράφουν τα έκτακτα στοιχεία της αμωμήτου πίστεώς μας . Να μη δίνουμε στόχο. Ατομικά, όλα θα γίνονται ατομικά και σιωπηλά.
Δεν αντέχουν να βλέπουν μαζικά το λαό μας να θρησκεύεται και να κατακλύζει τους Ναούς τη Μ. Τεσσαρακοστή και τη Μ. Εβδομάδα και αναρίθμητοι χριστιανοί να εξομολογούνται και να κοινωνούν, να γεμίζουν τα μοναστήρια και να επισκέπτονται το Άγιο Όρος και να γιορτάζουν περήφανα το Πάσχα των Ελλήνων και τις άλλες μεγάλες γιορτές.
Προφανώς συνεχίζουν την  υλοποίηση και εφαρμογή του «ουδετερόθρησκου» κράτους της προηγούμενης κοσμικής εξουσίας και τη φτωχοποίηση των ενοριών μας ώστε να μη  μπορεί η Εκκλησία με τη φιλανθρωπία της να κάνει τίποτε, να μη μπορεί να ευεργετεί και να επηρεάζει τον κόσμο και να μη μπορεί να καλύπτει τα έξοδά της. Αυτό είναι το ευχαριστώ για την προσφορά της.
Κι ένα τελευταίο: μερικοί ευλαβείς κατά τα άλλα κάλαμοι πιάνουν κάποια μεμονωμένα παραδείγματα αγίων και οσίων και προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Ξεχνούν τη στάση των Μεγάλων Πατέρων Βασιλείου, Γρηγορίου, Αμβροσίου, Ιωάννου Χρυσοστόμου, Αθανασίου του Μεγάλου, απέναντι της κρατικής εξουσίας, ακόμη και των τελευταίων αγίων Ιακώβου Τσαλίκη και Νικολάου Πλανά που δεν άφηναν λειτουργία και λειτουργία. Όλα τα προηγούμενα χρόνια μιλούσαμε για το λειτουργικό θαύμα της Εκκλησίας μας και φθάσαμε σήμερα να δεχόμαστε εμμέσως και φοβικά την ατομική θρησκευτικότητα και τον προσωπικό μεμονωμένο ευσεβισμό.
Χριστιανική Εστία Λαμίας