Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Εις μνήμην του αειμνήστου Πνευματικού μου Πατρός, Μάρκου Μανώλη


Πολυαγαπημένε μου Γέροντα, την ευχή σου.
Πλησιάζει η ευλογημένη εορτή σου, του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού και θεώρησα ιερό χρέος μου, να σου ευχηθώ χρόνια ουράνια.
Ξέρω καλά ότι βρίσκεσαι δίπλα στον Χριστό μας, στην ουράνια βασιλεία και ότι με ακούς. Θα ήθελα λοιπόν να ξέρεις ότι σε αγαπώ πάρα πολύ και είσαι το Πρότυπο μου.
Χάρη σε εσένα, ο υπέροχος Χριστός μας, μου χάρισε μία αγία μητέρα, η οποία μέρα και νύχτα, παρακαλεί να σου μοιάσω. Είσαι για εμάς η οικογένεια μας, ο Πατέρας μας, ο Άνθρωπος του Θεού, που σημάδεψες την εν Χριστώ Ζωή μας.

Ό,τι και να πω για εσένα θα είναι λίγο. Ήσουν, είσαι και θα είσαι ο Άγιός μου, ο Ιερέας που θαυμάζω και καμαρώνω.
Στην επίγεια ζωή σου, πόνεσες πολύ και πληγώθηκες. Τώρα όμως δοξάζεσαι και θα δοξαστείς έτι περισσότερο.
Με τις ευχές του Αγίου Δημητρίου μου, θα αγωνίζομαι σε όλη μου την ζωή, να καταστήσω γνωστό στον κόσμο, την αγιότητά σου και την αγάπη σου.
Σε αγαπώ πολύ και σε ευχαριστώ για ΟΛΑ.
Είθε η ευχή σου, να με σκεπάζει σε κάθε μου βήμα.
Με απέραντη ευγνωμοσύνη.
Ο Ά.Μ. σου.