Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

Πρᾶξις ἀγάπης ὁ «ἀφορισμὸς» τοῦ Ἀμερικῆς

Γράφει ὁ κ. Κωνσταντῖνος Γάτος

  Θὰ ἤθελα νὰ ἐπισημάνω σὲ ὅσους ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ τὸ Ἅγιον Ὄρος προσκαλοῦν τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς, ὅτι ἕνας ἀριθμὸς Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν προσεύχεται πρὸς τὸν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὴν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον καὶ τοὺς Ἁγίους, γιὰ νὰ ἀπομακρύνουν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν Του τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς μετὰ ἀπὸ ὅσα συνέβησαν στὴν Γλυφάδα. Διότι δὲν πρόκειται γιὰ θέματα διοικητικά, οἰκονομικὰ ἢ ἄλλα θέματα δευτερευούσης σημασίας ἀλλὰ γιὰ θέματα Πίστεως. Ἡ βάπτιση παιδιῶν δὲν θὰ γίνει ἡ κερκόπορτα γιὰ τὴν νομιμοποίηση τῶν οἰκογενειῶν τοῦ ἰδίου φύλου καὶ τῶν παρὰ φύση σωματικῶν ἁμαρτιῶν.

  Τὸ πρόβλημα μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς διευρύνεται ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι τὰ κεντρικὰ γραφεῖα τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς εὑρίσκονται στὴν Νέα Ὑόρκη, μία ἀπὸ τὶς περισσότερο ἀντιχριστιανικὲς πόλεις τῆς Ἀμερικῆς. Καὶ ὅσο περισσότερο ἀντιχριστιανικὴ εἶναι ἡ συμπεριφορὰ τῶν κατοίκων τῆς περιοχῆς, τόσο περισσότερο θὰ πιέζονται καὶ θὰ ἐπηρεάζονται ἀντιχριστιανικὰ οἱ Κληρικοὶ καὶ Λαϊκοὶ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί. Ἐνδεικτικὸ εἶναι καὶ τὸ δημοσίευμα τοῦ περιοδικοῦ «Ἐρῶ» σὲ μνημόσυνο τοῦ Ἱερομονάχου Δωροθέου Τζιβελέκα. Στὸ δημοσίευμα φέρεται ὁ ἴδιος νὰ ἔλεγε ὅτι «Στὴν Ἀμερικὴ καὶ εἰδικὰ στὴν Νέα Ὑόρκη αἰσθάνεσαι τὴν παρουσία τοῦ πονηροῦ, τὶς δαιμονικὲς δυνάμεις ποὺ κατευθύνουν ὅλο τὸν κόσμο (τ. 55, σελ. 5). Ἴσως αὐτὸς νὰ εἶναι ἕνας λόγος, γιὰ τὸν ὁποῖο ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς δὲν κρατᾶ τὶς ἀποστάσεις του ἀπὸ τὴν ΑΧΕΠΑ καὶ τὸν Σιωνισμό. Ὅταν εἶναι γνωστὸς ὁ ρόλος τῶν Ἰσραηλινῶν τὸ 1967- 1974,  ἡ συμμετοχή τους στὴν τουρκικὴ εἰσβολὴ τοῦ 1974 καί οἱ προσπάθειες ἀποκοπῆς τῆς Κρήτης ἀπὸ τὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα. Μὲ ποιὰ λογική τὰ κέντρα τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἐπαρχιῶν τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως εὑρίσκονται στὴ Νέα Ὑόρκη, τὸ Σίδνευ, τὸ Λονδίνο, τὸ Παρίσι, τὶς Βρυξέλλες, τὸ Τορόντο, τὴν Στοκχόλμη, γνωστὰ ἀντιχριστιανικὰ κέντρα ἀντὶ νὰ εὑρίσκονται ἐκτὸς αὐτῶν τῶν πόλεων; Δὲν θέλει τὸ Πατριαρχεῖο νὰ προστατεύει τοὺς κληρικοὺς, τοὺς ὁποίους τὸ ἴδιο τοποθέτησε;

  Τὸ 1964 ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος ἐζήτησε καὶ ἐπέτυχε τὴν ἀπέλαση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς γιὰ δηλώσεις. Γιὰ τὸν σημερινὸ Ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς καμμία ἀντίδραση. Ὅμως ἕνας ἀποκλεισμὸς ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἢ τὸ Ἅγιον Ὄρος θὰ ἦταν πράξη χριστιανικῆς ἀλληλεγγύης (ἀγάπης) πρὸς τὸ συγκεκριμένο πρόσωπο, γιὰ νὰ ἐπανέλθη στὴν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας.

  Κάποιοι κληρικοὶ δὲν ἔχουν καταλάβει ὅτι εἶναι Ἐπίσκοποι. Καὶ ὅπως οἱ  σκοποὶ στὰ σύνορα πρέπει νὰ προστατεύουν τὴν πατρίδα τους καὶ οἱ  Ἐπὶ-σκοποὶ θὰ πρέπει νὰ προστατεύουν τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τοὺς πνευματικοὺς λύκους. Γι’ αὐτὸ μὲ μεγάλο ἐνδιαφέρον ἀναμένεται ἡ ἀντίδρασή τους στὸ θέμα τῶν οἰκογενειῶν τοῦ ἰδίου φύλου. Θὰ χρησιμοποιήσουν τὰ πνευματικὰ ὅπλα, τὰ ὁποῖα διαθέτουν κατὰ τῶν πρωταγωνιστῶν τῆς ἀπαράδεκτης πρωτοβουλίας; Θὰ τοὺς θέσουν ἐκτὸς Ἐκκλησίας; γιὰ νὰ ξέρουμε ἂν οἱ σημερινοὶ Ἐπίσκοποι εἶναι τοῦ Χριστοῦ ἢ τοῦ Καίσαρα. Δύο ἧττες, μαζὶ μὲ τὴν ταυτότητα, δὲν πρόκειται νὰ γίνουν ἀποδεκτές. Διότι δὲν μπορεῖ ἡ Ἐκκλησία νὰ ἔχει μία σταθερὴ γνώμη γιὰ δεκαετίες καὶ τώρα νὰ τὴν ἀρνεῖται. Παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ ταυτότητα δὲν θὰ μεταμορφώνει τὸ ἄτομο ἀπὸ χριστιανικὸ σὲ ἀντιχριστιανικό. Αὐτὸ τὸ κάνει τὸ διαδίκτυο μὲ χειρότερη συσκευὴ τὸ κινητό. Γι’ αὐτὸ ἀγωνίζονται νὰ μεταφέρουν τὴν ταυτότητα στὸ κινητό. Σὲ λίγο ὁ Ἕλληνας οὔτε προδοσφαιρικὸ ἀγῶνα δὲν θὰ μπορεῖ νὰ παρακολουθήσει χωρὶς κινητό. Τὸ πιθανότερο εἶναι ὅτι ἡ νέα ταυτότητα θὰ βοηθᾶ στὴν ἀποχριστιανοποίηση τοῦ ἀτόμου, μὲ τὴν σύνδεσή της μὲ τὶς κεραῖες καὶ τοὺς δορυφόρους.

  Τὸ γεγονὸς ὅτι εὑρισκόμεθα σέ χειρότερα χρόνια σὲ σύγκριση μὲ τὰ προηγούμενα καὶ γιὰ ὅσους συνδέουν τὸ Διαδίκτυο μὲ τὸν ἀντίχριστο, χωρὶς νὰ μποροῦμε νὰ ἀποκλείσουμε ὅτι εἴμαστε στά τριάμισυ χρόνια τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅταν τὸ διαδίκτυο γίνεται ὑποχρεωτικὸ μὲ τὴν τηλεκπαίδευση καὶ τὰ ἐμβόλια τὴν ἐποχὴ τοῦ κορωνοϊοῦ, δὲν ἀποτελεῖ δικαιολογία γιὰ ἐκπτώσεις σὲ θέματα πίστεως, οἰκογενείας, αἱρέσεων καὶ ἐθνικά.

  Ὅμως ἡ Μεγάλη Ἑβδομάδα τοῦ Γένους, ἡ Μεγάλη Παρασκευή, ὁ Κανόνας τοῦ γένους θὰ λήξη καὶ θὰ γίνει καὶ πάλι ἡ Ἑλλάδα Ὀρθόδοξη καὶ  ἐλεύθερη.