Δικαίωμά του, βεβαίως, να αυτοπροσδιορίζεται όπως εκείνος επιθυμεί, τώρα μάλιστα που η “Δικαιοσύνη” – που ξέμεινε από τον “ήλιο το νοητό” – του κάνει “πλάτες” με αυστηρές ποινές και ρατσιστική διάθεση κατά των ετεροφύλων.
Δικαίωμά του να κλείνεται στο σπίτι του ή να κυκλοφορεί όπου αλλού θέλει και να εκδηλώνει τη σεξουαλική του προτίμηση.
Αυτό που δεν έχει το δικαίωμα να κάνει όμως (και είναι η γνώμη μου που έχω δικαίωμα εν τη ελευθερία μου να καταθέτω όπου δει!) είναι να το κάνει βούκινο και να χρησιμοποιεί την, κατά την στρουθοκαμηλίζουσα Ελληνική Δικαιοσύνη, ισχύουσα νομοθεσία ώστε να καταστρατηγεί όρια αμετάθετα κοινωνικής αποδοχής – με το στανιό – μιάς νεοφανούς εκθηλυστικής “κανονικότητας”.
Και μάλιστα χρησιμοποιώντας το “βήμα” του πολιτιστικού φορέως του Εθνικού Θεάτρου ως κινητήρια δύναμη και διαφήμιση. Κατά την ιστοσελίδα pronews.gr (24-10-2022, 19:47), ο κ. Μόσχος μας ενημερώνει πως στο Εθνικό Θέατρο η επόμενη συζήτηση θα είναι η ταυτότητα φύλου και ο σεξουαλικός προσανατολισμός!
Δηλαδή, μπορεί ο κάθε πάσα ένας να χρησιμοποιεί τη θέση του και την εξουσία του για να περνάει “προοδευτικές” ιδέες στους μαθητευόμενους ηθοποιούς και μέσω αυτών στο ευρύ κοινό;
Ερωτώ γιατί στη σελίδα wikipedia, στο λήμμα “Εθνικό Θέατρο” αναφέρεται ως σκοπός ύπαρξης του Θεάτρου “η προαγωγή, μέσω της θεατρικής τέχνης, της πνευματικής καλλιέργειας του λαού και της διαφύλαξης της εθνικής πολιτισμικής ταυτότητάς του”.
Το να ασχολείται με τόση ζέση το Εθνικό Θέατρο και να προάγει “ιδιαιτερότητες” εκφράζει τη συλλογική ταυτότητα του λαού, ή συντελεί στην έκφραση της μακρόχρονης παράδοσης η οποία οικοδομεί και στηρίζει την πολιτισμική μας ταυτότητα;
Όσον αφορά δε στο παραπάνω σχόλιό μου περί στρουθοκαμηλίζουσας Δικαιοσύνης, έχω να καταθέσω μιά απορία μου.
Ερωτώ.
Σύμφωνα με το Νόμο Δαφέρμου (Νόμος 2472/1997) περί “προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα”, και το θρήσκευμα (που λυσσάξατε να το αφαιρέσετε από τις αστυνομικές μας ταυτότητες) όπως και η σεξουαλική προτίμηση κατατάσσονται στην ίδια λίστα ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που προστατεύονται. Γιατί μονομερώς “προστατεύετε” το θρήσκευμα αλλά όχι το θέμα της σεξουαλικότητας;
Γιατί δεν αντιδράσατε όταν η Κομισιόν πρότεινε με εσωτερικό έγγραφό της προς τα κράτη-μέλη (kathimerini.gr 1/12/2021, 22:35) να χρησιμοποιούν εντός της Κομισιόν “πιο ουδέτερη γλώσσα σε ό,τι αφορά το φύλο, πιο φιλική στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα”! Παρόμοιες οδηγίες προτάθηκαν και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο. Το μέτρο ξεπέρασε κάθε όριο γελοιότητας αφού έφτασαν στο σημείο να δώσουν το εξής παράδειγμα: ”οι αξιωματούχοι να μην απευθύνονται ποτέ σε ένα ακροατήριο ως ‘κυρίες και κύριοι’ αλλά ως ‘αγαπητοί συνάδελφοι'”. Ευτυχώς αντέδρασαν σθεναρώς οι Ιταλοί ευρωβουλευτές και το Βατικανό και αναγκάστηκαν να το αποσύρουν. Εσείς που ήσασταν τότε, πριν αποσυρθεί;
Και όταν οι αεί “προοδεύοντες” Γάλλοι νομικοί και πολιτικοί του άθεου λαϊκού τους κράτους επέβαλλαν την διαγραφή από τα δημόσια έγγραφα των πλέον προσφιλών παγκοσμίως λέξεων “πατέρας” και “μητέρα” ως σεξιστικές (φρίξον ήλιε!), δεν αντελήφθην καμμία επικριτική σας δήλωση. Αλλά και δεν εμποδίσατε το Υπουργείο Παιδείας να τυπώσει φόρμες-δηλώσεις με τις νέες λέξεις “Γονέας 1” και “Γονέας 2” (in.gr 30/09/22 07:24)
Θα νομιμοποιήσετε ποτέ την προσβολή της οικογένειας, της πατρότητας και της μητρότητας με νέους όρους όπως Γονέας 1 και 2 για να μη προσβάλλεται, δήθεν, μια μικρή μειοψηφία “διαφορετικών” σε μιά χώρα με διαφορετική μακραίωνη πολιτισμική παράδοση;
Θα ανατρέψετε τη φύση του υπό του Θεού πλασθέντος ανθρώπου διορθώνοντας τον ίδιο τον Δημιουργό;
Μη μου πείτε ότι αν έρθει το μέτρο στην Ελλάδα θα μας επιβληθεί χωρίς περιθώριο αντίδρασης διότι έχουμε ήδη χώρες της ΕΕ όπως η Ιταλία και η Ουγγαρία που αρνήθηκαν να ενσωματώσουν κάτι τέτοιο στις εθνικές τους νομοθεσίες.
Ή μήπως πείτε ότι αυτή είναι δουλειά της πολιτικής εξουσίας και της Πολιτείας; Κατά το δοκούν μόνο κ. Δικασταί; Κατά το συμφέρον μόνο;
Θα μου πείτε, τι γράφεις πάτερ μου, εδώ ολόκληρη Πρόεδρος της Δημοκρατίας, τέως ανώτατη δικαστικός, και προπαγάνδιζε σε μαθητούδια της Γ ‘ Δημοτικού τον άφυλο Γουΐνι, χωρίς ντροπή, και ζητάς από εμάς ευθύνες;
Ναι… σωστό κι αυτό! (enromiosini.gr 5/12/2021)
Κλείνοντας, θα ήθελα να παρακαλέσω τον κ. Μόσχο και κάθε άλλον που κατέχει θέση ευθύνης να μην χρησιμοποιεί τη θέση αυτή προκειμένου να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη, διά των πάντα πρόθυμων ΜΜΕ, σχεδόν στανικά, στη δική τους ιδεολογία, στάση και επιλογές ζωής, προσωπικές θέσεις, κουλτούρα. Άλλη είναι η αποστολή σας κύριοι!