Σινᾶ. Τί κατάλαβε ὁ Δημητριάδος, καὶ ποιός ὁ ρόλος του. Β΄
Οἱ «κατάλληλες κινήσεις» κυβέρνησεως καὶ δεσποτάδων.
Στὸ προηγούμενο σημείωμα ἔγιναν νύξεις γιὰ τὴν οὐσία τοῦ νομικοῦ προβλήματος τῆς Μονῆς Σινᾶ καὶ τὴν στάσι τῆς Ἑλληνικῆς κυβερνήσεως, ὅπως τὰ παρουσίασε ὁ ἐπίσκοπος Δημητριάδος Ἰγνάτιος. Ἄς δοῦμε πῶς παρουσιάζει τὰ ἐντὸς καὶ πέριξ τῆς Μονῆς γεγονότα.
Γ. Τὸ ἐκκλησιαστικὸ πρόβλημα τῆς Μονῆς
Ὅλα ἔβαιναν καλῶς, κατὰ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο, ἀπὸ τὴν πολὺ σημαντικὴ κίνησι τῆς κυβέρνησης (αὐτὴν ποὺ χαρακτηρίστηκε ὡς καταστρεπτικὴ καὶ ἄχρηστη, βλέπε τὸ Α΄μέρος) καὶ τὴν εὐφυὴ κίνησι τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας:
«Μία πολύ σημαντική κίνηση της κυβέρνησης ήταν ότι προέβη στην αναγνώριση νομικής προσωπικότητας δημοσίου δικαίου στην εκπροσώπηση της Μονής του Σινά στην Ελλάδα. Αυτή ήταν μια στρατηγικά ευφυής κίνηση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (Ι.Δ.) [1]
Ὅλα αὐτὰ τὰ καλά, αὐτὴ ἡ στρατηγικὴ (κατὰ Ἰγνάτιο) εὐφυὴς κίνησι τῆς Ἑλλάδας, ἐπισκιάστηκε, φεῦ!, ἀπὸ τί; Ἀπὸ μιὰ ἐσωτερικὴ ρήξη στὴν Σιναϊτικὴ ἀδελφότητα:
«Δυστυχώς, όμως, αυτή η στρατηγική κίνηση της Ελλάδας επισκιάστηκε από το γεγονός της εσωτερικής ρήξης στην σιναϊτική αδελφότητα...
Δυστυχώς, μαζί με την μείζονα κρίση για το ιδιοκτησιακό και γενικότερο καθεστώς της Ιεράς Μονής, προέκυψε και η γνωστή εσωτερική κρίση». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Εἶναι ὄντως δυστυχία ὅτι ἐνῷ ἡ Ἐλληνικὴ Κυβέρνησι εἶχε τέτοια ἐπιτυχία νὰ ἀναγνωρίζῃ ὡς ΝΠΔΔ τὴν Μονὴ Σινᾶ στὴν Ἑλλάδα, καὶ νὰ κατοχυρώνῃ (κατὰ τὸν Δημητριάδος) τοὺς Θεμελιώδεις κανονισμούς της (προσαρτῶντας πλαστοὺς στὸν Ν5224 !!!) νὰ ἐπισκιάζονται ὅλα αὐτὰ ἀπὸ ... τὴν στάσι τῆς ἀδελφότητος.
Ἐσωτερικὴ ρήξι καὶ ἐσωτερικὴ κρίσι, διαπιστώνει ὁ Δημητριάδος. Καὶ τὴν αἰτιολογεῖ, ὡς ἐξῆς:
«Οι μοναχοί που ήταν στην Ιερά Μονή δεν είχαν ενημερωθεί από τον πρώην Σιναίου, ενώ οι Θεμελιώδεις Κανονισμοί που συμπεριλήφθηκαν στον νόμο είχαν τροποποιηθεί από τον πρώην Σιναίου, χωρίς να το γνωρίζει η Αδελφότητα». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Ἀπλὰ πράγματα. Μία ἔλειψις ἐνημερώσεως, ἔτσι γενικῶς, γιὰ τὸν Νόμο· καὶ τροποποίησις τῶν Θεμελιωδῶν Κανονισμῶν!!! Ψιλοπράγματα, δηλαδή. Εἶναι σὰν νὰ πηγαίνει ὁ πρωθυπουργὸς καὶ νὰ ὑπογράφῃ ἀλλαγὴ τοῦ ἰδιοκτησιακοῦ καθεστῶτος τῆς χώρας μὲ τρίτους , καὶ ταυτοχρόνως νὰ παρουσιάζῃ ἄλλο Σύνταγμα, χωρὶς νὰ τὸ γνωρίζει ἡ Βουλὴ καὶ ὁ λαός. Αὐτὸ ἀκριβῶς συνέβη. Καὶ αὐτὰ τὰ παραθέτει ὁ Δημητριάδος, χωρὶς νὰ ἐπισημαίνει τὴν οὐσία καὶ τὴν βαρύτητά τους, ὡς κάτι δευτερεῦον, σὰν ἔλεγε κάποιος ὅτι ὁ μάγειρας ἔβαλε λίγο ἀλάτι παραπάνω μὲ ἀποτέλεσμα νὰ πιοῦμε δυὸ ποτήρια νερό. Ἐδῶ ποιό ἦταν τὸ ἀποτέλεσμα;
«Το αποτέλεσμα ήταν να αντιδράσουν στις αποφάσεις της κυβέρνησης και να υπάρξει εσωτερική σύγκρουση στην Ιερά Μονή» ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Ἀντέδρασαν «οἱ μοναχοί ποὺ ἦταν στὴν Ἱερὰ Μονή». (Καὶ μὴν ξεχνᾶμε καὶ τὸ «δυστυχῶς». Ἄν δὲν ἀντιδροῦσαν θὰ ὑπῆρχε τὸ «εὐτυχῶς»;) Δηλαδὴ ὁ πρώην Σιναίου, αὐθαιρέτως, ἐνάντια στὶς θεσμικὲς του ὑποχρεώσεις ἀπέναντι στὴν Μονὴ, καταπατῶντας κατάφορα τοὺς Θεμελιώδεις Κανονισμοὺς, περιφρονῶντας κάθε ἐκκλησιαστικὴ καὶ μοναχικὴ τάξι, προβαίνει σὲ ἐντελῶς παράνομες καὶ καταστροφικὲς γιὰ τὴν Μονὴ ἐνέργειες, σὲ συνεργασία μὲ τὴν Ἑλληνικὴ Κυβέρνησι· καὶ τὴν δικαία καὶ ἐπιβεβλημένη ἀντίδρασι τῶν Πατέρων σ᾿αὐτὸ τὸ πραξικόπημα τὴν ἀποκαλεῖ ὁ Ἰγνάτιος «ἀντίδρασι στὶς ἀποφάσεις τῆς Κυβερνήσεως» ποὺ κατέληξε σὲ «ἐσωτερικὴ σύγκρουσι»!!! Σοφὲς κρίσεις, ἀποτέλεσμα τῆς καθαρῆς ματιᾶς καὶ τοῦ δικαίου πνεύματος, ἀξίου Ἱεράρχου!!! Τέτοιοι ποιμένες ἡνιοχοῦν τὸ ἄρμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὁδεύει θριαμβευτικῶς πρὸς δόξαν καὶ τιμή (ἤ πρὸς τὸν γκρεμό;).
Συνεχίζοντας δὲ τὴν ἀναφορά του στὴν «ἐσωτερικὴ σύγκρουσι», διαπιστώνει:
«(Ἡ ἐσωτερικὴ σύγκρουσι) έλαβε ανεξέλεγκτες διαστάσεις, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο επέστρεψε ο πρώην Σιναίου στην Ιερά Μονή. Η Αδελφότητα βρέθηκε βαθιά διχασμένη». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Πόσο ὡραῖα τὰ λέει ὁ Σεβασμιώτατος!!! Τί εὐγενὴς γλῶσσα!!! Τί εἰρηνοποιὸς καὶ ἐνωτικός!!! Ὁ πρώην Σιναίου, καλέ!, ὁ ὑπέργηρος, ὁ καθαιρεθεὶς νομίμως ἀπὸ τοὺς Πατέρες κατ᾿ ἐφαρμογὴ τοῦ Κανονισμοῦ τῆς Μονῆς, «ἐπέστρεψε στὴν ἱερᾶ Μονή»!!! Ἔτσι ἀπλᾶ, «ἑπέστρεψε». Ἀλλὰ ὁ τρόπος τῆς «ἐπιστροφῆς», στάθηκε ἀφορμὴ ἡ ἐσωτερικὴ σύγκρουσι «νὰ λάβῃ ἀνεξέλεγκτες διαστάσεις» καὶ ἡ ἀδελφότης «νὰ βρεθῇ βαθειὰ διχασμένη».
Δηλαδὴ, τὴν εἰσβολὴ μὲ μπράβους, τὸ ρεσάλτο μὲ τραμπούκους, τὸ πέταγμα τῶν Πατέρων ἔξω, τὴν κατάληψι τῆς Μονῆς καὶ τὰ διαγγέλματα ὅτι κινδυνεύει καὶ στερεῖται τροφίμων καὶ φαρμάκων τὰ ἀντιλαμβάνεται, ὁ τοῦ Βόλου ἀρχιθύτης, ὡς «ἐπιστροφὴ τοῦ πρώην Σιναίου στὴν Μονή».
Δηλαδὴ τὴν κατάστασι, ὅπου ὁ πρώην Σιναίου μὲ τὴν σύνοικό του Κατερίνα, τοὺς Αἰγυπτίους πληρωμένους μπράβους, καὶ μερικοὺς ὁπαδούς του, ἔχει καταλάβει τὴν Μονὴ καὶ ἔχει κλειστεῖ μέσα, οἱ δὲ Πατέρες τῆς Μονῆς εἶναι πεταμένοι ἔξω, δαρμένοι, ἄστεγοι καὶ πλάνητες, ὁ ἐπίσκοπος, τὴν ἀντιλαμβάνεται ὡς «βαθὺ διχασμό».!!! Ἐδῶ ἐξισώνονται αὐτοὶ ποὺ προβαίνουν σὲ ἐγκληματικὲς καὶ διαλυτικὲς τῶν πάντων ἐνέργειες μὲ αὐτοὺς ποὺ τὶς ὑφίστανται καὶ προσπαθοῦν νὰ ἀντιδράσουν ὑπερασπιζόμενοι τὰ δίκαια τῆς Μονῆς. Ὅπως παρακάτω, τὸ κουκούλωμα αὐτῶν τῶν πράξεων χαρακτηρίζεται ὡς ἑνότης!!!
Δὲν φαίνεται νὰ τὸν ἐνδιαφέρουν ὅλα αὐτὰ οὔτε ἀπὸ ἐκκλησιαστικῆς, οὔτε ἀπὸ κοινῶς ἀνθρωπίνης ἀπόψεως. Ὑπερήλιξ ἡγούμενος καὶ ἐπίσκοπος, μετὰ τῆς συνοίκου του καὶ μπράβων ἐπιτίθεται καὶ καταλαμβάνει τὴν Μονὴ Σινᾶ, καὶ ὅλα αὐτὰ εἶναι ἡ «ἐπιστροφὴ του στὴν Μονή»!!! Οἱ μοναχοὶ πεταμένοι ἔξω, ἡ Μονὴ κλειστὴ, ὁ «τουρισμὸς τῆς περιοχῆς» σὲ σοβαρὸ προβλημα, κίνδυνος γιὰ βαθειὰ κρίσι στὶς ἑλληνοαιγυπτιακὲς σχέσεις (κατὰ τὸν Ἰγνάτιο), αὐτὰ τὸν ἐνδιαφέρουν, διότι τὴν Κυβέρνησι θέλει νὰ ἀβαντάρῃ. Τὴν Κυβέρνησι ποὺ ἔστειλε τὸν πρέσβυ νὰ φέρῃ τρόφιμα στοὺς μπράβους καὶ στὴν συνοδεία τοῦ Δαμιανοῦ, ἀλλὰ δὲν ἔδειξε κανένα ἐνδιαφέρον γιὰ τοὺς πεταμένους ἔξω μοναχούς. Αὐτοὶ δὲν ἦταν Ἕλληνες πολῖτες; Δὲν ἦταν ὑποχρεωμένοι νὰ τοὺς συνδράμουν;
Δὲν ἀσχολεῖται μὲ τέτοια θέματα, ὁ ἐπὶ θρόνων ἀποστολικῶν καθήμενος, οὔτε τὸν βασανίζουν τέτοια ἐρωτήματα. Ἄλλο ἦταν τὸ πρόβλημα:
«Το αδιέξοδο ήταν προφανές και εξαιρετικά επικίνδυνο. Η Ιερά Μονή δεν μπορούσε να συνεχίσει να είναι κλειστή, δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσει η μισή Αδελφότητα να παραμένει εκτός Μονής, αλλά ούτε και έπρεπε να γίνουν ενέργειες που θα δημιουργούσαν αρνητικά τετελεσμένα εις βάρος των ελληνοαιγυπτιακών σχέσεων». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Ἡ Μονὴ δὲν μποροῦσε νὰ παραμένει κλειστὴ, διότι εἶχε διαταραχθῇ ὅλο τὸ πρόγραμμα τῶν ἐπισκέψεών της ἀπὸ προσκυνητὲς καὶ τουρίστες. Καὶ ποιός ἔφταιγε γι᾿ αὐτό; Ὁ Δαμιανὸς, μὲ τοὺς τραμπούκους του, ποὺ εἶχε καταλάβει τὴν Μονὴ καὶ εἶχε κλειδωθῇ μέσα. Ἀπ’ ἔξω περίμενε ἡ Αἰγυπτιακὴ ἀστυνομία νὰ συλλάβῃ καὶ τὸν Δαμιανὸ καὶ τοὺς μπράβους. Αὑτὸν, ποὺ ἡ Ἐλληνικὴ Κυβέρνησι βοηθοῦσε καὶ μὲ τὸν ὁποῖο εἶχε στήσει ὅλη τὴν πλεκτάνη μὲ τὸν Ν5224. Ἡ Αἰγυπτικὴ κυβέρνησι δὲν εἶχε κανένα πρόβλημα, ποὺ νὰ ἀφορᾶ τὶς ἑλληνοαιγυπτιακὲς σχέσεις, νὰ μπῇ στὴ Μονὴ καὶ νὰ τοὺς τσουβαλιάσῃ, ὅπως λέει ὁ Δημητριάδος. (Βλέπετε ἐξ ἄλλου πόση σημασία δίνουν ἀκόμη καὶ μορφώματα τύπου Σκοπίων ἤ κρατίδια τύπου Ἀλβανίας στὶς σχέσεις τους μὲ τὴν Ἑλληνικὴ Κυβέρνησι). Θέλωντας ὅμως νὰ προεδρεύσῃ στὴν UNESCO (ἡ Αἰγυπτος), δὲν μποροῦσε νὰ προχωρήσῃ σὲ μία ἐκκένωσι τῆς Μονῆς ἀπὸ τοὺς καταληψίες, χωρὶς συμφωνία τῶν Πατέρων τῆς Μονῆς, ποὺ βρισκόταν ἔξω. Καὶ οἱ Πατέρες δὲν ὑπέγραφαν τέτοια συμφωνία. Πόσο ὅμως θὰ κρατοῦσε αὐτό, ἀφοὺ ὅλος ὁ κόσμος πλέον εἶχε καταλάβει τὶ συνέβη στὸ Σινᾶ; Ἡ κυβέρνησι ἐξετίθετο ὑποστηρίζοντας τὸν γηραιὸ καταληψία.
Ἐδῶ λειτούργησε τὸ κύκλωμα στὸ ὁποῖο συμμετεῖχε καὶ ὁ Δημητριάδος. Ἀνέλαβαν νὰ πιέσουν καὶ νὰ πείσουν τοὺς Πατέρες μὲ τὶς μεθόδους καὶ τὶς μεθοδίες, ποὺ γνωρίζουν οἱ πολιτικοί μας (καὶ οἱ ἐκκλησιαστικοί μας) ἡγέτες. Ἐξ ἄλλου, ἦταν ἑνας ἀγῶνας μεταξὺ ἐπαγγελματιῶν τῆς ἐξαπατήσεως -τὸ μόνο ποὺ γνωρίζουν νὰ κάνουν- (τοὺς κυβερνητικοὺς, ἐννοῶ) καὶ ἀνθρώπων ποὺ ἦταν ζαλισμένοι, ἀπὸ ὅσα καταιγιστικῶς συνέβαιναν γύρω τους, καὶ εἶχαν χάσει τὸν μπούσουλα, χωρὶς ὁδηγὸ καὶ χωρὶς ξεκάθαρο δρόμο καὶ ξεκάθαρες θέσεις. Ἐδῶ μπῆκαν οἱ ἐκκλησιαστικοὶ καταλύτες, αὐτοὶ ποὺ θὰ μεσολαβοῦσαν ἀνάμεσα στὴν κυβερνητικὴ συμμωρία καὶ τοὺς μοναχοὺς γιὰ νὰ τοὺς πείσουν. Ἕνας ἐξ αὐτῶν, ὁ κυριώτερος, ἦταν ὁ Δημητριάδος. Ἡ δουλειά τους δὲν ἦταν νὰ ξεκαθαρίσουν τὰ πράγματα, ἦταν ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο. Νὰ διαστρέψουν, νὰ συγκαλύψουν, νὰ κουκουλώσουν καὶ νὰ πείσουν τὰ θύματά τους, ὅτι κάνουν τὸ καλὸ, τὸ πρέπον τὸ ἐκκλησιαστικῶς ὀρθόν.
Τελικὸς καὶ οὐσιαστικὸς στόχος ἦταν νὰ ἀποσυρθῇ τὸ ἐξώδικο τῶν Πατέρων ἐναντίον της Κυβερνήσεως, ἡ διακοπὴ τῆς νομικῆς ἀρωγῆς τους ἀπὸ ἰκανὰ καὶ μὴ ἐλεγχόμενα πρόσωπα, μαζὶ μὲ ὅλη τὴν κριτικὴ ποὺ τὴν συνόδευε ἐναντίον τοῦ καταστροφικοῦ νόμου 5224. Ὅλα αὐτὰ καὶ ἐν ὄψει τῆς συγκρούσεως τῆς κυβερνήσεως μὲ τὸν λαό, εἰδικὰ γιὰ τὸ φακέλωμα καὶ τὸν ψηφιακὸ ὁλοκληρωτισμό ποὺ προωθεῖται, μὲ ἐργαλεῖο τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμό, καὶ γιὰ τὶς ἐπερχόμενες ἐκλογές, ὅποτε γίνουν αὐτές. Δὲν μποροῦσε ἡ κυβέρνησι νὰ ἀντιμετωπίσῃ δικαστικὴ διαμάχη μὲ τὴν ἀρχαιωτέρα Μονὴ τῆς γῆς καὶ τὴν κατακραυγὴ τοῦ κόσμου γιὰ τὴν κατάστασι στὴν Μονή. Τὴν φτάνει ἡ κατακραυγὴ τοῦ κόσμου ἀπὸ τὰ περὶ τὰ Τέμπη αἴσχη της καὶ ἀπὸ τὴν ὅλη πολιτεία της.
Ὁ νόμος, ἀπὸ μόνος του, ἀποτελεῖ μιὰ παγίδα, εἶναι ἕνα δόλωμα, καὶ ὅποιος ξέρει ἀπὸ ψάρεμα γνωρίζει ὅτι τὸ ἀγκίστρι πρέπει νὰ εἶναι καλὰ κρυμένο καὶ νὰ μὴν φαίνεται. Ἀλλοιῶς δὲν θὰ τσιμπήσῃ τὸ ψάρι. Αὐτὴ τὴ δουλειὰ ἀνέλαβε ὁ Δημητριάδος, μιὰ ποὺ αὐτὸς ἀκριβῶς εἶναι ὁ ρόλος του στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο, ὡς δολωτὴς τῶν κυβερνητικῶν ἐπιλογῶν, (ἐννοεῖται δὲν εἶναι ὁ μόνος, ἀνήκει, ὅμως, στὴν πλειοψηφία τῆς Ἱεραρχίας ποὺ λειτουργεῖ ἀκριβῶς ἔτσι) γιὰ νὰ τὶς καταπιῆ ὁ λαός καὶ νὰ ἀγκιστρωθῇ καὶ νὰ γίνῃ εὔκολο θήραμα του. Μὴν ξεχνάτε ὅτι εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ μέλη τῆς ΔΙΣ ποὺ ἀποφάσισε ὅτι ὁ προσωπικὸς Ἀριθμὸς εἶναι ἀπλῶς «μία διοικητικὴ πράξις, ποὺ δὲν προκαλεῖ καμμία πνευματικὴ συνέπεια», ἄρα ὀφείλουμε νὰ τὸν παραλάβουμε ἄφοβα, ὅπως παλαιώτερα καὶ τὰ ἐμβόλια γιὰ νὰ ἀποφύγουμε ... τὸν τάφο.
Καὶ ὁ στόχος ἐπετεύχθῃ. Τὰ νερὰ θόλωσαν τόσο, ποὺ οἱ Πατέρες, (ὄχι, ὅμως, χωρὶς καὶ δική τους εὐθύνη) ἀκόμη δὲν ἔχουν ξεκαθαρίσει ἄν συμφέρει ἤ δὲν συμφέρει τὴν Μονὴ ὁ νόμος αὐτός, παρὰ τὶς ἀρχικὲς τους θέσεις καὶ ἐνέργειες.
Ὅλη αὐτὴ τὴν δράσι του τὴν περιγράφει, προφανῶς λόγῳ τῆς ταπεινώσεως ποὺ τὸν διακρίνει, μὲ λίγες λέξεις:
«Σε αυτή την τόσο κρίσιμη καμπή, υπήρξε μια παρέμβασή μου, προκειμένου να βρεθεί ένα πρόσωπο κοινής εμπιστοσύνης». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Πέραν ἀπὸ τὴν ἐπιλογὴ τοῦ νέου Ἡγουμένου, πράγμα ἀπαραίτητο γιὰ νὰ μπαλωθῇ ἡ κατάστασις, ἀφοῦ ὁ Δαμιανὸς ἦταν ληγμένο προϊὸν καὶ σεσηπὸς, ἀπεχθὲς ἀκόμη καὶ ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ τὸν χρησιμοποιοῦσαν μέχρι ἐκείνη τὴ στιγμή· τὸ οὐσιῶδες ἦταν τὸ ξέπλυμα τῆς Κυβερνήσεως. Ἐδῶ πάλι ἔπαιξε τὸν ρόλο του ὁ Δημητριάδος, ὑπὸ τὸ κάλυμα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος:
«Ταυτόχρονα, έπρεπε να λυθεί το ζήτημα δυσπιστίας από μερίδα μοναχών απέναντι στην κυβέρνηση. Και αυτό λύθηκε με τις κατάλληλες κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης και την υποστήριξη της Εκκλησίας της Ελλάδος... Ὁρίστηκα από τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο και τα υπόλοιπα μέλη της Ιεράς Συνόδου εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδας στις συσκέψεις για το θέμα του Σινά. Βρέθηκα έτσι δύο φορές στο υπουργείο Εξωτερικών και ήρθα σε επαφή με το πρόβλημα κατά τη διάρκεια των υπουργικών συσκέψεων. Να σημειώσουμε ότι στις συσκέψεις αυτές συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εξωτερικών κ. Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος είναι κορυφαίος νομικός και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για τη διαχείριση της υπόθεσης, η υπουργός Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη, η υφυπουργός Εξωτερικών κ. Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Γιώργος Καλαντζής.» ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Παρατηρῆστε τὴν γλαφυρὴ περιγραφὴ τοῦ ἐπισκόπου αὐτοῦ. Τὴν ἐξαπάτησι τῶν μοναχῶν, τὸ δόλωμα, ποὺ ἀναφέραμε παραπάνω, τὸ παρουσιάζει ὡς «κατάλληλες κινήσεις τῆς Ἑλληνικῆς Κυβέρνησης μὲ τὴν ὑποστήριξι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος»!!!
Τὶς ἴδιες κατάλληλες κινήσεις ποὺ κάνει ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος γιὰ νὰ ὑποστηρίξῃ τὴν Κυβέρνησι στὸ ψηφιακὸ φακέλλωμα μὲ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, στὸ πιάσιμο, δηλαδὴ, τοῦ λαοῦ σὲ ἕνα ἀγκίστρι ἀπὸ τὸ ὁποῖο, ὅποιος πιαστεῖ, δὲν θὰ ξαγγιστρωθῇ ποτέ, μέχρι νἄρθῃ τὸ μεγάλο ἀφεντικό τους ὁ δράκων, ὁ ὄφις ὁ μέγας ὁ ἀρχαῖος ὁ καλούμενος Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς, ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην ὅλην νὰ τοὺς δώσῃ τὸ χάραγμά του στὸ μέτωπο ἤ στὸ χέρι τὸ δεξί.
Τὴν φυσιολογικὴ ἀντίστασι πρὸς τοὺς κυβερνητικοὺς σχεδιασμοὺς καὶ χειρισμοὺς, προκειμένου νὰ διαφυλαχθῇ ἡ ὕπαρξις καὶ τὸ καθεστῶς τῆς Μονῆς, ὁ Ἰγνάτιος τὰ παρουσιάζει ὡς «το ζήτημα δυσπιστίας από μερίδα μοναχών απέναντι στην κυβέρνηση.» Ἔτσι τὸν βολεύει γιὰ νὰ περάσῃ τὸ ἀφήγημά του στοὺς ἀνενημέρωτους καὶ ἀδαεὶς καὶ ὑπάκουους καὶ νωθροὺς καὶ ἀδιάφορους καὶ εὐπειθεὶς καὶ ἀγγελοσκιαγμένους, ὥστε νὰ γίνουν εὐκολοπίστευτα καὶ εὐκολοχώνευτα τὰ διαδραματισθέντα.
Προσπαθῶντας συνεχῶς νὰ ξεπλύνη τὴν κυβέρνησι πέφτει σὲ προφανέστατες ἀντιφάσεις, ὅπως ὅταν λέει:
«Η Ελληνική κυβέρνηση έβγαλε τα κάστανα από τη φωτιά, σε συνεννόηση με την αιγυπτιακή κυβέρνηση. Οργάνωσε αστραπιαία μια επιχείρηση μεταφοράς του πρώην Σιναίου και ορισμένων μοναχών στην Ελλάδα, όπως ζήτησαν οι ίδιοι, εξασφάλισε την ομαλή είσοδο των υπόλοιπων μοναχών στην Μονή καθώς και την εκκένωση της Μονής από άσχετους με την Μονή, που βρίσκονταν στο εσωτερικό της, χωρίς να υπάρξει καμία περιπλοκή και πρόβλημα με τις αιγυπτιακές αρχές». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Καταλαβαίνετε καὶ σεῖς πῶς ὅ,τι διαδραματίστηκε ἔγινε «σὲ συνεννόησι μὲ τὴν αἰγυπτιακὴ κυβέρνησι», ἤ μόνο ἐγῶ τὸ ἀντιλαμβάνομαι ἔτσι; Ἔτσι δὲν λέει; Καὶ, ὅμως, παρακάτω, λέει:
«Αυτό που έκαναν η Υφυπουργός Εξωτερικών κα Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γιώργος Καλαντζής, ήταν μια ισορροπία του τρόμου, καθώς οποιοδήποτε λάθος μπορούσε να οδηγήσει σε κρίση μεταξύ των δύο κρατών ή στον διεθνή διασυρμό της Ορθοδοξίας και των μοναχών μας». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)
Πῶς θὰ ὁδηγοῦσαν σὲ κρίσι, ἀφοῦ ὅλα γινόταν σὲ συνεννόησι μὲ τὴν αἰγυπτιακὴ κυβέρνησι; Τί λάθος θὰ μποροῦσε νὰ γίνῃ; Παραμύθια τῆς Χαλιμᾶς, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ξεπλύνῃ καὶ νὰ μεγιστοποιήσῃ τὴν δῆθεν προσφορᾶ τῆς Κυβερνήσεως, στοὺς ἀφελεῖς ποὺ χάσκουνε. Ὅσο «γιὰ τὸν διεθνὴ διασυρμὸ τῆς ὁρθοδοξίας καὶ τῶν μοναχῶν μας», μόνον αὐτὸς (προσποιεῖται ὅτι) δὲν τὸν ἀντιλαμβάνεται, ὅπως δὲν ἔχει ἀντιληφθεῖ καὶ τὸν διασυρμὸ τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλλάδος, καὶ στὴν ἰατροφασιστικὴ κρίσι τοῦ κωρονοϊοῦ καὶ τώρα στὴν προώθησι τῆς κυβερνητικῆς τακτικῆς προπαγάνδας καὶ ἐξαπατήσεως γιὰ τὴν ἀπόδοχὴ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, ὡς μέσου γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τοῦ ψηφιακοῦ φασισμοῦ.
Πάλι ξεφύγαμε σὲ ἔκτασι, ὁπότε μᾶλλον θὰ συνεχίσουμε τὸν περίπατό μας στοὺς ἀνθηροὺς καὶ εὐώδεις λειμῶνες τῶν λόγων τοῦ ἀγαθοῦ ἐπισκόπου, ὥστε νὰ μὴν μείνουν στὴν ἀφάνεια τὰ μυρίπνοα ἄνθη τους.
Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων. 30 Σεπτεμβρίου 2025
[1] 22 09 2025 https://orthodoxia.info/news/dimitriados-diadramatisame-enotiko/?fsp_sid=161