Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Με πολλή Αγάπη, για τους Γονείς


Σεβαστέ μου γονέα, σήμερα, θα ήθελα να απευθυνθώ σε εσένα. Εύχομαι να είσαι καλά, να υγιαίνεις και ο Θεός να είναι μαζί σου.
 Αρχικά, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω, που προσπαθείς να είσαι καλός γονέας. Ίσως, δεν τα καταφέρνεις πάντα, η προσπάθεια σου όμως, είναι αξιέπαινη.

    Ως κατηχητής, έχω συναντήσει πολλά παιδάκια, ευλογημένα, τα οποία αγάπησα και θα τα αγαπώ πάντοτε. Άλλα ήταν πολύ πληγωμένα, στενοχωρημένα, ενώ άλλα χαρούμενα, δυνατά, ελπιδοφόρα. Λόγω της ιδιαίτερης αγάπης που έχω προς τον Όσιο Πορφύριο, κάθησα και μελέτησα ενδελεχώς, τις συμβουλές που έδινε προς τους γονείς. Επίτρεψε μου, να σου αναφέρω κάποιες από αυτές.
    Αρχικά, ο Όσιος Πορφύριος, έλεγε ότι δεν υπάρχουν παραστρατημένοι-κακοί νέοι, αλλά πληγωμένοι νέοι, νέοι και νέες από διαλυμμένα σπίτια που ο μπαμπάς και η μαμά συνέχεια τσακώνονταν, που ενδεχομένως πήγαιναν εκκλησία, αλλά δε ζούσαν τη χαρά του Θεού στο σπίτι τους. Γονείς που προσέφεραν όλα τα υλικά αγαθά στο παιδί τους, αλλά δε του προσέφεραν το κυριότερο: αληθινή αγάπη, νοιάξιμο, συμπόνοια, κατανόηση.
     Αγαπημένε μου γονέα, από εσένα και μόνο, εξαρτάται η ευτυχία του παιδιού σου στην ζωή του. Όλη η ευθύνη Βαραίνει εσένα. Αν δώσεις Χριστό και απέραντη θυσιαστική αγάπη και ελευθερία στο παιδί σου, θα βγάλεις έναν Άγιο, αντιθέτως αν δώσεις όλα τα υλικά αγαθά, καταπίεση και αδιαφορία στο παιδί σου, ετοιμάσου να βγάλεις έναν άνθρωπο ψυχικά διαλυμμένο και κατακρεουργημένο.
      Συγγνώμη αν σε στενοχωρώ, έχω χρέος όμως να σου πω την αλήθεια. Δώσε αγάπη στο παιδί σου, η αγάπη είναι το παν, ποτέ δεν έβλαψε κανέναν. Άστο ελεύθερο μην το πιέζεις, ό,τι βλέπεις άσχημο σε εκείνο, λέγε το στην Παναγιά και άσε εκείνη να το αλλάξει. Η προσευχή της μάνας και του πατέρα, κάνει θαύματα. Εύχομαι να το κατανοήσεις. Καλή δύναμη αγαπητέ μου γονέα, καλή δύναμη...

                                                                          Με ειλικρινή αγάπη,
                                                            Ένας νέος κατηχητής του Αγίου Δημητρίου
                                                                          και τέκνο αυτού.