ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025

Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας: Πότε κα­τα­λα­βαί­νου­με ότι έχου­με εγωι­σμό;

Πότε κα­τα­λα­βαί­νου­με ότι έχου­με εγωι­σμό; Όταν ένας αδελ­φός μας πε­τά­ει μια κου­βέν­τα, κά­νει έναν έλεγ­χο, μια πα­ρα­τή­ρη­ση και νιώ­σεις μέσα σου τα­ρα­χή, ανα­στά­τω­ση, στε­νο­χώ­ρια, πί­ε­ση, αδη­μο­νία, θυμό, γνώ­ρι­σε το μέ­γε­θος, το βά­θος, το πλά­τος, το μή­κος του εγωι­σμού που έχεις μέσα σου. Όταν ο άν­θρω­πος εί­ναι τα­πει­νός, δέ­χε­ται τον λόγο, δέ­χε­ται τον έλεγ­χο, την πα­ρα­τή­ρη­ση.
Να κά­νου­με αγώ­να κατά του εγωι­σμού οπλι­σμέ­νοι με την προ­σευ­χή. Το «Κύ­ριε Ιη­σού Χρι­στέ ελέη­σον με» να μη στα­μα­τά, ει δυ­να­τόν νύ­χτα - μέρα. Το σώμα όταν απου­σιά­ζει η ψυχή, βρω­μά­ει, σα­πί­ζει, σκου­λη­κιά­ζει. Όταν απου­σιά­ζει η προ­σευ­χή από την ψυχή, η ψυχή υπο­μέ­νει τα ίδια πράγ­μα­τα. Πάν­τα να έχου­με προ οφθαλ­μών μας πως θα χτυ­πή­σου­με αυτό το θη­ρίο που εί­ναι μέσα μας, τον εγωι­σμό μας, και συ­νε­χώς να προ­σευ­χό­μα­στε. Να ευω­διά­ζου­με το ναό του Θεού που εί­ναι το σώμα και η ψυχή του αν­θρώ­που, με την προ­σευ­χή. «Και εν τω σώ­μα­τι και εν τω πνεύ­μα­τι να δο­ξά­ζου­με τον Άγιο Θεό».
Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας

Οι βάτραχοι που άκουγαν την ψαλμωδία!

Μπορεῖτε νά δεῖτε τήν Κοινότητα ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ "ΦΩΤΟΔΟΤΕΣ" στό Viber ΕΔΩ

Ἡ Μητρόπολις Φλωρίνης πενθεῖ… Πρόσθετα σχόλια

Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Ἐμμανουήλ

«Ἔφοδος λύκων εἰς τὴν ποίμνην τοῦ Χριστοῦ»

(Πρόσθετα σχόλια εἰς τὰς δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτου

Φλωρίνης διὰ τὸν Προσωπικὸν Ἀριθμὸν καὶ τὰς Νέας Ταυτότητας)

Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,

  Σήμερα, 15 Ὀκτωβρίου 2025 ἡ πόλη μας γιόρτασε τὰ ἐλευθέριά της ἀπὸ τὸν τουρκικὸ ζυγὸ καὶ μαζὶ τὴν μνήμη τῆς Ὁσίας Παρασκευῆς τῆς Ἐπιβατινῆς… Ὁ Ὄρθρος, ἡ Θεία Λειτουργία, ἡ κατάθεση στεφάνων στὴν πλατεία μπροστὰ στὸ ἄγαλμα τῆς Ἐλευθερίας, ἡ παρέλαση καὶ τὰ χειροκροτήματα ἔλαβαν αἴσιο τέλος… Ἡ ἡμέρα κέκλεικε! Ἔκλεισε λοιπὸν ἡ ἡμέρα καὶ ἰδοὺ ὁ Ἑσπερινός τῆς 16ης τοῦ μηνὸς προβάλλει ἐνώπιόν μας νέους ἀστέρες τοῦ νοητοῦ στερεώματος (Λογγίνου τοῦ ἑκατοντάρχου), «ἀστέρες» ποὺ φωτίζουν μία ἀκόμη πλευρὰ τῆς ὑπόθεσής μας. Κανεὶς στὴν Φλώρινα καὶ στὴν Ἐορδαία δὲν ἀγνοεῖ τὶς δηλώσεις τοῦ «Θεοπροβλήτου» Σεβασμιωτάτου Εἰρηναίου Λαφτσῆ ὑπὲρ τῆς «ὑποχρεωτικῆς» παραλαβῆς τόσο τοῦ Π.Α., ὅσο καὶ τῆς νέας ταυτότητας, «χάρη ὑπακοῆς στὴν Ἐκκλησία»!

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Πῶς ὁ Οἰκουμενισμὸς διεμορφώθη εἰς τάς ΗΠΑ μέ τήν βοήθειαν τῆς οἰκονομικῆς ὀλιγαρχίας.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Ὁ Οἰκουμενισμὸς θριαμβεύει, διότι πανίσχυροι οἰκονομικοὶ παράγοντες, μὲ τεραστίαν ἐπιρροὴν εἰς τὴν πολιτικήν, προσφέρουν ἀμέριστον ὑποστήριξιν καὶ πλουσίαν χρηματοδότησιν.

Γράφουν ὁ Γέρων Παΐσιος Καρεώτης

καὶ ὁ Μοναχὸς Ἐπιφάνιος Καψαλιώτης

  Μὲ μεγάλην ἐπιτυχίαν ἔγινε τὴν 24ην Ὀκτωβρίου εἰς τὴν Ρώμην, ἡ παρουσίασις τοῦ νέου βιβλίου τῶν ἐκδόσεων «Θέωσις», τῆς ἀδελφῆς Ὀλυμπίας Fronzoni, ἡ ὁποία πραγματοποιήθη μὲ τὴν συνεργασίαν τοῦ συνεργάτου τοῦ Ο.Τ. κ. Γεωργίου Καραλῆ, μὲ τίτλον «Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία καὶ Οὐκρανικὸ Σχίσμα». Εἰς τὴν ἐκδήλωσιν παρευρέθη πλῆθος κόσμου, Ὀρθόδοξοι Ἰταλοί, Ρῶσοι, Βούλγαροι καὶ Ρουμάνοι, οἱ ὁποῖοι διαβιοῦν εἰς τὴν Ἰταλίαν. Κατὰ τὴν ἐκδήλωσιν παρουσιάσθησαν πέντε εἰσηγήσεις, αἱ ὁποῖαι εἶχον ἀναφορὰν εἰς τὴν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὸ Οὐκρανικὸν ζήτημα.

Πολλοί χριστιανοί δεν αγαπούν τον ναό, δεν συμμετέχουν στη λατρεία. Γιατί;

Αγίου Ιωάννη της Κροστάνδης

Πολλοί χριστιανοί δεν αγαπούν τον ναό, δεν συμμετέχουν στη λατρεία. Γιατί;
Διότι από μικροί δεν εγαλουχήθηκαν με τά λυτρωτικά της νάματα, αλλά και δεν γνώρισαν την ανακαινιστική της δύναμη!
Και γενικά δεν κατανόησαν ποτέ την θεία και ανθρωποσωτήριο αποστολή της Εκκλησίας του Χριστού.

«Ο άντρας της είχε ορκιστεί μπροστά στους φίλους του ότι ποτέ δε θα βαπτιζόταν»

Photo by Artem Maltsev on Unsplash
Photo by Artem Maltsev on Unsplash

Αληθινή ιστορία

Μητροπολίτης Μούρμανσκ και Μοντσεγκόρσκ Μητροφάνης

Κάποτε είχα μια πολύ πιστή ενορίτισσα, η οποία είχε έναν πολύ άθεο σύζυγο, τον Αλέξανδρο. Αυτός την ζήλευε που πίστευε στον Θεό, που πήγαινε στην Εκκλησία, στις ιερές ακολουθίες και αντιστεκόταν επιθετικά σε κάθε εκδήλωση αγιότητας. Αυτό που την στενοχωρούσε περισσότερο ήταν το γεγονός ότι ο σύζυγός της δεν ήταν βαπτισμένος. Αυτή θρηνούσε με δάκρυα στα μάτια για αυτή την κατάσταση, προσπαθώντας να τον πείσει να βαπτιστεί, αλλά ο σύζυγός της ήταν ανένδοτος. Επιπλέον, μια φορά, για να πικράνει ιδιαίτερα τη σύζυγό του, ο Αλέξανδρος αποφάσισε να κάνει μια «πανηγυρική ορκωμοσία» μπροστά στους συγκεντρωμένους για ποτό άντρες του χωριού, ότι ποτέ και υπό καμία συνθήκη δεν θα βαπτιζόταν. Η δήλωση αυτή προκάλεσε θαυμασμό των υπόλοιπων, κάτι που το γιορτάσουν πίνοντας και όλοι φώναζαν ότι αυτός είναι «αληθινός πυρόλιθος». Η απόφασή του φαινόταν τελεσίδικη και η θλίψη της ενορίτισσάς μου ήταν απύθμενη. Θρηνούσε αδιάκοπα: ήταν αυτονόητο ότι μπροστά στους φίλους του «ποτέ δεν θα ντροπιαζόταν».

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025

Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: «Θὰ ρίξη ὁ Θεὸς φωτιά νὰ μᾶς κάψη! Ἐγκατάλειψη Θεοῦ!»

Ἀκόμη καὶ πνευματικοί ἄνθρωποι, ὅσους χώρους καὶ νὰ ἔχουν, βλέπεις νὰ μή χωροῦν, γιατί μέσα τους δὲν ἔχει χωρέσει ὁ Χριστός ὁλόκληρος. Ἄν οἱ γυναῖκες ποὺ ζοῦσαν στὰ Φάρασα ἔβλεπαν τὴν πολυτέλεια ποὺ ὑπάρχει σήμερα, ἀκόμη καὶ σὲ πολλά Μοναστήρια, θὰ ἔλεγαν: «Θὰ ρίξη ὁ Θεὸς φωτιά νὰ μᾶς κάψη! Ἐγκατάλειψη Θεοῦ!». Ἐκεῖνες μάζευαν τὶς δουλειές τάκα‐τάκα. Πρωί‐πρωί ἔπρεπε νὰ βγάλουν τὰ γίδια, μετά νὰ συμμάσουν τὸ σπίτι. Ὕστερα πήγαιναν στὰ ἐξωκκλήσια ἤ μαζεύονταν στὶς σπηλιές, καὶ μία ποὺ ἤξερε λίγα γράμματα διάβαζε τὸ Συναξάρι τοῦ Ἁγίου της ἡμέρας. Μετά δωσʹ τοῦ μετάνοιες, ἔλεγαν καὶ τὴν εὐχή. Καὶ δούλευαν, κουράζονταν. Μία γυναίκα ἔπρεπε νὰ ξέρη νὰ ράβη ὅλα τὰ ροῦχα τοῦ σπιτιοῦ. Καὶ τὰ ἔρραβαν μὲ τὸ χέρι. Μηχανές τοῦ χεριοῦ λίγες εἶχαν σὲ καμμιά πόλη, στὰ χωριά δὲν εἶχαν. Ἄν ὑπῆρχε στὰ Φάρασα ὅλο καὶ ὅλο μία μηχανή τοῦ χεριοῦ. Ἔρραβαν ἀκόμη καὶ τοῦ ἄνδρα τὰ ροῦχα καὶ ἦταν πιὸ ἄνετα, καὶ τὶς κάλτες τὶς ἔπλεκαν στὸ χέρι. Εἶχαν γοῦστο, μεράκι, ἀλλὰ τούς περίσσευε καὶ χρόνος, γιατί τὰ εἶχαν ὅλα ἁπλά. Οἱ Φαρασιῶτες δὲν κοιτοῦσαν λεπτομέρειες. Ζοῦσαν τὴν χαρὰ τῆς καλογερικῆς. Καὶ ἄν, γιὰ παράδειγμα, ἡ κουβέρτα δὲν ἦταν καλά στρωμένη καὶ κρεμόταν λίγο ἀπὸ τὴν μία μεριά καὶ ἔλεγες: «Σιάξε τὴν κουβέρτα», θὰ σοῦ ἔλεγαν: «Σὲ ἐμποδίζει στὴν προσευχή σου;».

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ, ΟΙ ΒΡΑΧΩΡΙΤΕΣ

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού

        Άγιοι αναδείχτηκαν από όλες τις κοινωνικές τάξεις και τα επαγγέλματα. Πολλούς αγίους έδωσε και το επάγγελμα των εμπόρων, παρά το γεγονός ότι είναι συνδεδεμένο με την άδικη συχνά αντίληψη ότι το επάγγελμα του εμπόρου είναι συνώνυμο με την κλοπή. Ανάμεσα στους εμπόρους αγίους συγκαταλέγονται και οι Νεομάρτυρες Θεόδωρος, Λάμπρος και Ανώνυμος (δεν μας έχει διασωθεί το όνομά του), οι οποίοι μαρτύρησαν στο Βραχώρι (Αγρίνιο) στα 1786).

     Έζησαν κατά τον 18ο αιώνα και καταγόταν από την Πελοπόννησο και ασκούσαν το επάγγελμα του εμπόρου. Λόγω των εμπορικών τους δραστηριοτήτων, έκαναν συχνά ταξίδια σε όλη την Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Μάλιστα για να διευκολύνουν τις συναλλαγές τους, είχαν μάθει και την αλβανική διάλεκτο. Εικάζεται ότι οι τρεις αυτοί έμποροι ήταν συνεταίροι και είχαν μια μεγάλη εμπορική εταιρεία στην ιδιοκτησία τους, η οποία είχε δραστηριότητες και εκτός της Πελοποννήσου.

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΛΟΥΚΑ

Απόστολος: Β Κορ. ια΄ 31- ιβ΄ 9
Ευαγγέλιον: Λουκ. ιστ΄ 19 31
3 Νοεμβρίου 2024

Κυριακή πέμπτη Λουκά σήμερα και ο απόστολος και ευαγγελιστής Λουκάς, μας παραθέτει άλλη μια παραβολή του Κυρίου μας. Ο Χριστός πολλές φορές επιλέγει να μιλά με παραβολές ώστε να αποφεύγει την κατά μέτωπο διδασκαλία που καμιά φορά φέρνει αντίδραση από τους ανθρώπους που έχουν πορωμένη συνείδηση. Αντίθετα οι παραβολές – μικρές διδακτικές ιστορίες με θεολογικό – σωτηριολογικό περιεχόμενο αποτυπώνονται στην καρδία των ανθρώπων και επιτυγχάνεται η θεραπεία της ψυχής. Η παραβολή του πλούσιου και του φτωχού Λαζάρου είναι από τις πιο διδακτικές παραβολές που αναφέρεται στην δίκαιη κρίση του Θεού και απόδοση στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του. Ο Θεός είναι Αγάπη και η αγάπη του βασίζεται και στη δικαιοσύνη. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός, ο ίδιος όμως ο άνθρωπος διαλέγει το δρόμο του. Ο δρόμος προς τη σωτηρία του καθενός μας και του προορισμού μας να φθάσουμε στο Θεό περνά μέσα από τον πλησίον μας. Ταυτόχρονα σε όσους έχουν υπομονή και εγκαρτέρηση στις θλίψεις και στους πειρασμούς της ζωής χωρίς να μεμψιμοιρούν και να αγανακτούν εναντίον του Θεού και του πλησίον τους αμείβεται από το Θεό.

Ἡ συμμετοχή τοῦ πάπα εἰς τόν ἐορτασμό τῆς ἐπετείου τῶν 1700 χρόνων ἀπό τήν σύγκλησιν τῆς Α΄ Οἰκ. Συνόδου (325 μ.Χ.)

Γράφει ὁ Σεβ. Ἀντινόης Παντελεήμων,

Ἐφησυχάζων Μητροπολίτης Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας καὶ πάσης Ἀφρικῆς

 Προβληματισμοὺς καὶ κάποιες ἀνησυχίες διεγείρει ἡ ἐπίσημη πρόσκληση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου Α΄ πρὸς τὸν Πάπα τῆς Ρώμης Λέοντα ΙΔ’ νὰ συμμετάσχει στὶς ἑορταστικὲς ἐκδηλώσεις στὴν Νίκαια τῆς Βιθυνίας (σημερινὴ Τουρκία) γιὰ τὴν ἐπέτειο τῶν 1700 χρόνων ἀπὸ τὴν σύγκληση τῆς Α΄  Οἰκουμενικῆς Συνόδου (325 μ.Χ.).

Από τους Δίδυμους Πύργους στον Προσωπικό Αριθμό - Στην Αιχμή του Δόρατος

Στα 44 ερωτήματα που ακολουθούν προσπάθησα να δώσω απαντήσεις στην συνέντευξη που παραχώρησα την 29η Οκτωβριου 2025 στον αγαπητό συνάδελφο-δικηγόρο Βασίλη Λαμπρόπουλο

 Κωνσταντίνος Βαθιώτης

  • Ήταν αλήθεια ή ψέμα η επίθεση στους Δίδυμους Πύργους;

  • Ποια είναι τα δεκάδες ανεξήγητα που συνέβησαν, ώστε να μη μπορεί να επαληθευθεί η εκδοχή της πρόσκρουσης αεροπλάνων;

  • Πώς εφαρμόσθηκε στην περίπτωση της 11ης Σεπτεμβρίου η γνωστή συνταγή της Νέας Τάξης Πραγμάτων «προκαλώ το πρόβλημα ή αφήνω να προκληθεί το πρόβλημα, για να φέρω την λύση που με συμφέρει»;

Η μέλισσα και ο Δίας

Λένε πως κάποτε, όταν οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στους δώδεκα θεούς, μια μέλισσα περήφανη για το μέλι της πέταξε ως τον ουρανό, ψηλά στις κορυφές του Ολύμπου, στο παλάτι των θεών.

– Θέλω να προσφέρω στον Δία το μέλι μου, που τέτοιο δεν έχει ξαναγευτεί.

Και το αίτημά της αυτό για ακρόαση από το Δία, τον βασιλιά των θεών, το ικανοποίησαν οι άλλοι θεοί που την υποδέχτηκαν.

– Πράγματι, καλή μου μέλισσα, είπε ο Δίας ενθουσιασμένος, τέτοιο μέλι δεν έχω ξαναδοκιμάσει, είσαι μοναδική!

Ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς προϋποθέτει κοινήν πίστιν! Ὑφίσταται; – 2ον

Γράφει ὁ κ. Λέων Μπράνγκ, Δρ. Θεολογίας, Ἀντιπρόεδρος ΠΕΘ

2ον – Τελευταῖον

Γ. α) Λύτρωσις εἰς τὸν Παπισμὸν- Προτεσταντισμὸν

  Ὅπως εἴδαμε ἤδη παραπάνω, σύμφωνα μὲ τὴν “ἀνώτερη” θεολογία τοῦ Παπισμοῦ, τὴ σχολαστικὴ θεολογία, ἡ παρακοὴ τῶν πρωτοπλάστων καὶ ἡ ἀποστροφὴ τοῦ Θεοῦ ἐκ μέρους τους πρέπει νὰ θεωρεῖται ὡς καθαρὰ δικαστικὴ ὑπόθεση. Δὲν ἀγγίζει τὴν ἀνθρώπινη φύση[9]. Ἄρα καὶ ἡ σωτηρία γίνεται μὲ τὸν ἴδιο τρόπο ἀντιληπτή. Καὶ αὐτὴ περιγράφεται ὡς δικαστικὴ διαδικασία μέσα στὸ πλαίσιο τῆς προσβολῆς τοῦ Θεοῦ, τῆς τιμωρίας τοῦ ἀνθρώπου καὶ στὴ συνέχεια τῆς ἱκανοποίησης τῆς δικαιοσύνης τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν προσβολὴ αὐτή. Τὸ ἀποτέλεσμα: ὁ Θεὸς ξεπερνάει τὰ ἐμπόδια ποὺ ἔχει μὲ τὸν ἄνθρωπο καὶ τοῦ χαρίζει πάλι τὰ ἐπὶ πλέον δῶρα ποὺ τοῦ εἶχε στερήσει. Τελικά, τὸ μόνο ποὺ ἔχει σημασία εἶναι ἡ ἀποπληρωμὴ ἐκείνου ποὺ χρεωστοῦσε ὁ ἄνθρωπος στὸν Θεό. Ἄρα ἡ ἀξία τῶν παθῶν καὶ τοῦ θανάτου τοῦ Χριστοῦ ἐντοπίζεται σύμφωνα μὲ τὴν πεποίθηση αὐτὴ ἀποκλειστικὰ στὸ δεδομένο, ὅτι ἀποτελοῦν τὸ ἀπαραίτητο ἀντίτιμο ποὺ εἶχε νὰ δώσει ὁ ἄνθρωπος, προκειμένου νὰ ἀρθεῖ ἡ τιμωρία. Ἡ ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ ὡς ἀποτέλεσμα τῆς ἄρσης τῆς τιμωρίας ἀποτελεῖ ἑπομένως ἁπλῶς μία φυσικὴ συνέχεια. Ἀφοῦ δόθηκε τὸ ἀντίτιμο καὶ μάλιστα μὲ τρόπο πού, λόγῳ τῆς θυσίας τοῦ Θεανθρώπου, ὑπερβαίνει ἀσύγκριτα τὴν ἀρχικὴ προσβολή, ὁ Θεὸς τῶν Παπικῶν παρέχει τὴν ἀνάσταση ὄχι μόνο στὸν Χριστὸ ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλους τούς ἀνθρώπους.

Να νιώθεις την παρουσία του Χριστού παιδί μου!

Ρώτησε κάποιος έναν σύγχρονο Γέροντα:
- Γέροντα πώς να κάνω προσευχή;
Και εκείνος απάντησε: Να νιώθεις την παρουσία του Χριστού παιδί μου!
-Και πως γίνεται αυτό;
-Να, πως ενώ εγώ είμαι εδώ, ξέρω ότι οι Πατέρες είναι δίπλα; Έτσι να νιώθεις, ότι στο διπλανό δωμάτιο είναι ο Χριστός μας! Τόσο κοντά και τόσο αδιάλειπτα!

Πήγα και εγώ κάποτε στην Παναγούδα στον Άγιο Παϊσιο και τον ρώτησα: -Γέροντα πως θα κάνω καρδιακή προσευχή; Όλο αποσπάται ο νους μου!
Και μου δίνει ένα τόσο δυνατό χτύπημα στην πλάτη! Ακόμα τον θυμάμαι τον ξαφνικό πόνο!
-Ένιωσες τίποτα καλογέρι; με ρώτησε…
-Ναι, Γέροντα το ρωτάτε; πόνεσα πολύ!
-Και που πήγε ο νους σου παιδί μου;

H τέχνη της παραπληροφόρησης.

Παραπληροφόρηση-ΜΜΕ και ΕΣΥ.

 Διαβάζουμε στον ημερήσιο Τύπο μια δημοσκόπηση που αφορά το Ευρωβαρόμετρο και καταγράφει τις τάσεις σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στη δημοσκόπηση αυτή διαπιστώνουμε ότι η Ελλάδα πολύ περισσότερο από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στηρίζει την ενημέρωσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η τηλεόραση ακολουθεί και στο τέλος βρίσκονται και οι εφημερίδες και τα περιοδικά. Και αναρωτιέται η έγκριτη εφημερίδα, η οποία τη δημοσιεύει, γιατί στην Ελλάδα προτιμώνται τα μέσα κοινωνικής  δικτύωσης  και όχι οι κλασικές μέθοδοι ενημέρωσης.

Ο Ουράνιος θησαυρός της Ορθοδόξου Πίστεως, ούτε νοθεύεται, ούτε προδίδεται!

 Ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, μέ ἀφορμή τούς ἐναγκαλισμούς καί τίς συμπροσευχές τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη μέ τόν Πάπα, χτυπάει τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου:

«Ὀρθόδοξο εἶναι μόνον ἐκεῖνο, τό ὁποῖον εἶναι τῶν Ἁγίων Πατέρων».

«Τό δόγμα περί τοῦ ἀλαθήτου τοῦ Πάπα εἶναι ὄχι μόνον αἵρεσις, ἀλλά παναίρεσις... Τό δόγμα αὐτό εἶναι ἡ αἵρεσις τῶν αἱρέσεων, μία ἄνευ προηγουμένου ἀνταρσία κατά τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ... Νέα προδοσία τοῦ Χριστοῦ· νέα σταύρωσις τοῦ Κυρίου...ἐπί τοῦ χρυσοῦ σταυροῦ τοῦ Παπικοῦ Οὐμανισμοῦ».

Ἡ τεχνολογία ὡς «ὁδοστρωτήρας» τῆς ἀτομικῆς ἐλευθερίας – Μέρος Δ΄

Γράφει ὁ κ. Κωνσταντῖνος Βαθιώτης, τέως Ἀναπληρωτὴς Καθηγητὴς Νομικῆς Σχολῆς Δ.Π.Θ.

ΜΕΡΟΣ Δ΄

Η ΖΟΦΕΡΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΞΛΕΫ

  Οἱ ἐλπίδες γιὰ ἐπαναστατικὴ ἀνατροπὴ μίας «ἔξυπνης παγκόσμιας δικτατορίας», σὰν αὐτὴ ποὺ φαίνεται ὅτι βιώνουμε στὸ μέσον τῆς τρίτης δεκαετίας τοῦ 21ου (ἀπατ)αἰώνα, ἡ ὁποία χρησιμοποιεῖ ἄριστα τὰ μέσα τῆς ἐπιστήμης καὶ τῆς τεχνολογίας εἶναι ἀπειροελάχιστες. Καίριας σημασίας εἶναι ἡ ζοφερὴ προφητεία ποὺ εἶχε διατυπώσει ὁ Ἄγγλος μυθιστοριογράφος Ἄλντους Χάξλεϋ στὸ βιβλίο του «Ἐπιστροφὴ στὸν Θαυμαστὸ Καινούργιο Κόσμο»: [1]

Η φωτογραφία του Ιστολογίου

Φθινοπωρινή ἀνατολή Ἡλίου. Εὐχαριστοῦμε τόν Γεώργιο