Ἀντιδράσεις καὶ χειραγώγησις τοῦ ποιμνίου
Τοῦ κ. Περικλέους Ἠλ. Νταλιάνη, Θεολόγου
Ἡ ἐπίσκεψη τοῦ (κακόδοξου) Πατριάρχου Βαρθολομαίου στὴν Μητρόπολη Περιστερίου καὶ Νέας Ἰωνίας, ἔγινε στηρίζοντας τοὺς Οἰκουμενιστὲς Μητροπολίτες Γρηγόριο καὶ Γαβριήλ, οἱ ὁποῖοι προωθοῦν τὸν λειτουργικὸ ἐκλατινισμὸ (βλέπε ἔξωση Τιμίου Σταυροῦ ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, μάσκες στὴν θεία κοινωνία, στήριξη τοῦ σοδομιστικοῦ Νομοσχεδίου, νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες, ἀναγνώριση τοῦ Οὐκρανικοῦ σχίσματος τοῦ 2019 καὶ τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης τοῦ 2016, προσπάθεια ἀλλαγῆς τοῦ Ὀρθόδοξου Πασχαλίου, συμπροσευχὲς καὶ κοινὸ ποτήριο μὲ τοὺς σχισματικοὺς καὶ αἱρετικούς τῆς Οὐκρανίας, μικτοὶ γάμοι ὀρθοδόξων καὶ αἱρετικῶν, προώθηση ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ κ.λπ), ἔχει ὡς ἀπώτερο σκοπὸ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ Ὀρθοδόξου Πάσχα ἀπὸ τὸ 2025 καὶ ἐντεῦθεν. Γι’αὐτὸ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ τὸν Πατριάρχη προκειμένου νὰ κάμψουν τὶς ἀντιδράσεις. “Πατριάρχη θέλουμε οἰκουμενικὸ καὶ ὄχι Πατριάρχη φιλοπαπικό”, εἶπαν οἱ κάτοικοι τοῦ Περιστερίου στὶς 23/11/2024 κατὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου στὸ Περιστέρι, καθὼς ζήτησαν καὶ τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ Ἐσταυρωμένου στὴν Ἁγία Τράπεζα, τὸν ὁποῖο ὁ Μητροπολίτης Περιστερίου Γρηγόριος ἔχει ἀποβάλει.
Ἀντιδράσεις πιστῶν τοῦ Περιστερίου εἰς τὴν ἐπίσκεψιν Βαρθολομαίου
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖος θὰ μεταβεῖ καὶ στὴν Μητρόπολη Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης γιὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Νίκωνα 25, 26 καὶ 27/11/2024, ὁ ὁποῖος Ἅγιος ἐκήρυξε τὴν μετάνοια, ἀλλὰ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος μένει ἀμετανόητος δημιουργὸς ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ σχισμάτων, τὰ ὁποῖα θὰ ἐπεκταθοῦν καὶ θὰ παγιωθοῦν μὲ τὶς Σλαβικὲς Ἐκκλησίες καὶ τὸ Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας, ἰδίως μετὰ τὴν ταύτισή του μὲ ἕνα νέο αἱρετικὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, ὁ ὁποῖος θὰ ἔλθει σὲ σύγκρουση καὶ μὲ τὸν Πασχάλιο κανόνα τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου τοῦ 325. Ὁ Ἅγιος Νίκων πολιοῦχος τῆς Σπάρτης, ἦλθε σὲ σύγκρουση μὲ τοὺς Ἑβραίους τῆς ἐποχῆς του, οἱ ὁποῖοι ἔκαναν προσηλυτισμὸ τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων στὸν Ἰουδαϊσμό, σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος διαφημίζει τὸν Ἰουδαϊσμὸ καὶ τὶς ὑπόλοιπες ψευδὸ-θρησκεῖες “ὡς ὁδοὺς σωτηρίας”. Ἐπίσης, ὁ δῆμος Σπάρτης ἐξέδωσε ἐπίδοση ἐπιστολῆς – πρόσκλησης γιὰ τὴν ἀναγόρευση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως σὲ Ἐπίτιμο Δημότη Σπάρτης καὶ ὁ Μητροπολίτης Σπάρτης στὴν ἐγκύκλιο ποὺ ἐξέδωσε προκειμένου οἱ Λάκωνες νὰ ὑποδεχθοῦν τὸν Πατριάρχη, χαρακτηρίζει τὸ Φανάρι (τὸ ὁποῖο ἦταν παλαιότερα ἀκραιφνῶς Ὀρθόδοξο Πατριαρχεῖο), ὡς “τὴν μήτηρ τῶν ἐκκλησιῶν” (μητριὰ θὰ ἔπρεπε νὰ πεῖ καλύτερα [βλέπε Οὐκρανία]), ὅταν ὅλοι γνωρίζουμε πὼς “ἡ μήτηρ τῶν ἐκκλησιῶν”, εἶναι τὸ Πατριαρχεῖο τῶν Ἱεροσολύμων, ἀσχέτως ἐὰν γιὰ ἱστορικοὺς λόγους, ἡ Κωνσταντινούπολη ἔγινε ἡ δεύτερη Ρώμη, χωρὶς αὐτὸ ὅμως νὰ ἀλλάζει τὴν πνευματικὴ πρωτιὰ τῆς Ὀρθόδοξης Χριστιανικῆς Ἱερουσαλήμ, οὔτε τὸν ὁρισμό της ὡς “μητέρας ἐκκλησίας”.
Τὸ νέον ψευδὸ-πρωτεῖον τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως
Ἐπίσης, μήπως ὁ Μητροπολίτης Σπάρτης εἶναι ὀπαδὸς τῆς θεωρίας περὶ τοῦ νέου “ψευδὸ-παπικοῦ πρωτείου τοῦ Κωνσταντινουπόλεως”, ὡς συνέχεια τῆς αἱρέσεως τοῦ παπισμοῦ τῆς αἱρετικῆς Ρώμης, ὅπως τὴν εἶχε ἐκφράσει τὸ 2019 σὲ τηλεοπτικὴ ἐκπομπή; Ἡ αἵρεση αὐτὴ ὑποστηρίζει ὅτι, “κεφαλὴ δῆθεν τῆς Ἐκκλησίας ἐπὶ τῆς Γῆς – δὲν εἶναι ὁ Χριστός” (ἄκουσον – ἄκουσον τῆς βλασφημίας), ἀλλὰ “ὁ (κακόδοξος) Πατριάρχης Βαρθολομαῖος”… Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι πρὸ διετίας περίπου εἶχαν μεταβεῖ στὸ Φανάρι καί στόν Πατρ. Βαρθολομαῖο, ὁ Μητροπολίτης Σπάρτης Εὐστάθιος, μαζὶ μὲ τὸν Ἀρχιμανδρίτη καὶ Πρωτοσύγκελλο τῆς Μητροπόλεως Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης π. Θεόφιλο Μαντζαβράκο, ὁ ὁποῖος ἦταν ὑποψήφιος γιὰ βοηθὸς ἐπίσκοπος Λακεδαιμονίας (προκειμένου προφανῶς νὰ ἐκλεγεῖ ὁ δεύτερος ὡς βοηθὸς Ἐπίσκοπος στὴν Μητρόπολη Σπάρτης μὲ τὴν συγκατάθεση τοῦ Πατριαρχείου, παρότι ἡ Μητρόπολη Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης, ἀνήκει στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, κάτι ποὺ φανερώνει τὴν ἐμπλοκὴ τοῦ Πατριάρχου στὰ ἐσωτερικά τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας), ὅπως καὶ ἔγινε (κάτι ἤξερε ὁ Μακαριστὸς Ἀρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος εἶχε ἀπαγορεύσει γιὰ μεγάλο διάστημα τὴν εἴσοδο τοῦ Πατρ. Βαρθολομαίου στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, κάτι ποὺ τὸ ἔζησε καὶ ὁ μακαριστὸς Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, μετὰ τὴν ἀκοινωνησία ποὺ τοῦ εἶχε ἐπιβάλει ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως). Καὶ τώρα βλέπουμε τὰ ἀνταλλάγματα πρὸς τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος θὰ μνημονευθεῖ στὴν Μητρόπολη Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης, ὅπως ἔχει γίνει καὶ ἄλλες φορὲς στὴν ἑορτὴ τοῦ πολιούχου αὐτῆς Ἁγίου Νίκωνα, ἀλλὰ καὶ θὰ ἀναγορευθεῖ σὲ ἐπίτιμο δημότη Σπάρτης.
Ποιὸ συγκεκριμένα ὁ Μητροπολίτης Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης καὶ Τοποτηρητὴς τότε τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως (ἡ ὁποία ἀνήκει στὶς Μητροπόλεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ ὄχι εἰς τὸ Πατριαρχεῖον Κωνσταντινουπόλεως), ἐπισκέφθηκε τὴν Κωνσταντινούπολη, τὴν Τετάρτη 27 Ἰουλίου 2022, τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, προκειμένου ὅπως εἶπε, “νὰ ἐκφράσει τὶς προσωπικὲς εὐγνώμονες εὐχαριστίες του, ὅσο καὶ τὶς εὐχαριστίες τῶν χριστεπωνύμων πληρωμάτων τῶν δύο Ἱερῶν Μητροπόλεων” (λὲς καὶ ὁ Πατριάρχης ἦταν (δῆθεν) “ἡ κεφαλὴ του” καὶ ἔπρεπε νὰ “τοῦ δώσει ἀναφορά”, ἀντὶ τῆς Ἑλλαδικῆς Ἱεραρχίας, ἡ ὁποία εἶναι ἡ φυσικὴ ἀρχὴ τοῦ Μητροπολίτου). Οὐσιαστικὰ πῆγε νὰ δώσει ἀναφορὰ καὶ λόγω τῆς ἐπικείμενης τότε νέας ἐκλογῆς τοῦ Μητροπολίτη Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως, προκειμένου ὁ Πατριάρχης νὰ ἔχει τὸν ἔλεγχο καὶ αὐτῶν τῶν νέων Μητροπολιτῶν. Μὲ λίγα λόγια τὸ πρόβλημα τῶν Μητροπολιτῶν τῶν Νέων Χωρῶν, οἱ ὁποῖοι ἐλέγχονται καὶ αὐτοὶ ἀντικανονικὰ ἀπὸ τὸν Πατριάρχη, παρότι ἀνήκουν στὸ Ἑλληνικὸ κράτος, ἔχει ἐπεκταθεῖ καὶ στὶς Μητροπόλεις τῶν λεγομένων Παλαιῶν Χωρῶν ἢ ἀλλιῶς τῆς Παλαιᾶς Ἑλλάδος (ὅπως εἶναι αὐτὲς τῆς Πελοποννήσου, Στερεᾶς Ἑλλάδος, Κυκλάδων, Σποράδων, τῶν Ἑπτανήσων, τῆς Θεσσαλίας ἐκτός τῆς Ἐλασσόνος, μέρος τῆς Ἠπείρου κ.λπ).
Τὸν Σεβασμιώτατο συνόδευσαν τότε ὁ Πρωτοσύγκελλος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτης Θεόφιλος Μαντζαβράκος (καὶ μετέπειτα Ἐπίσκοπος Λακεδαιμονίας) καὶ ὁ Αἰδεσιμ. Πρωτοπρεσβύτερος Ἀθανάσιος Σπηλιώτης, Προϊστάμενος τοῦ Ἱ.Ν. Ὁσίου Νίκωνος Σπάρτης (καὶ ἀνηψιὸς τοῦ Μητροπολίτου Σπάρτης, ὅπου στὸν ἐν λόγῳ ναὸ γίνεται καὶ ἡ ἀντικανονικὴ μνημόνευση τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου, κατὰ τὶς μνῆμες τοῦ Ἁγίου Νίκωνος, μὲ εὐθύνη φυσικά τοῦ οἰκείου Μητροπολίτου.
Νέον ἄτυπον σχίσμα ἐντός τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἐδῶ πρόκειται καὶ γιὰ νέο ἄτυπο σχίσμα ποὺ δημιουργοῦν, διότι πλέον οἱ Μητροπολίτες τῶν λεγομένων Μητροπόλεων τῆς Παλαιᾶς Ἑλλάδος (οἱ ὁποῖες ἀπελευθερώθηκαν πρῶτες καὶ ἀνοίκουν στὴν κανονικὴ δικαιοδοσία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος), ἀντὶ νὰ μνημονεύουν τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τὸν ἑκάστοτε Ἀρχιεπίσκοπο, ὅπως καὶ ὀφείλουν νὰ κάνουν, μνημονεύουν ἀντικανονικὰ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ἄρα κανονικὰ θὰ πρέπει νὰ καθαιρεθοῦν, σύμφωνα μὲ τοὺς ἱεροὺς κανόνες, διότι ἔχουν εἰσέλθει σὲ ξένη ἐκκλησιαστικὴ διοίκηση (κάτι ποὺ ἀποτελεῖ πνευματικὴ μοιχεία), ἢ ἀλλιῶς νὰ μεταβοῦν στὴν Κωνσταντινούπολη, γιὰ νὰ ποιμάνουν τὸ λιγοστὸ ἐκεῖ ποίμνιο, τὸ ὁποῖο προέρχεται κυρίως ἀπὸ Σλαβικὲς Ἐκκλησίες (ἐργαζομένων στὴν σημερινὴ Τουρκία, ἀφοῦ τὸ Πατριαρχεῖο δὲν ἔχει οὐσιαστικὰ δικό του ποίμνιο καὶ προσπαθεῖ νὰ ὑφαρπάξει τὸ ποίμνιο τῶν ἄλλων τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, διὰ τῆς δημιουργίας σχισμάτων, ὅπως ἔγινε πρόσφατα σὲ Οὐκρανία καὶ Σκόπια μὲ τὴν ἐκεῖ ἀναγνώριση τῶν σχισματικῶν).
Ὁ νέος “Πάπας τῆς Ἀνατολῆς”
Ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης, ἀνοίκει στὶς ἱστορικὲς καὶ πρῶτες Μητροπόλεις τῆς Παλαιᾶς Ἑλλάδος, δηλαδὴ αὐτῶν ποὺ ἀπελευθερώθηκαν πρῶτες ἀπὸ τὸν Τουρκικὸ ζυγὸ καὶ βάσει τοῦ καταστατικοῦ χάρτη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μνημονεύεται κανονικὰ ἡ “Ἱερὰ Ἡμῶν Σύνοδος” καὶ ὁ ἑκάστοτε Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος καὶ ὄχι ὁ Πατριάρχης (Βαρθολομαῖος), ἀφοῦ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, εἶναι αὐτοκέφαλη ἀπὸ τὸ 1850. Φαίνεται ὅτι σὲ κάποιους δὲν ἀρέσει αὐτὸ καὶ θέλουν νὰ καταργήσουν τὸ αὐτοκέφαλο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Ἄλλωστε τί νὰ ποῦμε ὅταν τὸ 2019, ὁ οἰκεῖος Μητροπολίτης Σπάρτης Σεβ. Εὐστάθιος, δήλωνε σὲ συνέντευξή του, ὅτι “ἡ κεφαλὴ τῆς ἐκκλησίας εἶναι (δῆθεν) ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος” (καὶ ὄχι ὁ Χριστός). Αὐτὴ τὴν ἄποψη, θὰ τὴν ζήλευαν καὶ οἱ ποιὸ φανατικοὶ παπιστὲς καὶ ὀπαδοὶ τοῦ αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης, ἐκεῖ ὅπου πιστεύουν στὸ παπικὸ πρωτεῖο ἐξουσίας, ἀπὸ τὸν 8ο αἰώνα, καθότι οἱ παπιστὲς νομίζουν ὅτι ἔχουν “ἐξορίσει” τὸν Χριστὸ εἰς τοὺς Οὐρανούς, θεωρώντας αὐτὸν “ὡς ἀπειλή”, ὅπως ἄλλωστε ἔκαναν καὶ οἱ Φαρισαῖοι ἔναντι τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Εἶναι γνωστὴ ἡ “συνταγή” τους. Ἡ δήλωση τοῦ Σεβ. Εὐσταθίου ἔγινε εἰς τὸ «Super TV», ὅπου καὶ ὡμίλησε τότε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Σπάρτης καὶ μεταξὺ ἄλλων ἀνέφερε τὰ ἑξῆς, ὡς ἐδημοσιεύθησαν τὴν 25ην Ὀκτωβρίου 2019: Εἶπε:
«Τὸ Πατριαρχεῖο μας τὸ Οἰκουμενικὸ παίζει ἕνα ρόλο συντονιστικὸ ὅλης τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἶναι περίπου 900.000.000(;) χριστιανῶν Ὀρθοδόξων πού ἀναγνωρίζουν Κεφαλὴ τῆς Ὀρθοδοξίας ἐπὶ τῆς γῆς, γιατί ἡ Κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας μας γενικῶς ἀναγνωρίζουμε ὅτι εἶναι ὁ Χριστός μας. Ἀλλὰ ἐπὶ τῆς γῆς εἶναι ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης”. (Σημείωση: ἐδῶ βλέπουμε ὅτι ὁ Μητροπολίτης Σπάρτης, ἐμμέσως “ἐξόρισε” τὸν Χριστὸ εἰς τούς οὐρανούς, ὅπως καὶ ὁ Πάπας τῆς Ρώμης. Δηλαδὴ στὴν Ἁγία Τράπεζα θυσιάζει τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ἢ τὸν Χριστό;)!
Δὲν θὰ ἔχουν (συνεχίζει ὁ Σπάρτης Εὐστάθιος) πρόσβαση ὅλες οἱ ἄλλες χῶρες οἱ Ὀρθόδοξες, ἂν μετακινηθεῖ τὸ Πατριαρχεῖο σὲ κάποια χώρα, μὲ τὴν ὁποία ἡ χώρα τους δὲν ἔχει πολὺ καλὲς σχέσεις. Καὶ ἔχουμε τέτοια περιστατικά. Ἐνῶ ἐκεῖ τὸ Πατριαρχεῖο τουλάχιστον θεωρεῖται ὅτι εἶναι ἕδρα τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ σύμφωνα μὲ τὴ συμφωνία τῆς Λωζάννης εἶναι ὑποχρεωμένο νὰ δέχεται ὁποιονδήποτε θελήσει νὰ ἐπισκεφθεῖ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ ὁ Πατριάρχης θεωρεῖται Ἀρχηγὸς Κράτους(;)… ἐφόσον λένε ὅτι ἂν μετακινηθεῖ θὰ ΄ρθεῖ ἐδῶ στὴ Σπάρτη, χαρᾶς εὐαγγέλια, τί ἄλλο θὰ θέλαμε ἐμεῖς νὰ δοῦμε Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο ἐδῶ στὴ Σπάρτη. Ὄχι μόνο θὰ ἦταν πλέον ὁ ὀμφαλὸς τῆς γῆς, ὁ ὀμφαλὸς τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὁ τόπος μας, ἀλλὰ ὁ,τιδήποτε ἄλλο καλὸ καὶ εὐλογημένο, θὰ τὸ βλέπαμε ἐδῶ μὲ τὴν παρουσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου».
Ἐκκλησιολογικὴ καὶ ἱστορικὴ διαστρέβλωσις
Οὐσιαστικὰ μὲ αὐτὰ ποὺ λέει ὁ Σπάρτης Εὐστάθιος, εἶναι φανερὸ ὅτι στηρίζει τὴν εἰσπήδηση τοῦ Φαναρίου, ἐντὸς τῶν Μητροπόλεων τῆς Πελοποννήσου καὶ ἐν γένει τῶν Μητροπόλεων τῆς Παλαιᾶς Ἑλλάδας, ξεχνώντας προφανῶς ὅτι αὐτὸς καὶ ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Μονεμβασίας καὶ Σπάρτης ἀνοίκει στὴν αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Προφανῶς ἔχει ἱστορικὴ σύγχυση μὲ τὴν περίοδο ὅπου ὁ Μυστρᾶς τῶν Παλαιολόγων, ἦταν ἐπαρχία τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας, κάτι ποὺ δὲν ὑφίσταται πλέον, διότι ἀφενὸς τὸ Φανάρι εἶναι τουρκικὸ ἵδρυμα ἀπὸ τὸ 1921 διὰ τῶν Κεμαλιστῶν καὶ ἀφετέρου τώρα ὑπάρχει τὸ Ἑλληνικὸ κράτος καὶ ἡ αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, τῆς ὁποίας προφανῶς θέλουν νὰ καταργήσουν τὴν αὐτοκεφαλία. Ἐπίσης ἡ Ἀνατολικὴ Βυζαντινὴ αὐτοκρατορία πλέον ἔχει πάψει νὰ ὑπάρχει, ἀφοῦ οἱ Φραγκολατῖνοι σταυροφόροι (1204) καὶ οἱ Ὀθωμανοὶ (1453) τὴν κατέλυσαν (ὁπότε δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἐνταχθοῦμε στὸ τουρκικὸ τώρα κράτος, ἀπὸ τὸ ὁποῖο οἱ πρόγονοί μας ἀγωνίστηκαν πρὶν καὶ μετὰ τὸ 1821, γιὰ νὰ εἴμαστε ἐμεῖς σήμερα ἐλεύθεροι, μὲ ἀνεξάρτητο κράτος καὶ αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία).
Ἐρωτῶμεν λοιπὸν τὸν Σεβασμιώτατο Σπάρτης! Πόθεν ἐξάγεται ὅτι ἔχει «συντονιστικὸν ρόλον» τὸ Πατριαρχεῖον, ἀνὰ τὴν Ὀρθοδοξία; Δὲν γνωρίζει ὁ Σεβ. Σπάρτης, ὅτι ἡ ἀνώτατη ἀρχὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, εἶναι οἱ Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι καὶ ὄχι ἕνας Πάπας ἢ ἕνας ἀντίστοιχα Πατριάρχης καὶ μάλιστα Οἰκουμενιστής, ὅπως εἶναι ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος; Ἀπὸ ποῦ ἐξάγει τὸ συμπέρασμα αὐτό, ἀπὸ τὴν Τουρκοκρατίαν; Μὰ στὴν Τουρκοκρατία, δὲν ἴσχυε τὸ κανονικὸ δίκαιο τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ἡ Τουρκικὴ διοίκηση καὶ τὸ παλαιὸ Μιλιέτ. Μήπως ζηλεύουν αὐτὸ τὸ σύστημα καὶ θέλουν νὰ τὸ ἐπαναφέρουν, μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται καὶ ἀπὸ ἐθνικῆς πλευρᾶς; Ἐπίσης ἀπὸ ποῦ ἐξάγει τὸ συμπέρασμα ὅτι εἶναι συμφυὲς μὲ τὴν Ὀρθοδοξίαν ἡ ὕπαρξις «συντονιστικοῦ ρόλου»; Δὲν γνωρίζει ὅτι κάθε ἔθνος καὶ κάθε Πατριαρχεῖο ἢ Αὐτοκέφαλη Ἀρχιεπισκοπή, ἔχει μὲ βάση τοὺς Ἀποστολικοὺς κανόνες τὸν πρῶτο αὐτοῦ, δηλαδὴ τὸν ἑκάστοτε Πατριάρχη, ἢ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο ἀντίστοιχα, καθὼς καὶ τὴν ἑκάστοτε τοπικὴ Ἱερὰ αὐτοῦ Σύνοδον; Δὲν γνωρίζει ἀπὸ τοὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, ὅτι καὶ τὸ Πατριαρχεῖο τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἔχει συγκεκριμένα ὅρια δικαιοδοσίας; Ποῦ εὑρίσκεται γραμμένον ὅτι ἐπὶ τῆς γῆς ὑπάρχει «κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας» καὶ μάλιστα ὅτι αὐτὴ εἶναι ὁ «Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης»; Αὐτὰ δὲν λένε καὶ ὅσοι δέχονται τὴν αἵρεση τοῦ Παπικοῦ “πρωτείου καὶ ἀλάθητου”!!!
Οἱ νέοι Παπισταί τῆς Ἀνατολῆς
Αὐτὴ τὴν πλάνη ὑποστήριξαν πρῶτοι οἱ ὀπαδοὶ τοῦ πάπα Νικολάου, τὸ 867, ἐπὶ Πατριαρχείας τοῦ Μεγάλου Φωτίου, τότε ποὺ προῆλθε καὶ τὸ πρῶτο σχίσμα μὲ τοὺς παπικούς, λόγῳ τῶν αἱρέσεων τοῦ Παπικοῦ πρωτείου καὶ τοῦ Φιλιόκβε (καὶ ἐκ τοῦ Υἱοῦ). Τώρα τὴν σκυτάλη τῆς αἱρέσεως τοῦ Παπισμοῦ, ἀντιγράφει τὸ Φανάρι, τὸ ὁποῖο καμία σχέση δὲν ἔχει μὲ τὸ παλαιὸ Ὀρθόδοξο Χριστιανικὸ Πατριαρχείου τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἀφοῦ τὸ Φανάρι παραβιάζει τόσο τὶς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ὅσο καὶ τὶς Πανορθόδοξες Συνόδους καὶ ἀποφάσεις τοῦ ἰδίου τοῦ Πατριαρχεῖο τῆς Κωνσταντινουπόλεως. Ποῖος Πατὴρ τῆς Ἐκκλησίας ἢ Σύνοδος λέγει ὅτι ὑπάρχει «ἕδρα τῆς Ὀρθοδοξίας»; Κανένας! Ἀντίθετα ὅλοι οἱ Ἅγιοι Πατέρες, καταδικάζουν τὸν πάπα τῆς Ρώμης, διότι ἔγινε καὶ ἀρχηγὸς κράτους (τοῦ Βατικανοῦ), κάτι ποὺ ἀπαγορεύεται ἀπὸ τοὺς Ἱεροὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας. Ποτὲ στὴν Βυζαντινὴ Αὐτοκρατορία, ὁ Πατριάρχης δὲν ἦταν ταυτόχρονα καὶ Αὐτοκράτορας ἢ ἀρχηγὸς κράτους. Εἶναι Ὀρθόδοξον ὁ Πατριάρχης, νὰ εἶναι «Ἀρχηγὸς Κράτους», δηλ. νὰ ἔχη πολιτικὴν ἐξουσίαν καὶ μάλιστα μὲ τὴν συνθήκη τῆς Λωζάννης, ὅπως λέει ὁ Σεβ. Εὐστάθιος; Σαφῶς καὶ ὄχι! Ἄλλωστε ἡ συνθήκη τῆς Λωζάννης εἶναι μία κρατικὴ συμφωνία, ἡ ὁποία δὲν ἀντικαθιστᾶ τοὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας. Ἐπίσης ἡ συνθήκη τῆς Λωζάννης θεωρεῖ τὸν Πατριάρχη Τοῦρκο πολίτη καὶ ὄχι Ἕλληνα, ἀρνητικὸ γιὰ τὰ ἐθνικά μας συμφέροντα. Ἀλλὰ ποιὸ κράτος ἐννοεῖ ὁ Σεβ. Εὐστάθιος ὅταν λέει, ὅτι “ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι ἀρχηγός”, ὅταν τὸ Φανάρι βρίσκεται σκλαβωμένο μέσα στὸ Τουρκικὸ Κράτος, τὸ ὁποῖο μάλιστα ἔχει καὶ τουρκικὴ Νέο – ὀθωμανικὴ πολιτικὴ ἡγεσία, ἡ ὁποία θέλει τὴν ἁρπαγὴ τοῦ Αἰγαίου καὶ τῶν ἑλληνικῶν νησιῶν. Ὁ «ὀμφαλὸς τῆς Ὀρθοδοξίας», ὅπως λέει ὁ Σπάρτης Εὐστάθιος, εἶναι ὅπου μεταφέρεται τὸ Πατριαρχεῖον τῆς Κωνσταντινουπόλεως; Ὑπάρχει «ὀμφαλὸς» τῆς Ἐκκλησίας; Ὁ Πάπας μόνον πιστεύει ὅτι εἶναι ἡ Κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας ἐπὶ τῆς γῆς καὶ Ἀρχηγὸς Κράτους. Ἄρα τὰ ἐπιχειρήματα τοῦ Μητροπολίτου Σπάρτης Εὐσταθίου εἶναι ἐκτὸς ἀπὸ ἀνιστόρητα καὶ ἀντορθόδοξα!
Ἡ Κυβέρνησις προωθεῖ τὸ κοινὸν Πασχάλιον μετὰ τὸ κλείσιμον τῶν ναῶν
Ἐπίσης ὁ (ἀφορισμένος) πρωθυπουργὸς Κ. Μητσοτάκης συναντήθηκε μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν Ἱερώνυμο (καὶ δυστυχῶς μὲ δική του εὐθύνη, ὄχι καὶ “Ἀρχιεπίσκοπο Πάσης Ἑλλάδος”, ἀφοῦ ἔχει δώσει τὴν διοίκηση στὸ Φανάρι), μὲ θέμα τὴν ἀλλαγὴ τοῦ Ὀρθοδόξου Πασχαλίου, ὡς συνέχεια τῆς κατάργησης τοῦ Πάσχα κατὰ τὸ 2020 μὲ τὸ κλείσιμο τῶν ἱερῶν ναῶν καὶ τῆς ἐπίσης κατάργησης τῆς Ἀναστάσεως κατὰ τὸ Πάσχα τοῦ 2021, ὅπου τότε ἑόρτασαν ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ τὴν σταύρωση τοῦ Χριστοῦ κατὰ τὸ Μεγάλο Σάββατο (τὴν πρωτομαγιά, σύμφωνα μὲ τὴν αἵρεση τῶν τεσσαρεσκαιδεκατιτῶν, οἱ ὁποῖοι ἑόρταζαν τὴν σταύρωση καὶ ὄχι τὴν Ἀνάσταση) καὶ ὄχι ἀντίθετα τὴν Ἔνδοξη Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου κατὰ τὴν Ἀναστάσιμη Κυριακὴ στὶς 02 Μαΐου 2021!!! Τότε εἶχα γράψει ὅτι αὐτὸ εἶναι μία πρόβα τζενεράλε, ὥστε νὰ προωθήσουν ἀφενὸς τὸ Ἑβραϊκὸ Σάββατο εἰς βάρος τῆς Ἀναστάσιμης Κυριακῆς καὶ ἐπίσης γιὰ νὰ προετοιμαστεῖ τὸ ἔδαφος γιὰ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ Ὀρθοδόξου Πασχαλίου. Ἦταν ἕνα πείραμα γιὰ νὰ δοῦν τὶς ἀντιδράσεις.
Ἐπίσης στὶς 8 Μαΐου 2024, ὁ Ἕλληνας ὑπουργὸς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων Κυριάκος Πιερρακάκης (ὁ ὁποῖος προωθεῖ τὴν Woke ἀτζέντα στὰ σχολεῖα), συνοδευόμενος ἀπὸ τὸν αἱρετικὸ Ἀρχιεπίσκοπο τῶν παπικῶν τῶν Ἀθηνῶν Θεόδωρο Κοντίδη καὶ τὸν Γενικὸ Γραμματέα Θρησκευμάτων Γεώργιο Καλαντζή, ἐπισκέφθηκαν στὴ Ρώμη τὸν Πάπα καὶ ὁ Ἕλληνας Ὑπουργὸς διαβεβαίωσε τὸν «Vicarius Christi» ὅτι ἡ κυβέρνηση τῆς Ν.Δ εἶναι ἐνθουσιασμένη γιὰ τὸν ἐπιχειρούμενο κοινὸ συνεορτασμό! (Βλ. τὴν εἴδηση καὶ στόν” Μέτοικο” 08 Μαΐου 2024 καὶ τὸν Ο.Τ. 22/11/2024).
Συμπέρασμα: Ἡ Ἑλλάδα δυστυχῶς θὰ πέσει σὲ πολλὰ δεινὰ λόγῳ τῆς ἀποστασίας τῶν ποιμένων της ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία, καθὼς καὶ τὴν προδοσία τοῦ ἑλληνικοῦ ἔθνους καὶ τῶν ἑλληνορθοδόξων ἀξιῶν ἀπὸ τὸ ἐν γένει πολιτικὸ μασονικὸ σύστημα. Ἤδη οἱ διεθνεῖς ἐξελίξεις ὁδηγοῦν σὲ πόλεμο τὰ κράτη καὶ στὴν πτωχοποίηση τῶν μαζῶν.