Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα και όλη την Φύση καλά λίαν. Όχι τέλεια
Εαν γίνονταν τέλειοι δεν θα είχαν ελευθερία, διότι θα ήταν χωρίς δυνατότητα επιλογής.
Η επιλογή της τελειότητας θα έπρεπε να γίνει ελεύθερα και η πρόκληση της ελευθερίας προς την τελειότητα ή προς την καταστροφή, έγινε με την επισήμανση απο τον Θεό, του απαγορευμένου καρπού, μέσα σε ένα Παράδεισο επίγειο με αμέτρητους καρπούς.
Η επισήμανση ενός απο τους καρπούς ως απαγορευμένου, απο τους αμέτρητους επιτρεπόμενους καρπούς, έγινε με την Εντολή, ότι απο όλους τους καρπούς μπορούν να φάνε, εκτός απο ένα.
Η Εντολή, ο λόγος του Θεού, ήταν πρώτα επιτρεπτικός για όλους τους καρπούς και μετα απαγορευτικός , μόνο για ένα καρπό.
Το επικεντρο της Εντολής του Θειύ, οντολογικά, ήταν η προσφορά των αμέτρητων καρπών και όχι η απαγόρευση του ενός και μόνου καρπού.
Η μη βρωση του απαγορευμένου καρπού θα ήταν η επιλογή της Ζωής του Θεού, ενώ η επιλογή βρώσης του απαγορευμένου καρπού, θα σήμαινε την επιλογής Ζωής μακρυά δπο τον Θεό.
Έρχεται η διάβολος μπαίνοντας πρώτα μέσα στο φίδι και διαστρέφει το επίκεντρο στην απαγόρευση και όχι στην προσφορά.
Διαστρέφει το επικεντρο απο την Αγάπη προς τον Θεό, προς την Αγάπη στον εαυτό τους, του Αδάμ και της Εύας.
Διότι ο Θεός είπε πρώτα οτι επιτρεπόταν να φάνε απο όλους τους καρπούς και ύστερα είπε εκτός απο έναν.
Εάν τηρούσαν την Εντολή βρώσης όλων εκτός απο ένα, θα επέλεγαν, τον ίδιο τον Θεό και θα εγίνοντο Θεοι κατά μετοχή, κατά Χάρη, δηλαδή μετέχοντας στη Ζωή του Θεού αφού θα επέλεγαν τον Λόγο του Θεού.
Έρχεται ο διάβολος μέσα απο το φίδι και μιλά στην Εύα.
Διαστρέφει το Λόγο του Θεού διότι επικεντρώνει την προσοχή στο απαγορευμένο αντί στα επιτρεπόμενα.
Διαστρέφει την Αγάπη του Θεού που προσέφερε όλα εκτός ένα, σε μίσος, ζήλεια και κακία του Θεού, ότι ο Θεός απαγόρευσε αυτόν τον καρπό στον Άνθρωπο διότι εαν έτρωγαν ο Αδάμ και η Εύα, θα γινόταν Θεόί ανώτεροι απο τον Θεό.
Διαστρέφει την προτεινόμενη από τον Θεό Αγάπη και Ελευθερία σε ανταγωνισμό και ζήλεια του Θεού προς τον Αδάμ.
Μπροστά στήν πρόταση του Θεού και την πρόταση του διαβόλου, ο Αδάμ και η Εύα επιλέγουν, τον απαγορευμένο καρπό, δηλαδή τον ανταγωνισμό αντί της Αγάπης, την αποστασιοποίηση αντί την ένωση με τον Θεό.
Απο τότε έμεινε στην Ανθρώπινη Φύση η έλξη και ο πόθος πρός το απαγορευμένο, που κάθε φορά και με τα χρόνια, γίνεται χιονοστιβάδα αποστασίας από τον Θεό και τις εντολές Του.
Αυτό είναι ο Κόσμος σήμερα, αυτό είναι κρυφή μέσα αμαρτία μια σατανική έλξη να επιθυμούμε και να ποθούμε, το απαγορευμένο και να νοιώθουμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ να ζούμε την ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ την αμαρτία, και ΤΑΜΠΟΥ και ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τις Εντολές του Θεού, που είναι το δομικό υλικό της Αγάπης που μας δημιούργησε ο Θεός.
Το μόνο που μας μένει ενάντια σε αυτή τη ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ είναι ο ΠΟΘΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στις Εντολές του Θεού μέσα από τα Μυστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας, διότι έχουν μέσα το Άγιο Πνεύμα!
Τον πόθο του απαγορευμένου, νικά και θεραπεύει ο πόθος της Μετανοίας!
Ανδρέας Χριστοφόρου
Ζωγράφου 12/1/19 ώρα 08:22
Εαν γίνονταν τέλειοι δεν θα είχαν ελευθερία, διότι θα ήταν χωρίς δυνατότητα επιλογής.
Η επιλογή της τελειότητας θα έπρεπε να γίνει ελεύθερα και η πρόκληση της ελευθερίας προς την τελειότητα ή προς την καταστροφή, έγινε με την επισήμανση απο τον Θεό, του απαγορευμένου καρπού, μέσα σε ένα Παράδεισο επίγειο με αμέτρητους καρπούς.
Η επισήμανση ενός απο τους καρπούς ως απαγορευμένου, απο τους αμέτρητους επιτρεπόμενους καρπούς, έγινε με την Εντολή, ότι απο όλους τους καρπούς μπορούν να φάνε, εκτός απο ένα.
Η Εντολή, ο λόγος του Θεού, ήταν πρώτα επιτρεπτικός για όλους τους καρπούς και μετα απαγορευτικός , μόνο για ένα καρπό.
Το επικεντρο της Εντολής του Θειύ, οντολογικά, ήταν η προσφορά των αμέτρητων καρπών και όχι η απαγόρευση του ενός και μόνου καρπού.
Η μη βρωση του απαγορευμένου καρπού θα ήταν η επιλογή της Ζωής του Θεού, ενώ η επιλογή βρώσης του απαγορευμένου καρπού, θα σήμαινε την επιλογής Ζωής μακρυά δπο τον Θεό.
Έρχεται η διάβολος μπαίνοντας πρώτα μέσα στο φίδι και διαστρέφει το επίκεντρο στην απαγόρευση και όχι στην προσφορά.
Διαστρέφει το επικεντρο απο την Αγάπη προς τον Θεό, προς την Αγάπη στον εαυτό τους, του Αδάμ και της Εύας.
Διότι ο Θεός είπε πρώτα οτι επιτρεπόταν να φάνε απο όλους τους καρπούς και ύστερα είπε εκτός απο έναν.
Εάν τηρούσαν την Εντολή βρώσης όλων εκτός απο ένα, θα επέλεγαν, τον ίδιο τον Θεό και θα εγίνοντο Θεοι κατά μετοχή, κατά Χάρη, δηλαδή μετέχοντας στη Ζωή του Θεού αφού θα επέλεγαν τον Λόγο του Θεού.
Έρχεται ο διάβολος μέσα απο το φίδι και μιλά στην Εύα.
Διαστρέφει το Λόγο του Θεού διότι επικεντρώνει την προσοχή στο απαγορευμένο αντί στα επιτρεπόμενα.
Διαστρέφει την Αγάπη του Θεού που προσέφερε όλα εκτός ένα, σε μίσος, ζήλεια και κακία του Θεού, ότι ο Θεός απαγόρευσε αυτόν τον καρπό στον Άνθρωπο διότι εαν έτρωγαν ο Αδάμ και η Εύα, θα γινόταν Θεόί ανώτεροι απο τον Θεό.
Διαστρέφει την προτεινόμενη από τον Θεό Αγάπη και Ελευθερία σε ανταγωνισμό και ζήλεια του Θεού προς τον Αδάμ.
Μπροστά στήν πρόταση του Θεού και την πρόταση του διαβόλου, ο Αδάμ και η Εύα επιλέγουν, τον απαγορευμένο καρπό, δηλαδή τον ανταγωνισμό αντί της Αγάπης, την αποστασιοποίηση αντί την ένωση με τον Θεό.
Απο τότε έμεινε στην Ανθρώπινη Φύση η έλξη και ο πόθος πρός το απαγορευμένο, που κάθε φορά και με τα χρόνια, γίνεται χιονοστιβάδα αποστασίας από τον Θεό και τις εντολές Του.
Αυτό είναι ο Κόσμος σήμερα, αυτό είναι κρυφή μέσα αμαρτία μια σατανική έλξη να επιθυμούμε και να ποθούμε, το απαγορευμένο και να νοιώθουμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ να ζούμε την ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ την αμαρτία, και ΤΑΜΠΟΥ και ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τις Εντολές του Θεού, που είναι το δομικό υλικό της Αγάπης που μας δημιούργησε ο Θεός.
Το μόνο που μας μένει ενάντια σε αυτή τη ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ είναι ο ΠΟΘΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στις Εντολές του Θεού μέσα από τα Μυστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας, διότι έχουν μέσα το Άγιο Πνεύμα!
Τον πόθο του απαγορευμένου, νικά και θεραπεύει ο πόθος της Μετανοίας!
Ανδρέας Χριστοφόρου
Ζωγράφου 12/1/19 ώρα 08:22