Ὅταν γονατίζη εἰς τὸν τάφον ὄχι μόνον ἑνὸς ἀθέου ἀλλὰ καὶ βλασφήμου, τί νὰ ὑποθέση ὁ κάθε πιστὸς διὰ τὰς πεποιθήσεις του; Ὅταν ἐκλέγεται μὲ «σύμψηφα», δὲν διερωτῶνται οἱ ἁπλοὶ ἄνθρωποι, ἂν πιστεύη εἰς τὴν ἀνάδειξιν ὑπὸ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; Ὡς κατέστη γνωστὸν ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα «Νέα Κρήτη» τῆς 14ης Νοεμβρίου 2022:
«Νέα ἐπίθεση κατὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Εὐγενίου ἐξαπέλυσε ὁ γνωστὸς ἱερέας ἀπὸ τὸ Ρέθυμνο ποὺ εἶχε δημιουργήσει σάλο μὲ τὰ ἐξώδικα γιὰ τὸ πανηγύρι στὴν Παναγία τὴν Ἐλευθερώτρια ἀλλὰ καὶ εἶχε καταδικαστεῖ ὅταν στὴν ἐποχὴ τῶν ἀπαγορεύσεων τῆς πανδημίας κήρυξε σὲ σχολεῖο τὴν ἡμέρα τοῦ ἁγιασμοῦ νὰ μὴ φοροῦν μάσκες τὰ παιδιὰ μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τοῦ ἐπιβληθεῖ ποινικὴ καταδίκη ἀπὸ τὸ Δικαστήριο.
Ὁ ἱερέας ποὺ εἶναι δεινὸς youtuber ἀνέβασε νέο βίντεο τὴν Κυριακὴ 13 Νοεμβρίου 2022 στὸ ὁποῖο στοχοποιεῖ αὐτὴ τὴ φορὰ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κρήτης κ. Εὐγένιο γιὰ τὴ γονυκλισία του στὸν τάφο τοῦ Νίκου Καζαντζάκη στὴν ἐπέτειο θανάτου, ὅπου ἔγινε τρισάγιο στὰ τέλη Ὀκτωβρίου.
Ὁ ἱερέας ποὺ ὑπηρετεῖ στὸ Ρέθυμνο ἐξαπέλυσε ἐπίθεση καὶ στὸ ἔργο ἀλλὰ καὶ τὴν προσωπικότητα τοῦ Νίκου Καζαντζάκη ἀποκαλώντας τὰ βιβλία του βλάσφημα, ἐνῶ ἀναφερόμενος στὸν Ἀρχιεπίσκοπο εἶπε ὅτι σκανδαλίζει τὸ ποίμνιο καὶ ὅποιος σκανδαλίζει τὸ ποίμνιο καθαιρεῖται!
Στὸ βίντεο στὸ youtube γιὰ τὴ γονυκλισία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης στὸν τάφο τοῦ Καζαντζάκη ὁ ἱερέας ἀναφέρει μεταξὺ ἄλλων:
«Ὁ κ. Εὐγένιος Ἀντωνόπουλος ποὺ τὸν εἴχαμε 12 χρόνια Ρέθυμνο τὸν ξέρουμε καὶ ἀπὸ τὴν καλὴ καὶ ἀπὸ τὴν ἀνάποδη. Σκανδαλίζει τὸν κόσμο. Τὸν εἴδαμε στὶς τηλεοράσεις καὶ οἱ συστημικὲς τὸ εἶδαν ὡς κάτι ἐντυπωσιακὸ καὶ κάποιοι δάκρυσαν. Πῆγε στὸν τάφο τοῦ Καζαντζάκη στὸ Ἡράκλειο καὶ ἔκανε ἐπιμνημόσυνη δέηση καὶ γονάτισε καὶ φίλησε τὸν τάφο κάνοντας μία συμβολικὴ κίνηση μὲ τὸ ἀξίωμα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου. Δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ γονατίζει σὲ τάφο.
Τὸν ἔχουμε δεῖ νὰ γονατίζει στὸν τάφο τοῦ Τίτου. Τὰ κάνει αὐτὰ ὁ Εὐγένιος καὶ σὲ ἄλλα μνημεῖα ἐπιφανῶν ἀνδρῶν. Τὰ ἔχει ξανακάνει ἀλλὰ τί γίνεται. Στὴν περίπτωση τοῦ Νίκου Καζαντζάκη ἀλλάζει τὸ θέμα. Εἶναι φοβερὸ ἀτόπημα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου. Οἱ ἱεροὶ κανόνες λένε ὅτι ὅποιος σκανδαλίσει τὸ ποίμνιο πάει γιὰ καθαίρεση. Θεωρῶ ὅτι ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἔχει σκανδαλίσει τὸ ποίμνιο. Ὁ Καζαντζάκης ἦταν συγγραφέας, ἀλλὰ ἦταν καὶ ἕνα ἀνήσυχο πνεῦμα προσπαθοῦσε νὰ βρεῖ τὸ Θεό, ἔγραψε ἕνα βιβλίο «Ὁ Χριστὸς Ξανασταυρώνεται».
Εἶναι ἕνα βλάσφημο ἔργο καὶ προσβάλλει τὴν πίστη μας. Ἕνα ἄλλο ἔργο του λέει ὅτι ὁ Χριστὸς εἶχε σχέση μὲ τὴ Μαρία Μαγδαληνή. Ἦταν ἕνας τέλειος Θεὸς καὶ ὁ μοναδικὸς ποὺ μποροῦσε νὰ σώσει τὸν ἄνθρωπο.
Ὅλα αὐτὰ εἶναι φοβερὰ νὰ ἀκούγονται ἀπὸ ἕναν Ἕλληνα χριστιανὸ λογοτέχνη καὶ νὰ σκανδαλίζουν τόσο κόσμο. Σὲ αὐτὸ τὸ βλάσφημο ἔργο ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης εἶχε ξεκινήσει διαδικασίες ἀφορισμοῦ ἀλλὰ σταμάτησαν. Δὲν ἤθελαν νὰ τὸν κηδεύσουν, τὸν κήδευσε ἕνας φίλος του ἱερέας, ἀλλὰ ὄχι στὸ νεκροταφεῖο τοῦ Ἡρακλείου. Αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι ἔχουν ἀπολεσθεῖ. (…) Δυστυχῶς βλέπετε ὅτι αὐτοὶ ποὺ λένε τὴν ἀλήθεια διώκονται καὶ συκοφαντοῦνται.
Οἱ ἀθῶοι διώκονται καὶ οἱ ἔνοχοι παίρνουν ἀξιώματα καὶ δοξάζονται ἀπὸ τὸν κόσμο. Περιμέναμε νὰ βγεῖ κάποιος Μητροπολίτης στὴν Κρήτη καὶ τὴν Ἀθήνα κάτι νὰ πεῖ. Δυστυχῶς οὔτε Ἐπίσκοπος, οὔτε θεολόγος οὔτε ἱερέας. Ἦταν μεγάλο λάθος αὐτὸ ποὺ ἔκανε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης καὶ πρέπει νὰ δώσει ἐξηγήσεις. Σὰν νὰ πῆγε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καὶ νὰ ζήτησε συγγνώμη ἀπὸ τὸν Νίκο Καζαντζάκη, ἐπειδὴ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης τὸ 1950 ξεκίνησε διαδικασίες ἀφορισμοῦ του. Ἐμεῖς ἐξάλλου ἐξ ὅσων γνωρίζουμε ἦταν καὶ μασόνος ὁ Νίκος Καζαντζάκης. Ἐξάλλου τὸν βρήκανε ἄλιωτο, τυμπανιαῖο καὶ ὁλόμαυρο. Ὁ Θεὸς μᾶς ἀγαπάει καὶ ἐμεῖς πᾶμε καὶ βγάζουμε τὰ μάτια μας…» ἀναφέρει μεταξὺ ἄλλων ὁ ἱερέας ἀπὸ τὸ Ρέθυμνο».