Μόνο την ώρα της Μετανοίας εξυγιαίνομαι και αισθάνομαι θεραπεία ενεργητικά διότι μόνο αυτή την ώρα είμαι ταπεινωμένος ενεργητικά ενώπιον του Χριστού.
Βλέποντας την συντετριμμένη μου καρδία ο Χριστός με επισκέπτεται και τον αισθάνομαι ως Γιατρό όχι μόνο να με συγχωρεί, αλλά και να με θεραπεύει: διότι ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ και ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.
Πάσχει η ψυχή μας όχι μόνο απο την έλλειψη ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ που την διώχνουμε με την αμαρτία μας αλλά και από την παρουσία του διαβόλου που εμείς τον ελκύουμε με τις αμαρτωλές επιλογές μας.
Κριτήριο πάντα είναι η Αγάπη και φύλαξη στην καρδία μας των Εντολών του Χριστού.
Η παραβίασή τους είναι η Αμαρτία που μας ενώνει με τον διάβολο.
Η τήρησή τους είναι η Αγάπη που μας ενώνει με τον Χριστό.
Ποιός είναι ο καρπός των αμαρτωλών επιλογών μας αλλά και όλου του κόσμου;
Η ΘΛΙΨΗ, Η ΤΑΡΑΧΗ, Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, Ο ΘΥΜΟΣ, Η ΟΡΓΗ, Η ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ.
Πολλοί για να καλύψουν αυτούς όλους τους απαίσιους καρπούς ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΗ.
Γι' αυτό τους βλέπεις όλο γλύκες στη συμπεριφορά τους που το αντιλαμβάνεσαι αμέσως διότι είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
Την ώρα της εγκάρδιας εξομολόγησης στο Χριστό που μπορεΊ να γίνεται παντού και πάντα ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ Ή Η ΤΕΛΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, (με απλά τελωνικά λόγια, με τους ψαλμούς του Δαυίδ ή με την ευχή Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με) πονάμε πρώτα όχι μόνο για τη βλάβη που παθαίνουμε και προκαλούμε από την αμαρτία μας αλλά και την αίσθηση της πλήρους αδυναμίας μας να θεραπευτούμε απο όλες τις αμαρτωλές επιθυμίες μας.
Όλα τα πιο πάνω ντυμένα με την Πίστη ότι ο Χριστός είναι ο μόνος που μπορεί να μας συγχωρέσει είτε στην Προσευχή είτε στην Εξομολόγηση είτε στην Θεία Κοινωνία, όλα τα πιο πάνω περιγράφουν την ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ για την οποία μας καλεί ο Χριστός:
Δεν ήλθα να καλέσω αυτούς που νιώθουν οτι είναι δίκαιοι, αυτούς που δεν νιώθουν οτι φταίνε, αλλά αυτούς που νιώθουν την αμαρτωλότητα τους ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
«Ουκ ήλθον καλέσαι δίκαους αλλά ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΕΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ»
Το ότι καλεί σε Μετάνοια φανερώνει ότι, στη Μετάνοια που είναι πρώτα ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ και ύστερα Μυστήριο της Εκκλησίας, πρωταγωνιστής και παρών είναι ο Χριστός και μετά εμείς.
Καλεί σημαίνει ότι αυτός την προσφέρει γι αυτό είναι Μυστήριο και αποδέκτες είναι μόνο όσοι αγαπούν να βρίσκουν τις αμαρτωλές επιθυμίες, λογισμούς και πράξεις τους, αντιλαμβάνονται την ασθένειά τους και θέλουν να συγχωρεθούν και να θεραπευτούν.
Δεν καλεί όσους απλά θέλουν να γίνουν καλύτεροι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΒΛΑΦΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΒΛΑΨΑΝ, ότι δηλαδή φταίνε. Αυτοί κάνουν μια λογική αυτοκριτική όπου δεν είναι παρών ο Χριστός και η αυτοκριτική τους, κρύβει μέσα, υπερηφάνεια.
Ο Ιερέας προσφέρει με την εξομολόγηση και την Θεία Κοινωνία ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ !
Αυτή η Άφεση Αμαρτιών και η Αιώνιος Ζωή βιώνεται από όποιον Μετανοεί στην μυστική προσευχή του παντού και πάντα και αυτό είναι το περιεχόμενο της Νοεράς προσευχής ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ή του ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ στη Θεία Λειτουργία.
Όποιος αληθινά Μετανοεί, την ώρα που Μετανοεί, αισθάνεται ότι ξαλαφρώνει και θεραπεύεται και περισσότερο απο όλα νιώθει την Μυστική παρουσία του Χριστού.
Ζωή Αιώνιος είναι ο Χριστός και δι αυτού ο Πατήρ και το Άγιο Πνεύμα!
«Αύτη έστιν η Αιώνιος Ζωή, ίνα γινώσκωσιν ΣΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΟΝ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΣ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ»
Ανδρέας Χριστοφόρου
Βλέποντας την συντετριμμένη μου καρδία ο Χριστός με επισκέπτεται και τον αισθάνομαι ως Γιατρό όχι μόνο να με συγχωρεί, αλλά και να με θεραπεύει: διότι ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ και ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.
Πάσχει η ψυχή μας όχι μόνο απο την έλλειψη ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ που την διώχνουμε με την αμαρτία μας αλλά και από την παρουσία του διαβόλου που εμείς τον ελκύουμε με τις αμαρτωλές επιλογές μας.
Κριτήριο πάντα είναι η Αγάπη και φύλαξη στην καρδία μας των Εντολών του Χριστού.
Η παραβίασή τους είναι η Αμαρτία που μας ενώνει με τον διάβολο.
Η τήρησή τους είναι η Αγάπη που μας ενώνει με τον Χριστό.
Ποιός είναι ο καρπός των αμαρτωλών επιλογών μας αλλά και όλου του κόσμου;
Η ΘΛΙΨΗ, Η ΤΑΡΑΧΗ, Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, Ο ΘΥΜΟΣ, Η ΟΡΓΗ, Η ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ.
Πολλοί για να καλύψουν αυτούς όλους τους απαίσιους καρπούς ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΗ.
Γι' αυτό τους βλέπεις όλο γλύκες στη συμπεριφορά τους που το αντιλαμβάνεσαι αμέσως διότι είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
Την ώρα της εγκάρδιας εξομολόγησης στο Χριστό που μπορεΊ να γίνεται παντού και πάντα ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ Ή Η ΤΕΛΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, (με απλά τελωνικά λόγια, με τους ψαλμούς του Δαυίδ ή με την ευχή Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με) πονάμε πρώτα όχι μόνο για τη βλάβη που παθαίνουμε και προκαλούμε από την αμαρτία μας αλλά και την αίσθηση της πλήρους αδυναμίας μας να θεραπευτούμε απο όλες τις αμαρτωλές επιθυμίες μας.
Όλα τα πιο πάνω ντυμένα με την Πίστη ότι ο Χριστός είναι ο μόνος που μπορεί να μας συγχωρέσει είτε στην Προσευχή είτε στην Εξομολόγηση είτε στην Θεία Κοινωνία, όλα τα πιο πάνω περιγράφουν την ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ για την οποία μας καλεί ο Χριστός:
Δεν ήλθα να καλέσω αυτούς που νιώθουν οτι είναι δίκαιοι, αυτούς που δεν νιώθουν οτι φταίνε, αλλά αυτούς που νιώθουν την αμαρτωλότητα τους ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
«Ουκ ήλθον καλέσαι δίκαους αλλά ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΕΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ»
Το ότι καλεί σε Μετάνοια φανερώνει ότι, στη Μετάνοια που είναι πρώτα ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ και ύστερα Μυστήριο της Εκκλησίας, πρωταγωνιστής και παρών είναι ο Χριστός και μετά εμείς.
Καλεί σημαίνει ότι αυτός την προσφέρει γι αυτό είναι Μυστήριο και αποδέκτες είναι μόνο όσοι αγαπούν να βρίσκουν τις αμαρτωλές επιθυμίες, λογισμούς και πράξεις τους, αντιλαμβάνονται την ασθένειά τους και θέλουν να συγχωρεθούν και να θεραπευτούν.
Δεν καλεί όσους απλά θέλουν να γίνουν καλύτεροι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΒΛΑΦΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΒΛΑΨΑΝ, ότι δηλαδή φταίνε. Αυτοί κάνουν μια λογική αυτοκριτική όπου δεν είναι παρών ο Χριστός και η αυτοκριτική τους, κρύβει μέσα, υπερηφάνεια.
Ο Ιερέας προσφέρει με την εξομολόγηση και την Θεία Κοινωνία ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ !
Αυτή η Άφεση Αμαρτιών και η Αιώνιος Ζωή βιώνεται από όποιον Μετανοεί στην μυστική προσευχή του παντού και πάντα και αυτό είναι το περιεχόμενο της Νοεράς προσευχής ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ή του ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ στη Θεία Λειτουργία.
Όποιος αληθινά Μετανοεί, την ώρα που Μετανοεί, αισθάνεται ότι ξαλαφρώνει και θεραπεύεται και περισσότερο απο όλα νιώθει την Μυστική παρουσία του Χριστού.
Ζωή Αιώνιος είναι ο Χριστός και δι αυτού ο Πατήρ και το Άγιο Πνεύμα!
«Αύτη έστιν η Αιώνιος Ζωή, ίνα γινώσκωσιν ΣΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΟΝ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΣ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ»
Ανδρέας Χριστοφόρου