Tοῦ κ. Γεωργίου Κούβελα, Δικηγόρου – Ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Φοιτητικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων
4ον
Ὁ λόγιος Θεολόγος Καθηγητὴς τοῦ Ἀριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γεώργιος Μαντζαρίδης:
«Τὸ Ἔμβρυο δὲν ἀνήκει ὡς ἰδιοκτησία οὔτε στὴ γυναίκα, οὔτε στὸν ἄνδρα, ποὺ τὸ γέννησαν»![29]:
«Ἡ ἄποψη ποὺ συχνὰ ὑποστηρίζεται ὅτι ἡ γυναίκα ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ ἀποφασίζη μόνη της γιὰ τὸ σῶμα της καὶ γιὰ τὸ ἔμβρυο τῆς μήτρας της, ἐλέγχεται ὄχι μόνο ὡς ἠθικά, ἀλλὰ καὶ ὡς κοινωνικὰ καὶ λογικά, ἀπαράδεκτη. Καὶ πρὶν ἀπ᾽ ὅλα τὸ Ἔμβρυο δὲν ἀνήκει στὴ γυναῖκα, ἀλλὰ καὶ στὸν ἄνδρα ποὺ συνέβαλε στὴ δημιουργία του. Ἀκόμα τὸ Ἔμβρυο δὲν ἀνήκει ὡς ἰδιοκτησία οὔτε στὴ γυναῖκα οὔτε στὸν ἄνδρα ποὺ τὸ γέννησαν, ἀλλὰ ἀποτελεῖ ἐξαρχῆς μιὰ ξεχωριστὴ ζωντανὴ ὕπαρξι, ποὺ ὁπωσδήποτε ἀδικεῖται, ἂν δὲν λαμβάνεται ὑπόψιν ἀπ᾽ τοὺς γονεῖς καὶ εἰδικότερα ἀπ᾽ τὴ μητέρα, στοὺς κόλπους τῆς ὁποίας καὶ βρίσκεται προσωρινά. Τέλος δὲν εἶναι λογικὸ νὰ χαρακτηρίζεται ὡς ἀνθρώπινο δικαίωμα κάτι, τὸ ὁποῖο συνεπάγεται τὴ στέρησι τοῦ δικαιώματος ζωῆς μιᾶς ἀνθρωπίνης ὑπάρξεως ποὺ ἄρχισε ἤδη νὰ διαμορφώνεται».
Ὁ Δημήτριος Παναγόπουλος,
«Ἡ ἀποφυγὴ γέννησης ὁδηγεῖ στὸ φρενοκομεῖο»!:
Παραθέτουμε μαρτυρίες εἰδικῶν Ἰατρῶν δανεισμένες ἀπὸ τὸ βιβλίο «Θανάσιμο ἁμάρτημα ἡ ἀποφυγὴ τῆς Τεκνογονίας», τοῦ ἀειμνήστου ἐργάτου τοῦ Εὐαγγελίου Δημητρίου Παναγοπούλου[30]:
«Ὁ Dr Sutherland, ἕνας ἀπὸ τοὺς ἐξοχωτέρους Ἄγγλους γυναικολόγους γράφει περὶ αὐτοῦ, σὺν τοῖς ἄλλοις, καὶ τὰ ἑξῆς: «Πᾶσα πρᾶξις προλαμβάνουσα τὴν σύλληψιν, ἤ παρεμποδίζουσα τὴν γέννησιν, χαρακτηρίζεται δι᾽ ἠθικῶν μὲν ὅρων ὡς ἀφύσικος, παρὰ φύσιν, διὰ βιολογικῶν δὲ ὅρων ὡς μὴ φυσιολογική» καὶ προσθέτει: «Διὰ τοῦτο δὲν εἶναι ἐκπληκτικόν, ὅτι ἡ πλειοψηφία τῶν γυναικολόγων, κατόπιν κλινικῶν παρατηρήσεων, κατέληξεν εἰς τὸ συμπέρασμα, ὅτι ἡ ἀποφυγὴ τῆς συλλήψεως εἶναι αἰτία στειρώσεως, νευρασθενείας, καὶ ὄγκων εἰς τὴν γυναῖκα».
Ὁ δὲ Γάλλος γυναικολόγος Dr. P. Petit Dutailis λέγει· «Μοῦ προξενεῖ ἔκπληξιν ἡ αὔξησις τοῦ ἀριθμοῦ τῶν γυναικῶν, αἱ ὁποῖαι εἶναι ταυτοχρόνως νευρωτικαὶ καὶ στεῖραι. Ἡ σχέσις δὲ μεταξὺ τῶν δύο καταστάσεων εἶναι προφανῶς ἀποτέλεσμα τῆς συνήθους διακοπῆς τοῦ γενετησίου κύκλου, τοῦ ὁποίου φυσικὸν ἀποτέλεσμα εἶναι ἡ ἐγκυμοσύνη». Εἰς τὴν συνέχεια ὁ αὐτὸς καθηγητὴς ἐκθέτει τὰς ἀναπτυσσομένας παθήσεις, μεταξὺ τῶν ὁποίων εἶναι τὸ πρόωρον γῆρας, ἐκεῖνο δηλαδή, τὸ ὁποῖο ἐπιζητοῦν νὰ ἀποφύγουν πλεῖστες ὅσες ἀπὸ τὶς μὴ τεκνογονοῦσες γυναῖκες, ὡς καὶ ἡ ἀρτηριοσκλήρυνσις καὶ ἡ ἀρτηριακὴ πίεσις.
Ἐπίσης ὁ Γάλλος Dr J. Sedillot, λέγει, ὅτι «Πᾶσα ἔγγαμος γυναῖκα, ἡ ὁποία κάμνει χρῆσιν μέτρων παρεμποδιζόντων τὴν σύλληψιν, καθίσταται ἀνώμαλος ὑπὸ φυσιολογικὴν ἔννοιαν, δημιουργεῖ διατάραξιν τῆς ὑγείας της, καὶ εἰδικῶς τῶν νεύρων της καὶ τοῦ ἐνδοκρινοσυμπαθητικοῦ συστήματος».
Ὁ Ἄγγλος φρενολόγος Amstorg, εἰς τὴν Βασιλικὴ Ἀκαδημία τῆς Ἰατρικῆς, ἀνεκοίνωσε, ὅτι «Ἡ παρεμπόδισις τῆς τεκνογονίας ὁδηγεῖ τὰς συζύγους εἰς φρενοκομεῖον. Ἐνῶ δὲ ἐλάχιστες μητέρες πολύτεκνες ὑπάρχουν εἰς τὰ φρενοκομεῖα ὅλου τοῦ κόσμου, ἀντιθέτως πολλὲς ἀπὸ τὶς παρεμποδίζουσες τὴν τεκνογονία εἶναι τρόφιμοι τῶν φρενοκομείων». Καὶ μὲ τὸ σύνηθες ἀγγλικὸν «χιοῦμορ» προσθέτει: «Ἐὰν ὁ λαὸς ἐξακολουθήση νὰ ματαιώνη τὴν γέννησιν τέκνων, ἡ Κυβέρνησις ὀφείλει νὰ πολλαπλασιάση τὰ φρενοκομεῖα»!
Ὁ δὲ ἐκ τῆς Δύσεως ἰατρὸς Marcuse τονίζει, ὅτι «Προσβάλλεται τὸ καρδιοαγγειακὸ σύστημα εἰς ἀμφοτέρους τοὺς συζύγους μετὰ διαταραχῆς τοῦ ῥυθμοῦ τῆς καρδίας καὶ δυσπνοίας καὶ ὑπερσυστολῆς, συμπληρουμένων διὰ συνδρομῆς τῆς καρδιακῆς νευρώσεως»!
Ὁ Ψυχίατρος Κ. Κριαρᾶς,
«Μαζὶ μὲ τὴ γυναῖκα, θῦμα εἶναι καὶ ὁ ἄνδρας»[31]:
«Τὸ πιὸ σταθερὸ εὕρημα μετὰ τὴν Ἄμβλωση (Ἔκτρωση) εἶναι ἡ ἐνοχὴ καὶ ἡ ἐξ αὐτῆς κατάθλιψη, κατάθλιψη ἀπὸ τὶς ἐλαφρότερες ἕως τὶς πλέον σοβαρές. Συχνὰ ἐμφανίζεται συγκεκαλυμμένη κατάθλιψη. Ἐρινύες ἐμφανίζονται σὲ μακάβρια ὄνειρα… Πάντως τὸ αἴσθημα τῆς βαρειᾶς ἐνοχῆς καὶ ἡ κατάθλιψη εἶναι πραγματικότητα». Ὅλη δὲ αὐτὴ ἡ ψυχικὴ τραγωδία μπορεῖ νὰ ἐμφανισθῇ ὕστερα ἀπὸ πολλὰ χρόνια μετὰ τὸ ἔγκλημα καὶ πρὸς τὸ τέλος ἀκόμη τῆς ζωῆς.
Μαζὶ δὲ μὲ τὴ γυναῖκα, θῦμα εἶναι καὶ ὁ ἄνδρας, ἀφοῦ καὶ αὐτὸς κατὰ κανόνα συμμετέχει εἰς τὸ ἔγκλημα καὶ ἡ ψυχή του δὲν μένει ἀνεπηρέαστη καὶ ξένη πρὸς τὴν συγκλονιστικὴ ἐμπειρία τῆς ἐκτρώσεως. Ἂς προσθέσουμε ὅμως καὶ ἕνα ἄλλο ἀκόμη θῦμα τοῦ ἐγκλήματος. Εἶναι αὐτὸ τοῦτο τὸ Ἔθνος μας τὸ Ἑλληνικόν. Διότι αἱ χιλιάδες τῶν Ἐκτρώσεων δὲν εἶναι τίποτε ἄλλο παρὰ ἡ ἀποδόμησις τοῦ Ἔθνους ἀπὸ τὸ ἀνθρώπινον δυναμικόν του, τὸ ὁποῖον τόσην ἀνάγκη ἔχει τὸ Ἔθνος καὶ μάλιστα εἰς τοὺς Καιρούς μας…»!
Παν. Δρακόπουλος:
«Ἡ Ἄμβλωση εἶναι φόνος!»[32]:
«Ἂν τὸ Ἔμβρυο εἶναι ζωντανὸ ἤ ὄχι, μᾶς τὸ λένε οἱ ἰατροί. Φεμινίστριες, ἱερεῖς καὶ νομοθέτες δὲν ἔχουν δικαίωμα γνωματεύσεως ἐπ᾽ αὐτοῦ. Καὶ ἀφοῦ τὸ ἔμβρυο (σ.σ. σύμφωνα μὲ τοὺς ἰατρούς) ἔχει ζωή, τότε ἡ ἄμβλωση τὴν ἀφαιρεῖ. Τελεία καὶ παύλα»!
Phillip Ney,
«Εἶναι τὸ τραγικώτερο λάθος τῆς Ἀνθρωπότητας»![33]:
Ὁ Phillip Ney καθηγητὴς Ἰατρικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Otago Νέας Ζηλανδίας τονίζει ὅτι «Ὅσοι ἀσχολοῦνται μὲ τὸ Ἰατρικὸ ἐπάγγελμα, γνωρίζουν ὅτι ὑπάρχουν δυνάμεις, ποὺ στρέφονται ἐναντίον τῆς ζωῆς, κι αὐτὲς οἱ δυνάμεις ἔχουν ὁρκιστεῖ νὰ καταπολεμοῦν καὶ νὰ ἐξουδετερώνουν. Μία ἀπ᾽ αὐτές, ἡ πιὸ πρόσφατη κι ἴσως ἡ μεγαλύτερη, εἶναι οἱ μαζικὲς ἀμβλώσεις. Ἔχουν καταφέρει νὰ μοιάζουν σὰν πράξη εὔκολη, ἀνώδυνη καὶ ὠφέλιμη, ἐνῶ στὴν πραγματικότητα εἶναι τὸ τραγικότερο λάθος, ποὺ ἔκανε ποτὲ ἡ ἀνθρωπότητα…»!
ΟΤΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΗ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑΣ ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΘΕΜΑ, ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΤΑΧΘΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ. ΟΛΟΙ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΛΟΙ!:
– Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τὸ Ἅγιον Ὄρος, οἱ Ἅγιοι Γέροντες Πατέρες, ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος Ἱερώνυμος Α´, ποὺ μὲ φλογερὰ κηρύγματα, μὲ πύρινες Ὁμιλίες, μὲ ἐμπεριστατωμένες Ἐγκυκλίους καὶ Ἀνακοινώσεις ἐπεσήμαναν τὴν Διδασκαλία τῶν Πνευματεμφόρων καὶ Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, ὅτι ἡ Ἔκτρωση εἶναι Φόνος ἐκ προμελέτης! Καὶ θανάσιμη καὶ Ἀσυγχώρητη ἁμαρτία.
– Σύσσωμος ὁ Ὀρθόδοξος Ἑλληνικὸς Λαὸς ποὺ μὲ Λαοσυνάξεις μὲ Συλλαλητήρια, μὲ Διαδηλώσεις, μὲ Ψηφίσματα, ὅλοι μαζικά, Κλῆρος καὶ λαός, ὕψωσαν φωνὴ Ἀληθείας: Οἱ Ἀμβλώσεις εἶναι φόνος ἐκ προμελέτης ποὺ τιμωρεῖται σὲ βαθμὸ Κακουργήματος!
– Οἱ Πανεπιστημιακοὶ Δάσκαλοι, οἱ Εἰδικοὶ κορυφαῖοι Καθηγητές, οἱ Μαιευτῆρες – Γυναικολόγοι Ἰατροί, ὁ Ἐθνικὸς Σύνδεσμος Διπλωματούχων Νοσοκόμων Ἑλλάδος, ποὺ μὲ ἔμφαση εἰδοποίησαν τὴν Πολιτεία «ὅτι δὲν πρόκειται νὰ ἀμβλώσουν τὰ παιδιὰ τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ»!
– Ὁ τότε Πρόεδρος τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας Χρῆστος Σαρτζετάκης, ποὺ ὑπῆρξε ἔνθερμος ὑποστηρικτὴς τῶν θέσεων τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ἐπεσήμανε ὅτι χανόμαστε ὡς Λαός, ὅτι ἐγκληματοῦμε ὡς γονεῖς καὶ ὅτι οἱ Ἐκτρώσεις ἀπειλοῦν τὴν ὕπαρξη τῆς Πατρίδας μας καὶ «ὅπως πᾶμε τὸ 2.000 οἱ Τοῦρκοι θὰ εἶναι 85 ἑκατομμύρια καὶ ἐμεῖς μόνο 12»! Ὅμως ἡ Δήλωσή του αὐτὴ καὶ ἡ Ἔκκλησή του γιὰ αὔξηση τῶν γεννήσεων προκάλεσε τὴν ὀξεῖα ἀντίδραση τοῦ «γυναικείου κινήματος», ποὺ ἀγωνιζόταν γιὰ τὴν ἀποποινικοποίηση τῶν Ἀμβλώσεων. Καὶ ποὺ μὲ ἔξαλλες διαδηλώσεις καὶ διαμαρτυρίες ἀπάντησαν στὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας: «Δὲν θέλουμε νὰ πιστεύουμε ὅτι στὶς ἀντιδράσεις τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν συντηρητικῶν κύκλων θὰ προστεθοῦν καὶ οἱ ἀντιδράσεις τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας, ἀπὸ τὸν ὁποῖο ἐμεῖς ἀντίθετα περιμένουμε στήριξη πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση». Ταυτόχρονα ἡ Ἐφημερίδα «ΑΥΓΗ» ἔγραφε: «Γιὰ τὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας ἂς μὴ μιλᾶμε, ἀφοῦ συμπλέει ὡς γνωστόν μὲ τὶς περὶ Ἀμβλώσεων ἀντιλήψεις τῶν Δεσποτάδων»!… Ἐπίσης οἱ ὑπέρμαχοι τοῦ «γυναικείου κινήματος» ὅλως αὐθαίρετα, παράνομα, παράλογα καὶ ἀντισυνταγματικά ὑποστήριζαν φωνασκοῦντες καὶ θορυβοῦντες τὰ ἑξῆς ἔξαλλα!: «Οἱ ἠθικὲς ἀντιλήψεις, καιρῶν καὶ τόπων καμμιὰ φορὰ ἀλλάζουν… Πάγιο καὶ χρόνιο αἴτημα πολλῶν γυναικείων ὀργανώσεων εἶναι νὰ ἀποποινικοποιηθῆ ἡ Ἄμβλωσις»… «Τὸ ἀστικὸ καὶ τὸ ποινικὸ Δίκαιο ἀποφαίνεται ὅτι τὸ ἔμβρυο δὲν εἶναι ἄνθρωπος»… Στηρίζουμε τὸ δικαίωμα τῆς γυναίκας στὸ σῶμα της. «Ἡ Ἄμβλωση δὲν εἶναι ἔγκλημα, γιατὶ δὲν προσβάλλει τὰ στοιχειώδη ἠθικὰ συναισθήματα τῆς κοινωνίας, ἀφοῦ τελεῖται ἀπὸ τόσο μεγάλο ἀριθμό γυναικῶν».
«Ἡ ἐγκυμοσύνη εἶναι προσωπικὸ δικαίωμα κάθε γυναίκας καὶ κανένας δὲν πρέπει νὰ ἔχει λόγο στὴν αὐτοδιάθεση καὶ στὸ σῶμα κάποιου ἄλλου καὶ εἰδικὰ ἡ Ἐκκλησία».
Αὐτὴ ἡ εἰσαγόμενη συνθηματολογία τοῦ γυναικείου κινήματος δημιούργησε κλῖμα πόλωσης στὴν Ἑλλάδα καὶ σ᾽ ὅλη τὴν Εὐρώπη, ὅπου οἱ ἀξίες τῆς ζωῆς ἀναποδογυρίστηκαν! Σχολιάζοντας αὐτὴν τὴν ἀπαράδεκτη κατάσταση ὁ Γάλλος Καθηγητὴς Ἱερώνυμος Λεζὲν ἐπεσήμανε:
«Ἀξίζει νὰ προσέξη κανείς, ὅτι γιὰ τοὺς ὀπαδοὺς τῆς ἐλεύθερης διακοπῆς τῆς κυήσεως οἱ ἀξίες ἀναποδογυρίζονται! Ὑπεράνω ὅλων ἡ ἐλευθερία καὶ ἡ ὑγεία!
Ἀπειλεῖται ἡ «ἠθικὴ ὑγεία» (μητέρας ἤ οἰκογένειας); Σκοτώνουν τὸ παιδί!
Ἀπειλεῖται ἡ σωματικὴ ὑγεία τῆς μάνας; σκοτώνουν τὸ παιδί!
Ἀπειλεῖται ἡ σωματικὴ ὑγεία τοῦ ἴδιου τοῦ παιδιοῦ; τὸ σκοτώνουν τὸ παιδί!
Μ᾽ ἄλλα λόγια:
Ἄσε τὸ σύνταγμα καὶ τὶς διεθνεῖς διακηρύξεις νὰ λένε, ὅτι ὕψιστη ἀξία εἶναι ἡ ζωή! Γιὰ μᾶς πάνω ἀπὸ ὅλα εἶναι ἡ ὑγεία μας, ἡ λούφα μας, καὶ ὁ νοσηρὸς συναισθηματισμός μας»!
Ἐξ ἴσου θλιβερὴ μαρτυρία τῆς ἀντιστροφῆς τῶν ἀξιῶν ὑπῆρξε καὶ ἡ ἀγόρευση βουλευτοῦ τῆς τότε Κυβερνητικῆς πλειοψηφίας Ἀ. Φιλιπποπούλου, Εἰσηγητοῦ τοῦ Νομοσχεδίου, κατὰ τὴν διαδικασία ψηφίσεως τοῦ Νόμου γιὰ τὴν ἀποποινικοποίηση τῶν Ἀμβλώσεων[34]. Ἰδοὺ τὸ πλήρως ὑποταγμένο στὸν Καίσαρα καὶ στὸ πολωμένο κλῖμα τῶν διαδηλώσεων τοῦ «γυναικείου κινήματος» σκεπτικό του: «Τὸ γυναικεῖο κίνημα, στὰ πλαίσια τῆς ἰδεολογικῆς του ἀρχῆς γιὰ τὴν αὐτοδιάθεση τοῦ γυναικείου σώματος, διακηρύσσει ὅτι τὸ ἔμβρυο ἀποτελεῖ ἀναπόσπαστο τμῆμα τῆς γυναικείας μήτρας καὶ δὲν προστατεύεται αὐτοτελῶς».
Ὅλη ἡ Ἁγιωσύνη, ἡ Χριστιανική Σοφία, ἡ Ἐπιστημοσύνη καὶ ἡ Λογικὴ καὶ ἡ Νομιμότης δὲν εἰσακούσθηκαν ἀπὸ τὴν Πολιτεία, ἀλλὰ εἰσακούσθηκε ἡ Ἁμαρτία, ὁ Παραλογισμὸς καὶ ἡ Τρέλα! Ἔτσι τελικὰ ψηφίσθηκε ὁ Ἄνομος, ὁ Ἀνήθικος, ὁ Ἀνθρωποκτόνος καὶ ὁ Ἀντισυνταγματικὸς Νόμος 1609 / 1986. Καὶ ἀπὸ τότε ἡ Ἁμαρτία, ὁ Παραλογισμὸς καὶ ἡ Τρέλα κυριαρχοῦν στὴν ταραχώδη ζωή μας, ἀφοῦ οἱ «δικαιωματιστές», οἱ «προοδευτικοί» καὶ οἱ παράλογοι μᾶς λένε: «Τὸ Ἔμβρυο εἶναι ἕνα κομμάτι κρέας, ποὺ μπορεῖ τὸ ἀνδρόγυνο νὰ τὸ ἀποβάλει ὅποτε θέλει καὶ ὅπως θέλει»! «Ἡ γυναίκα ἐξουσιάζει τὸ σῶμα της καὶ μπορεῖ νὰ τὸ κάνει ὅ,τι θέλει» «Ἔξω οἱ νόμοι ἀπὸ τὸ κορμί μας»! «Τὸ Ἔμβρυο δὲν ἔχει ζωή, δὲν εἶναι ἄνθρωπος!». Καὶ τὸ χειρότερο ποὺ μᾶς λένε εἶναι ὅτι «εἴμαστε πολλοὶ στὸν πλανήτη»! «Θέλουμε μείωση τοῦ πληθυσμοῦ τῆς γῆς!». Αὐτοὶ κυριολεκτικὰ μᾶς πουλοῦν Τρέλα! Κυριολεκτικὰ ἔχουν ξεφύγει! Δεῖτε τὶς ἀνατριχιαστικές, ἀπάνθρωπες, ἀνήθικες, ἀντικοινωνικές, βάρβαρες καὶ –συγγνώμη γιὰ τὴν ἔκφραση– ἐμετικὲς καὶ βλακώδεις δηλώσεις τους: «Ὁ μακαρίτης Πρίγκιπας Φίλιππος τοῦ Ἐδιμβούργου, ὁ σύζυγος τῆς βασίλισσας Ἐλισάβετ τῆς Ἀγγλίας, σὲ δήλωσή του ποὺ ἀναφέρεται σὲ ἄρθρο τῆς The Guardian τὸ 2009, εἶχε πεῖ ὅτι: «Ἂν μποροῦσα νὰ μετενσαρκωθῶ, θὰ ἤθελα νὰ ἐπιστρέψω ὡς θανατηφόρος ἰός, γιὰ νὰ βοηθήσω στὴν ἐπίλυση τοῦ ὑπερπληθυσμοῦ».
Ὁ Ντέιβιντ Ροκφέλερ, τῆς γνωστῆς οἰκογένειας ποὺ καταδυναστεύει τὴν ἀνθρωπότητα ἔχει πεῖ ὅτι «Ὁ ἀρνητικὸς ἀντίκτυπος τῆς αὔξησης τοῦ πληθυσμοῦ στὰ πλανητικά μας οἰκοσυστήματα στὸ σύνολό τους γίνεται τρομερὰ ἐμφανής», ἀναφέρεται στὸ populationmatters.org
Ὁ Ἀμερικανὸς ἠθοποιὸς Morgan Freeman, ἔχει δηλώσει ὅτι «Ἔχουμε ἑπτὰ δισεκατομμύρια ἀνθρώπους σὲ αὐτὸν τὸν πλανήτη. Δὲν εἶναι ὅτι δὲν ὑπάρχει ἀρκετὸς χῶρος σὲ αὐτὸν τὸν πλανήτη γιὰ ἑπτὰ δισεκατομμύρια ἀνθρώπους, εἶναι ὅτι οἱ ἐνεργειακὲς ἀνάγκες γιὰ ἑπτὰ δισεκατομμύρια ἀνθρώπους, εἶναι οἱ ἐνεργειακὲς ἀνάγκες τῶν ἑπτὰ δισεκατομμυρίων ἀνθρώπων, σὲ ἀντίθεση μέ, ἂς ποῦμε, δύο δισεκατομμύρια. Φανταστεῖτε πόση ρύπανση θὰ ὑπῆρχε στὸν ἀέρα καὶ τοὺς ὠκεανοὺς ἂν ὑπῆρχαν μόνο δύο δισεκατομμύρια ἄνθρωποι ποὺ τὴν ἔβαζαν; Ὁπότε ναί, εἴμαστε ἤδη ὑπερπληθυσμένοι».
Σημειώσεις:
[29]. Γεώργιος Μαντζαρίδης, Καθηγητὴς Θεολογίας τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. [30]. Οἱ πιὸ πάνω μαρτυρίες ἐλήφθησαν ἀπὸ τὸ βιβλίο «Ἡ Ἀλήθεια γιὰ τὶς Ἐκτρώσεις», ὅπως ἀνωτέρω, σελ. 99-100. [31]. Γιὰ τὴν πιὸ πάνω δήλωση τοῦ Ψυχιάτρου Κ. Κριαρᾶ ἴδετε φυλλάδιο ποὺ κυκλοφόρησε ἡ Πανελλήνια Ἕνωσις Γονέων «Χριστιανικὴ Ἀγωγή» στὴν Ἀθήνα τὸν Νοέμβριο τοῦ 1985. [32]. Γιὰ τὴν πιὸ πάνω γνωμάτευση τοῦ Παν. Δρακόπουλου, ἴδετε στὸ περιοδικό «Ἐποπτεία», ἀρ. 112 (Μάϊος 1986), σελ. 69 καὶ Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου, Ἐκτρώσεις, 5η ἔκδοση Ἱερᾶς Μητροπόλεως Νικοπόλεως, Πρέβεζα 1997, σελ. 34. [33]. Γιὰ τὴ μελέτη τοῦ καθηγητοῦ Phillip Ney ἴδετε Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου, Ἐκτρώσεις, 5η ἔκδοση Ἱερᾶς Μητροπόλεως Νικοπόλεως, Πρέβεζα 1997, σελ. 55. [34]. Γιὰ τὴν Εἰσήγηση τοῦ Βουλευτοῦ Ἀ. Φιλιπποπούλου στὴ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων ἴδετε Ἐφημερίδα «ΕΘΝΟΣ» τῆς 27.5.1986, σελ. 14.