14 Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.
14 Ο δέ Λόγος έγινε άνθρωπος, καί κατώκησε ανάμεσά μας, καί απολαύσαμε ως έκπαγλο θέαμα τή δόξα του, δόξα πού έχει ως μονογενής Υιός από τόν Πατέρα. Γεμάτος χάρι καί ομορφιά!
14 Ο δέ Λόγος έγινε άνθρωπος, καί κατώκησε ανάμεσά μας, καί απολαύσαμε ως έκπαγλο θέαμα τή δόξα του, δόξα πού έχει ως μονογενής Υιός από τόν Πατέρα. Γεμάτος χάρι καί ομορφιά!
Ο Θεός Λόγος έγινεν άνθρωπος παραμένοντας Θεός. Έγινεν αυτό πού δέν ήταν, καί παρέμεινεν αυτό πού ήταν. Διακηρύσσοντας ο Παύλος, τί είνε ο Χριστός, γράφει στό Κολ. β΄ 9: «Έν αυτώ κατοικεί πάν τό πλήρωμα τής θεότητος σωματικώς». Μέσα στόν άνθρωπο Χριστό κατοικεί όλη η θεία ουσία, η θεότης. Ο Χριστός δηλαδή είνε άνθρωπος καί Θεός, Θεάνθρωπος.«Είς Θεός, είς καί μεσίτης Θεού καί ανθρώπων άνθρωπος Χριστός Ιησούς», γράφει επίσης ο απόστολος στό Α΄ Τιμ. β΄ 5. Η αληθής έννοια του χωρίου τούτου είνε: Ο αυτός είνε Θεός, ο αυτός είνε καί μεσίτης ως άνθρωπος Χριστός Ιησούς. Ο αυτός συνδυάζει τήν ιδιότητα του Θεού μέ τήν ιδιότητα του ανθρώπου-μεσίτου.
--------------------------------
--------------------------------
Απο την ερμηνεία του α’ κεφαλαίου και του στίχου 14, του Ευαγγελίου του Ιωάννου που υπάρχει στο εξαίρετο ερμηνευτικό υπόμνημα του μακαριστού Ομολογητή Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου «Το Ευαγγέλιο του Ιωάννου» τόμος Α’ , Αθήνα 1996, σελ. 70-1.
Εκδόσεις της Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητας Ο ΣΤΑΥΡΟΣ.
Εκδόσεις της Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητας Ο ΣΤΑΥΡΟΣ.