ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

Ας πάρουμε όλα τα μέτρα της ορθόδοξης παράδοσης. Διότι ήρθαν να μας κυβερνήσουν “τα άλαλα και τα μπάλαλα” που έλεγε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Η μόνη ασθένειά μας είναι η ασέβεια...

Η συνοχή ως παράγοντας ενότητας
Όταν ειδικοί καθηγητές πανεπιστήμιου ομολογούν ότι η παρεμπόδιση της ελεύθερης αναπνοής μπλοκάρει τη λειτουργία του αναπνευστικού μας συστήματος και προκαλεί υπολειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος, εμείς τι δεν καταλαβαίνουμε;
Όταν οι ίδιοι οι εκπρόσωποι της “ιατρικής απολυτότητας” , άλλα έλεγαν πρίν και άλλα τώρα , και ότι το καλοκαίρι θα ζούσαμε μέσα στην μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω ανόδου της θερμοκρασίας και τώρα δυστυχώς διαψεύδονται με την άνοδο των κρουσμάτων, γιατί δεν καταλαβαίνουμε ότι βαδίζουμε βάσει σχεδίου ή τουλάχιστον “βλέποντας και κάνοντας”;

Ἐπιτέλους, τέλος στὰ κρατικὰ καὶ παρακρατικὰ fake news. ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ !

Η ΜΑΣΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ ΣΤΟΝ Ι. ΝΑΟ!
Α.Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης Εἰρηναῖος, ἐπίσκοπος ἐγνωσμένου ἤθους καὶ κύρους, ποὺ ἀπολαμβάνει μεγάλου σεβασμοῦ καὶ τιμῆς στὶς συνειδήσεις τῶν πιστῶν, σὲ ὁμιλία του στὸν πανηγυρίζοντα Μητροπολιτικὸ Ναὸ Ἀποστ. Τίτου Ἡρακλείου στὶς 25.8.20 προέτρεψε τοὺς πιστοὺς νὰ μὴ χρησιμοποιοῦν τὴ μάσκα μέσα στοὺς Ἱ. Ναοὺς διότι, δὲν εἶναι δυνατὸν κατὰ τὴ διάρκεια τῆς Θ. Λειτουργίας νὰ ὑπάρξει διασπορὰ τοῦ ἰοῦ, διότι δὲν εἶναι οἱ Ναοὶ μας ἑστίες μολύνσεως καὶ μεταδόσεως τοῦ κορωνοϊοῦ. Μάλιστα σὲ δήλωσή του σὲ τοπικὸ τηλεοπτικὸ σταθμὸ μετὰ τὴ Θ. Λ. ἐπέμεινε στὴν προτροπὴ του δηλώνοντας: «εἴμαστε ἐλεύθεροι στὴν Ἐκκλησία, δὲν εἴμαστε σκλαβωμένοι. Τουλάχιστον μέσα στὸ ναὸ νὰ μὴ φοροῦμε. Ἔξω ἀπὸ τὸ ναό, ἐντάξει»1

Συ, πιστεύεις;

Ο Χριστός δεν απευθύνεται ποτέ στη λογική, δεν παραθέτει αποδείξεις, μήτε επιχειρήματα, δε ρωτά: «Ξέρεις, πείστηκες; Νικήθηκες;». Το μόνο που ρωτά είναι: «Πιστεύεις;». Και στο ερώτημα αυτό μια καθαρή καρδιά μόνο αυτό μπορεί να απάντησει: «Πιστεύω, Κύριε, βοήθει μου τῇ ἀπιστίᾳ».
Την ώρα, λοιπόν, που μάς βαραίνει η αμφιβολία για την παρουσία του Θεού, την ώρα που μάς βαραίνει η μοναξιά, μόνο η βαθιά ταπείνωση έρχεται σε βοήθειά μας. Αυτή, η ταπείνωση, κάνει τον άνθρωπο να καταθέτει μπροστά στο Σταυρό του Χριστού ολόκληρο το είναι του.

Να μην φοβόμαστε τον θάνατο


Λοιπόν, να μη φοβούμεθα το θάνατο. Προ Χριστού ο θάνατος ήταν φοβερός. Μετά Χριστόν για τους πιστούς δεν είναι τόσο φοβερός. Ή για τους πολύ-πολύ πιστούς και χαριτωμένους ανθρώπους, ο θάνατος, είπαμε, δεν είναι δυσάρεστο πράγμα, είναι εχθρός που γίνεται φίλος και μας παραδίδει στον Χριστό.

Νά μή δίνουμε στόν διάβολο δικαιώματα

imagesΝα μη δίνουμε στον διάβολο δικαιώματα. Δηλαδή εγώ δεν αφήνω ούτε μια σκέψη μνησικακίας μέσα μου, ούτε μια σκέψη εγωισμού, μη βρει παράθυρο ο σατανάς.
Το παράθυρο είναι το δικαίωμα. Όταν απομακρύνεσαι απ’ τον Θεό, κινδυνεύεις, γιατί σε βρίσκει «σκέτον» ο σατανάς και κυριαρχεί επάνω σου.

Κρίσιμο ερώτημα προς τους Αρχιερείς...

 Αυτό το μισθό παίρνουν ιερείς και αρχιερείς | Τι λες τώρα;
Μην μας γυρίζετε την πλάτη σας...!

Σεβαστοί μας Αρχιερείς έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε και να μας σκανδαλίζετε; Αντιλαμβάνεστε πόση ευθύνη φέρετε για το ποίμνιό σας; Δηλαδή τί ακριβώς περιμένετε για να συγκαλέσετε Σύνοδο;

Υπέρ υγείας Κορνηλίας και Μαρίας-Στυλιανής

 Αποτέλεσμα εικόνας για προσευχή"

Ας μπούμε στη θέση των αδερφών μας, ας φανταστούμε ο δικός μας άνθρωπος να είχε ένα παρόμοιο πρόβλημα υγείας. Ας πονέσουμε μαζί τους, ας κάνουμε τον πόνο προσευχή και ας αφήσουμε την τελική απόφαση στον Κύριό μας Ιησού Χριστό.
περισσότερα ΕΔΩ

Εκπαιδευτικός: «Δηλώνω ευθαρσώς ότι ΔΕΝ πρόκειται ούτε στιγμή να συντελέσω στον ξεφτιλισμό αυτού του χώρου που τόσο αγαπώ και σέβομαι»



Αγαπημένοι μου φίλοι, Εν όψει της έναρξης της φετινής σχολικής χρονιάς καταθέτω τον σοβαρό προβληματισμό μου πάνω στο θέμα των μέτρων που προτείνει η κυβέρνηση.  Δεν είμαι γιατρός, επιδημιολόγος ή λοιμωξιολόγος, αλλά διαβάζω προσεκτικά τις απόψεις πολλών έγκριτων γιατρών και βλέπω ότι οι απόψεις διίστανται, με σοβαρότατες αποκλίσεις πάνω στην αναγκαιότητα και την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων μέτρων.

«Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε»

Πολλάκις ακούμε την καλώς εννοούμενη προτροπή να μην κρίνουμε τους άλλους. Είναι αλήθεια μία σωστή συμβουλή, αφού και στο Ευαγγέλιο διαβάζουμε τα λόγια του ίδιου του Χριστού, «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν.» Όμως, αυτή η συμβουλή συχνά έρχεται και διαδίδεται από στόμα σε στόμα σε καιρούς σκανδάλων στην Εκκλησία, απευθύνεται δε πρωτίστως σε όποιους αντιδρούν στα κακώς κείμενα και εκφράζουν την θλίψη ή αγανάκτησή τους. Είναι επίσης γνωστό ότι ως σύνολο οι πιστοί δυσκολευόμαστε με το πάθος της κατακρίσεως, ιδίως όταν καλούμαστε να μην κρίνουμε κάποιον που έχει φταίξει σε εμάς, οπότε είναι και το πιο δύσκολο. Για αυτούς τους λόγους ανησυχούμε μήπως υπάρχει σύγχυση των εννοιών, της «κρίσεως» και του «ελέγχου».

Ἐπιστολὴ ἐκπαιδευτικοῦ στὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας γιὰ τὴν ὑποχρεωτικὴ μασκοφορία

Κυρία ὑπουργέ, 
Ὡς ἐκπαιδευτικός της Μέσης Ἐκπαίδευσης ἐπὶ 33 χρόνια (τὰ 21 τελευταία στὸ δημόσιο λύκειο), σᾶς ἀπευθύνω αὐτὴ τὴν ἐπιστολὴ σχετικὰ μὲ τὴν ὑποχρεωτικὴ ἐπιβολὴ τῆς μάσκας σὲ μαθητὲς καὶ διδάσκοντες τῶν σχολείων ὅλων τῶν βαθμίδων τῆς χώρας κατὰ τὴν ἐπικείμενη σχολικὴ χρονιὰ 2020-2021 κατὰ τὴν ὥρα τοῦ μαθήματος.

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ Α' ΜΕΡΟΣ ''Φωνή Βοώντος'' 2


(σχ. ΙΧΘΥΣ: Ένας μεγάλος άγιος των ημερών μας)
Δυστυχώς το you tube κατήργησε το βίντεο με τον βίο του Αγίου...

Τι δέν καταλαβαίνετε;






Επειδή ο Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως κ Ιερεμίας, έγραψε περί τής μάσκας, καί παραλληλίζει, ατυχώς τήν ζακέτα, με τήν χρήση τής μάσκας, έχουμε να πούμε τα εξής..
Η πλάνη είναι λεπτή και δυσδιάκριτη, καί δύσκολα νά κατανοηθεί όταν ο ανθρωπισμός σε όλες του τίς εκφάνσεις, κυριαρχεί τής Θείας Χάριτος. Γιατί περί αυτού πρόκειται..

Mία ἀπάντηση στόν Σεβασμιότατο Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, στό ἀνοιχτό ἐρώτημά του γιά τήν ζακέττα μέσα στήν Ἐκκλησία!



Πρόσφατα, κυκλοφόρησε μία τοποθέτηση τοῦ Σεβασμιοτάτου Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, σχετικά μέ τίς ἀντιδράσεις πολλῶν Χριστιανῶν ὅσον ἀφορᾶ τήν χρήση μάσκας μέσα στήν Ἐκκλησία, μέ τίς ὁποῖες προφανῶς δέν συμφωνεῖ.
Καταλήγει τήν τοποθέτησή του μέ ἕνα ἐρώτημα τό ὁποῖο ἀπευθύνει σέ ὅσους ἀπό ἐμᾶς δέν συμφωνοῦμε μέ τήν χρήση μάσκας μέσα στούς Ἱερούς Ναούς.
Σέ αὐτό τό ἐρώτημα Σεβασμιότατε σᾶς δίνω ταπεινά τήν δική μου ἀπάντηση, ἀφοῦ πρῶτα παραθέσω τήν τοποθέτησή σας στούς ἀναγνῶστες γιά τήν ἐνημέρωσή τους περί τίνος πρόκειται.

Ἡ οὐσιώδης διαφορὰ τῶν σαρκικῶν ἁμαρτημάτων, ποὺ τὰ διακρίνει ἀπὸ τὰ ἄλλα ἁμαρτήματα[*]


Ἐπιστολὴ τῆς Ἱ. Μ. Σταυροβουνίου πρὸς τὸν Πρόεδρον τῆς Κύπρου - Ορθόδοξος  Τύπος
Ὑπὸ Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου
Κύπρος
Γενικὰ
Κάθε ἁμαρτία εἶναι παράβασι τῶν θείων ἐντολῶν. Ἀποτελεῖ τραγικὸ γεγονός, διότι ἀπομακρύνει τὸν πιστὸ ἀπὸ τὸ ὄντως ἀγαθό, ποὺ εἶναι ὁ Χριστός! Ἡ ἁμαρτία ἐξαλείφεται μὲ τὴν εἰλικρινὴ Μετάνοια καὶ μέσῳ τοῦ Μυστηρίου τῆς Ἐξομολογήσεως.
Κάθε εἴδους ἁμαρτία εἶναι φοβερή, ἀφοῦ μᾶς χωρίζει ἀπὸ τὸν Χριστό. Τὰ σαρκικὰ ὅμως ἁμαρτήματα ἔχουν μιὰ ἰδιάζουσα σημασία, μιὰ οὐσιώδη διαφορὰ ἀπὸ τὰ ἄλλα ἁμαρτήματα, τὴν ὁποία ἐπεξηγεῖ κατὰ τρόπο ἄριστο ὁ κορυφαῖος Ἀπόστολος Παῦλος! Τονίζοντας αὐτὴ τὴν ἰδιαιτερότητα τῶν σαρκικῶν ἁμαρτημάτων, γράφει· «Φεύγετε τὴν πορνείαν. Πᾶν ἁμάρτημα, ὃ ἐὰν ποιήσῃ ἄνθρωπος, ἐκτὸς τοῦ σώματός ἐστιν· ὁ δὲ πορνεύων εἰς τὸ ἴδιον σῶμα ἁμαρτάνει» (Α΄ Κορ. στ΄, 18). Δηλαδή· «Μακριὰ (λοιπὸν) ἀπὸ τὴν πορνεία (ἐδῶ μὲ τὸν ὅρο πορνεία ἐννοεῖται κάθε εἴδους σαρκικὴ ἁμαρτία, ὅπως ἐπεξηγήθηκε σὲ προηγούμενα κείμενα)! Κάθε ἄλλη ἁμαρτία, ποὺ μπορεῖ νὰ διαπράξη κάποιος, βρίσκεται ἔξω ἀπὸ τὸ σῶμα του· αὐτὸς ὅμως ποὺ πορνεύει, βεβηλώνει τὸ ἴδιό του τὸ σῶμα»!

-Δε φταίω εγώ, οι άλλοι φταίνε πάντα...

de ftaio

-Δε φταίω, κυρία, μην κοιτάτε έμενα. Mε ρώτησε ή Νάντια καί της απάντησα.
-Σας παρακαλώ, παιδιά, μή μιλάτε...
-Μόνο εμείς μιλάμε; Τίς άλλες δύο μπροστά δέν τίς βλέπετε, κυρία-,
-Ναι, κι εκείνες κι εσάς σάς παρακαλώ νά σταματήσετε...γιατί ενοχλείτε την τάξη.
-Εγώ πάντως δέ φταίω...

Οι Συναισθηματικές Συνέπειες στους εργαζομένους στις Εκτρώσεις. Μαρτυρίες Νοσηλευτριών.



Σχόλιο «Αφήστε με να ζήσω!»: Η εργασία σε χώρο εκτρώσεων δεν είναι καθόλου όπως οι άλλες εργασίες. Οι βασανιστικές συνέπειες της αφαίρεσης ανθρώπινων ζωών ταλαιπωρούν  όχι μόνο τον γυναικολόγο, αλλά όλους όσοι υποστηρίζουν αυτή την πράξη. Γιατροί άλλων ειδικοτήτων, νοσηλευτές, γραμματείς, τεχνικοί, διοικητικοί, υπεύθυνοι καθαριότητας και αποκομιδής «απορριμάτων», όλοι υφίστανται τις συνέπειες της επαγγελματικής τους «επιλογής». Πολλοί όταν εισέρχονται στο χώρο, δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει. Άλλοι γνωρίζουν αλλά το συνειδητοποιούν αργότερα. Εμείς επιθυμούμε όλοι τους να πάρουν την ηρωική απόφαση και να απομακρυνθούν με όποιο κόστος από αυτές τις εγκαταστάσεις αφαίρεσης ανθρώπινων ζωών, ώστε να μην έχουν καμμία ευθύνη για αυτά που διαπράττονται. Για το καλό των αγέννητων παιδιών, των οικογενειών τους, για τη δική  τους ψυχολογική και πνευματική υγεία.

Ἡ ματαιοδοξία στήν ἀνατροφὴ τῶν παιδιῶν

Τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου
Στό πρῶτο τμῆμα τῆς πραγματείας του «Περί κενοδοξίας καί νατροφς τῶν τέκνων», ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, δείχνει ὅτι ἡ ἀγωγὴ τῶν νέων ἐπηρεάζεται ἀποφασιστικὰ ἀπὸ τὴν ἐπικρατοῦσα πράξη ζωῆς, ἀπὸ τὸν τρόπο ζωῆς καὶ σκέψεως τῶν μελῶν τῆς ὁμάδος, μέσα στήν ὁποίαν ἀναπτύσσεται ὁ νέος. Στό κλῖμα τῆς ζωῆς αὐτῆς τῆς ὁμάδος ἀναπνέει καὶ ἀναπτύσσεται ὁ νέος, καὶ ἀναποτρέπτως ἡ ἠθικὴ του ποιότητα, ἡ πνευματικὴ του ὀντότητα, προσδιορίζονται ἀπ' αὐτὸ τὸ κλῖμα. Τὴν νοσηρότητα τοῦ κλίματος αὐτοῦ ἐντοπίζει ὁ Χρυσόστομος στήν κενοδοξία, στή ματαιοδοξία δηλαδή, στήν ἐσφαλμένη ἀντιλήψη περὶ ἀξιοπρέπειας καὶ στή συνδεδεμένη μὲ αὐτὴ τάση γιά ἐπίδειξη πλούτου, ἐνδυμάτων, σπιτιῶν, ἐπιπλώσεων. 

«Ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη…»

Καὶ σ’ ἐμᾶς λοιπόν, στὴ σημερινὴ γενεά, ἁρ­μόζει ὁ λόγος τοῦ Χριστοῦ «Ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη…». Ἐὰν πιστεύαμε! Ἐὰν πιστεύαμε, θὰ φανερώναμε τὴν πίστι μας μὲ τὰ ἔργα μας, μὲ τὴ γλῶσσα μας, μὲ ὅλη τὴν καθημερινὴ διαγωγή μας. Ἐὰν πιστεύαμε, καν­­είς δὲν θὰ βλαστημοῦ­σε. Στὸν Πόντο περνοῦ­σαν ἑκατὸ χρόνια καὶ βλαστήμια δὲν ἀκούετο. Τώρα στὴν Ἑλ­λά­δα; Καὶ στὸ σπίτι βλαστημοῦν, καὶ στὰ σχολεῖα οἱ μαθηταὶ βλαστημοῦν, καὶ στὸ στρατὸ ἀξιωματικοὶ καὶ στρατι­ῶτες βλαστημοῦν, καὶ στὸ δρόμο οἱ γυναῖ­κες καὶ τὰ μικρὰ παιδιὰ ἀκόμα βλαστημοῦν. Οἱ πάντες βλαστημοῦν. Γίναμε γένος βλάσφη­μο. Ἐὰν πιστεύαμε στὸ Θεό, δὲν θὰ τρέχαμε στὰ δικαστήρια νὰ παλαμίζουμε μὲ τὰ βρωμερά μας χέρια τὸ Εὐαγγέλιο καὶ νὰ παίρνου­με ψεύτικους ὅρκους γιὰ νὰ καταδικάζωνται καὶ νὰ πηγαίνουν ἀθῷοι στὶς φυλακὲς καὶ οἱ ἔνοχοι νὰ ἀθῳώνωνται. 

Από τους λεβέντικους παραδοσιακούς χορούς στο τσιρλίντινγκ

Αφού απεμπολήσαμε την παράδοση μας και οι λεβέντικοι παραδοσιακοί χοροί δεν εκφράζουν πλέον την νεολαία μας, το Υπουργείο Παιδείας έσπευσε να καλύψει το κενό υιοθετώντας αμερικάνικα πρότυπα άσχετα και επικίνδυνα με την Ορθόδοξη παράδοση μας. Βοήθεια μας!

Κυριακή ΙΒ΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ.19,16-26]
   «Καὶ ἰδοὺ εἷς προσελθὼν εἶπεν αὐτῷ· διδάσκαλε ἀγαθέ, τί ἀγαθὸν ποιήσω ἵνα ἔχω ζωὴν αἰώνιον;(:και ιδού Τον πλησίασε κάποιος και Του είπε: ‘’Διδάσκαλε αγαθέ, τι καλό να κάνω για να κληρονομήσω την αιώνια ζωή;’’)» [Ματθ.19,16].

ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙ ΠΙΣΤΗ ΕΧΕΙ...

" ....Μετά τον 2ο Κορονοϊό και τον σεισμό τον μεγάλο και την πείνα που έρχεται να δούμε την "μαγκιά" του καθενός....
Όλα αυτά δεν είναι τιμωρία.....είναι ευεργεσία...για να γίνει μια εγχείρηση και να πέσει η μύτη μας να ταπεινωθεί!

Είναι προδοσία της σωτηρίας μας αυτά τα δύο…

Ασκώντας την αρετή να φοβόμαστε μήπως πέσουμε, στηριζόμενοι στο θάρρος μας. Και όταν αμαρτάνουμε να μετανοούμε.
Είναι προδοσία της σωτηρίας μας αυτά τα δύο, δηλαδή και το να έχουμε θάρρος όταν είμαστε ενάρετοι, και το να απελπιζόμαστε όταν είμαστε πεσμένοι στην κακία.
Γι’ αυτό ο Παύλος, για ν’ ασφαλίσει εκείνους που ασκούν την αρετή, έλεγε: «Εκείνος που νομίζει ότι στέκεται, ας προσέχει μήπως πέσει» (Α’ Κορ. 10, 12).

Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής: Μή λυπᾶσαι ὑπέρμετρα γιά τίποτε...

Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής: Όλοι μας μπορούμε να γίνουμε Άγιοι! | Ιερά  Μονοπάτια
Μη λυπάσαι υπέρμετρα για τίποτε. Άφηνέ τα όλα στον Θεό και εκείνος γνωρίζει καλύτερα από εμάς το συμφέρον της ψυχής.
Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής

Δεν διαθέτουμε τίποτε άλλο από την παρούσα στιγμή...

«Αν σκεφτόμασταν ότι ο άνθρωπος δίπλα στον οποίο βρισκόμαστε τώρα, που τον έχουμε μπροστά μας και του μιλάμε, μπορεί σε ένα λεπτό να έχει φύγει δια παντός,αν σκεφτόμασταν ότι τα λόγια που μόλις ειπώθηκαν ήσαν και τα τελευταία, ότι η κίνηση που έγινε δεν ήταν αληθινή, ότι το καλό που θα μπορούσα να του είχα κάνει δεν το έκανα και ότι αυτό που κατέστρεψα δεν έπρεπε να το είχα καταστρέψει,τότε τον κάθε άνθρωπο που συναντάμε θα τον αντιμετωπίζαμε με προσοχή, με προσήλωση και με βάθος.Με ένα βάθος που θα έδινε και στη δική μας ζωή βάθος.

Να δοξάζεις τον Θεό και να Τον ευχαριστείς πριν πέσει το σκοτάδι στη ζωή σου

Βλέπεις τον εαυτό σου ευτυχισμένο και ακόμα βεβαιώνεις πως την ευτυχία σου την έφτιαξες μόνος σου, χωρίς τον Θεό και τους ανθρώπους.
Γι’ αυτό απωθείς την άποψη που πρεσβεύουμε, ότι δηλαδή κάθε άνθρωπος χρωστά προσευχή στον Θεό και ελεημοσύνη στον πλησίον του.
«Ούτε προσευχές στον Θεό ούτε ελεημοσύνη στον πλησίον», λες και μ’ αυτό τείνεις να θεωρείς τον εαυτό σου ευτυχισμένο.
Για μένα πράγματι είναι αδύνατον να σκεφθώ την ευτυχία έξω από τον Θεό και τους ανθρώπους. Νομίζω ότι ούτε καν άγγιξες την ευτυχία αλλά συγχέεις τα φαινόμενα και αποκαλείς ευτυχία την ανέμελη επιβίωση. Μάζεψες πολλά από εκείνα που μπορεί να δώσει η γη, χόρτασες και ήπιες και νομίζεις ότι δεν σου χρειάζεται κανείς από τον περίγυρο.

Η αγία μάρτυς Σουσάννικ της Γεωργίας

Η αγία και ένδοξος μάρτυς του Χριστού Σουσάννικ (Σιουσιάνικ) ήταν θυγατέρα του αρχιστράτηγου του αρμενικού στρατού Βαρδάν, που κατήγαγε ένδοξη νίκη κατά του Πέρση βασιλιά Γιασδεγέρδου Β’ (451). Είχε ζήσει με ευσέβεια και φόβο Θεού παιδιόθεν και είχε νυμφευθεί τον Γεωργιανό ηγεμόνα Βάρσκεν που ασκούσε την εξουσία του στην περιοχή Κάρτλι.

Saint Elder Porphyrios taught that precondition of life in Christ, is the crucifixion- killing of the passions, the necrosis to the world, the renunciation of the secular mind.

"The neo- Orthodox and their post- patristic successors, underestimate, misinterpret, distort and insult the Holy Fathers, both early and contemporary. The post- patristic also divalue moral purity, practice, fasting, conjugal abstinence and abstinence in general, the Holy Canons and also the struggle against carnal pleasures. They don't even want the word devil to be mentioned, neither the word sin nor the word repentance. " They preach", according to the teaching of St. Anastasios, " the joy of the Church, the experience of the Resurrection detached from practice and from the cross. The tears of repentance, the preaching of the folly of the cross, the poverty of the fishermen, the abstinence of the reborn, are not fixed according to their measures.

Έφτασε η ημέρα του Προδρόμου

Τάδε λέγει Κύριος παντοκράτωρ· Ἰδοὺ ἐγὼ ἐξαποστελῶ τὸν Ἄγγελόν μου πρὸ προσώπου σου, ὃς κατασκευάσει τὴν ὁδόν σου ἔμπροσθέν σου. Καὶ ἥξει εἰς τὸν ναόν ἑαυτοῦ Κύριος, ὃν ὑμεῖς ζητεῖτε. Καὶ τὶς ὑπομενεῖ ἡμέραν εἰσόδου αὐτοῦ; ἢ τὶς ὑποστήσεται ἐν τῇ ὀπτασίᾳ αὐτοῦ; Διότι αὐτὸς εἰσπορεύεται ὡς πῦρ ἐν χωνευτηρίῳ καὶ ὡς πόα πλυνόντων. 

Ο Ιερός Χρυσόστομος για την αποτομή της αγίας κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου

Αποτομή της Τιμίας Κεφαλής του Αγ. Ιωάννου Προδρόμου - Κιβωτός της  Ορθοδοξίας
  «Ἐν ἐκείνῳ τῷ καιρῷ ἤκουσεν Ἡρῴδης ὁ τετράρχης τὴν ἀκοὴν Ἰησοῦ (:εκείνον τον καιρό άκουσε ο Ηρώδης Αντίπας, ο τετράρχης της Γαλιλαίας και της Περαίας, τη φήμη του Ιησού)» [Ματθ.14,1]· διότι ο βασιλιάς Ηρώδης, ο πατέρας του, που είχε φονεύσει τα νήπια της Βηθλεέμ και των περιχώρων της, είχε πεθάνει.

MNHMH AΠΟΤΟΜΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ

Του Ανδρέα Χριστοφόρου
Τη 29η του μηνός Αυγούστου μνήμην ποιούμεθα της αποτομής της κεφαλής  του Τιμίου Προδρόμου. 
Η σημερινή εορτή είναι η εορτή του Αληθινού  ανδρός. 
Η αποτομή της κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου είναι η μεγαλύτερη αγάπη του ανθρώπου προς τον Θεό, τον πλησίον, το Μαρτύριο, τον Μοναχισμό, τον Γάμο, την Πατρίδα. 
Επίκεντρο της Αγάπης οι εντολές του Θεού!

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου: Πρέπει νά ἀντιδροῦμε, εἶναι ἀνάγκη νά ἀντιδροῦμε, ἔστω καί ἰδιωτικά. Νά ποῦμε στόν ἄλλον ἄνθρωπο...


«Πρέπει νά ἀντιδροῦμε, εἶναι ἀνάγκη νά ἀντιδροῦμε, ἔστω καί ἰδιωτικά. Νά ποῦμε στόν ἄλλον ἄνθρωπο: «Κοίταξε, παιδί μου, μήν πᾶς νά ἀκούσεις αὐτή τήν μουσική, τήν ἀμερικάνικη. Περίεργη μουσική, οὔτε γιά κανιβάλους δέν εἶναι αὐτή ἡ δαιμονική μουσική. Πρόσεξε, εἶναι σημάδι παρακμῆς». Νά σᾶς πῶ κάτι: Ὑπάρχουν παιδιά, πού τούς τό ἔχω πεῖ, καλῶν οἰκογενειῶν, χριστιανικῶν οἰκογενειῶν, καί δέν τό ἐδέχοντο. Ἐγώ θά ἔλεγα, καί τό λέω ἀπό μέσα μου: «Ἐγώ, παιδί μου, σοῦ τό εἶπα, τί θά κάνεις ἐσύ εἶναι δικός σου λογαριασμός -τοῦ τό εἶπα μέ τόν δραματικότερο τρόπο- δέν τό καταλαβαίνεις ὅτι εἶναι παρακμή;».

"Θετική & Ἀρνητική ἐνέργεια"

Συνέντευξη Μοναχοῦ π. Ἀρσενίου Βλιαγκόφτη
στό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
"Θετική & Ἀρνητική ἐνέργεια"
Γ΄ ΜΕΡΟΣ

Τό Α΄ μέρος τῆς συνέντευξης διαβάστε πατώντας ἐδῶ:
Τό Β΄ μέρος τῆς συνέντευξης διαβάστε πατώντας ἐδῶ:
 θεραπεῖες & ὁμοιοπαθητική 

Τήν Πέμπτη στίς 8-1-2015, τό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ εἶχε τήν τιμή νά συναντήσει τόν Μοναχό π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη ἀπό τήν Ἱερά Μονή Ἁγίου Ἀρσενίου Χαλκιδικῆς καί νά τοῦ πάρει μία μεγάλη καί ἄκρως ἐνδιαφέρουσα συνέντευξη γιά φλέγοντα πνευματικά ζητήματα, πού τόσο προσφάτως, ὅσο καί συνεχόμενα δυστυχῶς, ἀπασχολοῦν τό χριστεπώνυμο πλήρωμα.
Παραθέτουμε ἀπομαγνητοφωνημένο τό Γ΄ μέρος τῆς συνέντευξης: