Ελευθέριος Ανδρώνης
Πληθαίνουν τα παράνομα τζαμιά. Η κυβέρνηση οφείλει εξηγήσεις για το μη αδειοδοτημένο τζαμί που «εμφανίστηκε» με χρηματοδότηση Πακιστάν στα Μέγαρα, κάτω από τη μύτη των κρατικών αρχών.
Παράνομα τζαμιά: Το νέο παράνομο τζαμί που εμφανίστηκε ως δια γραφειοκρατικής… μαγείας στα Μέγαρα, μαρτυρά για ακόμη μια φορά τη συνενοχή του κράτους σε ένα εξελισσόμενο εθνικό έγκλημα. Η αποχριστιανοποίηση και η μουσουλμανοποίηση της Ελλάδας προχωρούν απρόσκοπτα ως μέρος ενός οργανωμένου σχεδίου που φιλοδοξεί να μετατρέψει τη χώρα μας σε κοιτίδα ισλαμικού εξτρεμισμού.
Από τη μια πλευρά έχουμε εκατοντάδες βανδαλισμούς ορθόδοξων ναών ετησίως, καταστροφές σταυρών και μνημείων, εικονομαχία σε σχολεία και νοσοκομεία, ρατσιστική αντιμετώπιση των χριστιανών από τα συστημικά media, παραγκωνισμό της Εκκλησίας από το κράτος.
Και στον αντίποδα έχουμε περήφανες μουσουλμανικές παρελάσεις στο κέντρο της Αθήνας, εφαρμογές της Σαρία, εθνικές εορτές με τζιχαντιστικές σημαίες, καταλήψεις πλατειών, καμπάνιες υπέρ της μουσουλμανικής μαντήλας, δημιουργία «ισλαμουπόλεων», εισαγόμενους ισλαμιστές εργάτες για να δουλέψουν ως σκλάβοι στη δυστοπία του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού.
Ο εξοστρακισμός του χριστιανικού στοιχείου αναμφισβήτητα είναι ένα πανευρωπαϊκό φαινόμενο. Το Ισλάμ έρχεται να γεμίσει το κενό που δημιουργεί σκόπιμα η άθεη Ευρώπη. Εκκλησίες καίγονται και καταστρέφονται, ενορίες κλείνουν, καθολικές κοινότητες παύουν να υφίστανται σε ολόκληρη τη Γηραιά Ήπειρο. Σχετικές μελέτες εκτιμούν πως οι χριστιανοί σε 20 χρόνια θα αποτελούν μειοψηφία στο έδαφος τους.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα όμως, η πολιτισμική επέλαση του Ισλάμ καθυστέρησε να αποφέρει καρπούς, σε σχέση με άλλες χώρες. Και αυτό διότι στις καθολικές και προτεσταντικές κοινωνίες κυριαρχούν διεφθαρμένες μορφές του χριστιανισμού που ούτως ή άλλως δεν διαθέτουν στέρεες βάσεις επιβίωσης και εύκολα γίνονται βορά στο «τέρας» της παγκοσμιοποίησης και της πανθρησκείας.
Δυστυχώς όμως, η χώρα μας απομακρύνεται σαν κράτος και σαν κοινωνία από την σκέπη της Ορθοδοξίας, και τις τελευταίες δεκαετίες πέφτει γοργά στην παγίδα της αποχριστιανοποίησης. Η δημογραφική παρακμή και η θρησκευτική αδιαφορία των νέων γενιών, οδηγούν στην τέλεια καταστροφή.
Και δίπλα σε αυτό το εκρηκτικό μείγμα, έχουμε ηγέτες που επιδιώκουν με κάθε μέσο να ανοίξουν διάπλατα την πόρτα στην ισλαμική εισβολή. Και έτσι φτάσαμε στην κατάντια του σήμερα, όπου ορθώνονται τζαμιά λίγα χιλιόμετρα από την Αθήνα, χωρίς κανένας ιθύνων να αναλαμβάνει την ευθύνη.
Παράνομα τζαμιά αναγείρονται, και το κράτος δεν ξέρει τίποτα
Μέχρι τώρα είχαμε εκατοντάδες παράνομα τζαμιά μέσα σε κρυφές αίθουσες, σε υπόγεια και διαμερίσματα που σε κάποιες περιπτώσεις λειτουργούν και ως θύλακες φανατισμού και αντεθνικής δράσης. Ένας αθέατος κόσμος κάτω από τη μύτη μας, κάνει κηρύγματα μίσους κατά των «απίστων» σε άτυπους χώρους προσευχής. Κανένας δεν ασχολήθηκε με αυτά, όποτε μοιραία πήγαμε σε περεταίρω αποθράσυνση.
Εμφανιστήκαν τζαμιά που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό, χτίζονται χωρίς καμία άδεια και μάλιστα επιζητούν να δημιουργούν «τετελεσμένα», μέσα σε μια χώρα που παραμένει ξέφραγο πολυπολιτισμικό αμπέλι.
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη δεν ξέρει τίποτα. Η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν ξέρει τίποτα. Ερωτήσεις στη Βουλή γίνονται και απαντήσεις δεν δίνονται.
Στις 19 Απριλίου έγιναν τα επίσημα (!) εγκαίνια ενός παράνομου τζαμιού στα Μέγαρα, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Πακιστάν. Παρών στην τελετή ο μεγάλος ιμάμης του Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας, Φιαζούλ Χασσάν Ναντρί, διαχειριστής του ιδρύματος «Bahu Trust» το οποίο χρηματοδότησε την ανενόχλητη ανέγερση του παρανόμου τζαμιού.
Πρόκειται για μουσουλμανική οργάνωση Σούφι, που διοικεί 22 τζαμιά και κοινοτικά κέντρα σε ολόκληρη την Αγγλία. Σκοπός της είναι η προώθηση της ισλαμικής επιρροής και ασφαλώς των συμφερόντων του Πακιστάν, που μην ξεχνάμε πως αποτελεί βασικό σύμμαχο της Τουρκίας. Οι δύο χώρες ταυτίζονται (και συνεργάζονται στενά) και σε θέματα εξωτερικής πολιτικής που έχουν να κάνουν με την θεμιτή και αθέμιτη προπαγάνδα υπέρ του Ισλαμικού τόξου.
Ο ιμάμης του Μπέρμιγχαμ μάλιστα χαρακτηρίζεται ως ακραίος από τους πιο μετριοπαθείς μουσουλμάνους. Το «Bahu Trust» στο επίσημο site του, αναφέρει πως έχει ως σκοπό την δημιουργία κέντρων κατάρτισης για ιμάμηδες και ειδικούς δασκάλους, ενώ αναγράφει πως επιθυμεί να παρουσιάσει μια «ακριβή, ισορροπημένη και θετική εικόνα του Ισλάμ στους μη μουσουλμάνους», έτσι ώστε να εμπνεύσει με τη δράση του μια «ηθική και πνευματική ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο».
Αυτό το παράνομο τζαμί όμως, πως ξεφύτρωσε; Δεν πήρε κάποιο χρόνο για να χτιστεί; Ο κρατικός μηχανισμός πως δεν αντιλήφθηκε την κατασκευή του; Πολύ εύλογη απορία. Φαίνεται πως κάποιοι έκαναν για μήνες τα στραβά μάτια.
Το μπαλάκι των ευθυνών χάθηκε
Από τον Ιούλιο του 2021 υπήρξε σχετικό ερώτημα στη Βουλή (από τον Κυριάκο Βελόπουλο) για τις εργασίες ανέγερσης του συγκεκριμένου τζαμιού. Η Νίκη Κεραμέως απάντησε πως δεν είχε χορηγηθεί άδεια ανεγέρσεως κτηρίου για να γίνει χώρος λατρείας, ούτε άδεια ιδρύσεως και λειτουργίας τεμένους. Η ίδια η υπουργός απέστειλε έγγραφο στην Ελληνική Αστυνομία ζητώντας τη διενέργεια αυτοψίας.
Και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Θεοδωρικάκος τι έκανε; Απολύτως τίποτα. Ίσως είχε σημαντικότερα θέματα για να παρέμβει ταχέως, όπως το λάκτισμα μιας γάτας στην Αιδηψό.
Επί σχεδόν έναν χρόνο γίνονταν εργασίες ανέγερσης κι όμως καμία κρατική αρχή δεν είδε, δεν άκουσε, δεν έμαθε. Ένας απλός πολίτης αν τολμήσει να κάνει μια μικρο – επέκταση στο σπίτι του, αμέσως επεμβαίνει η πολεοδομία και του επιβάλει πρόστιμο. Και την ίδια στιγμή ένας ολόκληρος ισλαμικός ναός χρηματοδοτήθηκε, χτιζόταν για μήνες, εξοπλίστηκε, ανακοινώθηκε και εγκαινιάστηκε επίσημα, χωρίς να υποπέσει στην αντίληψη κανενός.
Έχει άδικο μετά ο κόσμος να διαμαρτύρεται για μεθοδευμένη ισλαμοποίηση της χώρας; Φέρονται παράλογα όσοι φωνάζουν και προειδοποιούν για άλωση εκ των έσω; Αν δημιουργηθεί «τετελεσμένο» και η λειτουργία του παράνομου τζαμιού τελικά επιτραπεί από το κράτος για να μη δυσαρεστηθούν οι μουσουλμανικές κοινότητες, πόσοι θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του «Bahu Trust»; Πόσα τζαμιά θα αρχίσουν να ξεφυτρώνουν με το «έτσι θέλω»;
Δεν είναι ρητορικό, είναι ένα άκρως ρεαλιστικό ερώτημα.
sportime,20 Μαΐου 2022