Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Η σύζυγος ενός επιχειρηματία από την περιοχή Bryansk μας γράφει...


Η σύζυγος ενός επιχειρηματία από την περιοχή Bryansk μας γράφει:
- Παντρεύτηκα από αγάπη και σύντομα ανακάλυψα ότι ο σύζυγός μου δεν είναι απλώς αθεϊστής, αλλά ένας άθεος ανελέητος και μανιασμένος. Και όταν ανακάλυψε ότι ένας από τους υφισταμένους του πήγαινε στην εκκλησία και προσευχόταν στον Θεό, απόλυσε αμέσως έναν τέτοιο άνθρωπο από την εργασία.
Η πόλη μας είναι μικρή, είναι δύσκολο να δουλέψουμε και είναι σχεδόν αδύνατο να βρούμε ένα μέρος με αξιοπρεπή αμοιβή οπουδήποτε εκτός από τις επιχειρήσεις του συζύγου μου.
Έτσι ζούσαμε, όπως κάποτε οι χριστιανοί στις κατακόμβες, προσευχόμασταν  κρυφά και κρύβαμε την πίστη τους από το «κύριο» μάτι. Έκρυβα τις εικόνες και το βιβλίο προσευχής μου σε μια ντουλάπα κάτω από τα ρούχα μου, αλλά δεν τολμούσα να κρατήσω την πνευματική λογοτεχνία στο σπίτι και την κρατούσα σε έναν ορθόδοξο φίλο που εργαζόταν  στο εργοστάσιο του συζύγου μου. Γενικά, όπως είπε αργότερα ο σύζυγός μου όταν φεύγει η γάτα χορεύουν τα ποντίκια. Πήρα όλα τα εικονίδια μου από το ντουλάπι, προσευχόμασταν με έναν φίλο και μόλις ξεκίνησε,  άρχισα να διαβάζω το κόκκινο Πάσχα, όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε ξαφνικά. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά το ταξίδι αναβλήθηκε  και ο σύζυγος, όπως λένε, με έπιασε στα πράσα. Εγώ, σαν εκπαιδευμένο άτομο, έκρυψα αμέσως τις εικόνες. Όμως το βιβλίο  δεν ήξερα πού να το βάλω. Τέλος, το βιβλίο  το έβαλα στο ψυγείο και έτρεξα μέσα στην πόρτα.
Μια μέρα ο σύζυγός μου θα πήγαινε  σε μια  περιοχή για δουλειά, προειδοποιώντας μου ότι θα επιστρέψει αύριο. Και τότε η φίλη μου καλεί και λέει ότι της δόθηκε να διαβάσει το βιβλίο «Κόκκινο Πάσχα» για τους τρεις αδελφούς της Οπτίνας που σκοτώθηκαν το Πάσχα και ήταν  τόσο ενδιαφέρον  το βιβλίο  που ήθελα να το διαβάσω.
- Ελάτε, σπίτι να το διαβάσουμε  μαζί διότι ο σύζυγός μου δεν θα επιστρέψει σήμερα στο σπίτι.
Και τότε ήρθε ξαφνικά.
"Ποιος λοιπόν παραπλανά τη γυναίκα μου;" Αύριο θα απολυθείτε  για αυτό από τη δουλειά!
Με κοίταξε με περιφρόνηση. Πήγα στη πόρτα που οδηγεί προς την κουζίνα.
Όλη τη νύχτα στην κουζίνα τα φώτα ήταν αναμμένα, αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Θυμήθηκα πώς μια γυναίκα που πίστευε, απόρριψε το σύζυγό της, του φώναξε ότι ζούσε με έναν «αντίχριστο». Και γιατί να μην καταθέσει το διαζύγιο; Είναι αλήθεια ότι ο ιερέας δεν ευλόγησε να διαζευχθεί και είπε ότι σώζεται  ο άπιστος σύζυγος  λόγο μιας πιστής γυναίκας.  Όμως μου άρεσε ο σύζυγός μου και με αγαπούσε και τα παιδιά πολύ. 
Πολλοί, τέλος, σεβόντουσαν τον σύζυγό μου, λέγοντας ότι γύρω από την εργασία και την παραγωγή του  είναι σταθερά εδραιωμένοι. Και όμως εκείνη τη νύχτα, αποφάσισα σταθερά να αφήσω τον σύζυγό μου αν απολύσει  τη φίλη μου  από το εργοστάσιο. Και δεν μπορεί να εργαστεί χωρίς δουλειά - μεγαλώνει δύο παιδιά χωρίς τον σύζυγό της και εξακολουθεί να έχει τους γέρους  γονείς.
Όλη τη νύχτα συνέθεσα ένα «τελεσίγραφο» στο μυαλό μου και μόνο την αυγή αποφάσισα να μπω στην κουζίνα. Κοίταξα, και ο σύζυγός μου διάβαζε  ήδη το «Κόκκινο Πάσχα» και  είχε γεμίζει με δάκρυα.
"μπράβο", λέει, "στα χέρια της φίλης σου  που έφερε αυτό το βιβλίο στο σπίτι μας." Ετοιμαστείτε, παρακαλώ πηγαίνετε στο μοναστήρι στον πάτερ σας. Θέλω να βαφτιστώ σήμερα.
Έτσι έγινε η μετατροπή του συζύγου μου. Αμέσως μετά το βάπτισμα, ο σύζυγός μου και εγώ δώσαμε ένα αυτοκίνητο με έναν φίλο με έναν οδηγό και στείλαμε  στην έρημο στην Οπτίνα - δωρεές στο μοναστήρι και λατρεύουμε με ευγνωμοσύνη στους τάφους των μαρτύρων της Οπτίνας.
http://apantaortodoxias.blogspot.com/