Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020

Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι



Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!. Ξεκίνησε από την Σενεγάλη και δούλεψε σκληρά. Θυμάται όμως την πατρίδα του και θέλει οι συμπατριώτες του να κερδίσουν λίγα από αυτά που του έχει δώσει η ζωή.
Μία εκπληκτική απάντηση έδωσε ο Σαντιό Μανέ σε ερώτηση που του έγινε για την πλούσια φιλανθρωπική του δράση. Ο Σενεγαλέζος επιθετικός έδωσε ένα ισχυρό μήνυμα και τόνισε το χρέος που έχει ο καθένας μας στην κοινωνία.
Δείτε τι ανέφερε ο άσος της Λίβερπουλ:

«Γιατί να θέλω 10 Ferraris, 20 διαμαντένια ρολόγια ή δύο αεροπλάνα; Τι θα προσφέρουν σε εμένα και στον κόσμο αυτά τα αντικείμενα;
Ήμουν πεινασμένος και έπρεπε να δουλέψω στους αγρούς. Επιβίωσα από δύσκολες στιγμές, έπαιξα ποδόσφαιρο με γυμνά πόδια, μου έλειπε η εκπαίδευση και αρκετά ακόμα πράγματα, όμως σήμερα με αυτά που κερδίζω χάρη στο ποδόσφαιρο, μπορώ να βοηθήσω τους ανθρώπους μου.
Έχτισα σχολεία, ένα στάδιο, ενώ παρέχουμε ρούχα, παπούτσια, φαγητό σε ανθρώπους που ζουν κάτω από εξαιρετική φτώχεια. Επιπλέον, δίνω 70 ευρώ το μήνα σε όλους τους ανθρώπους σε μία φτωχή επαρχία της Σενεγάλης ώστε να συμβάλλω στη βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης.
Δεν έχω ανάγκη να επιδεικνύω υπερπολυτελή αμάξια και σπίτια, ταξίδια, ακόμα και αεροπλάνα. Προτιμώ οι δικοί μου άνθρωποι να κερδίσουν λίγα από αυτά που μου έχει δώσει η ζωή».
in.gr