ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 14 Οκτωβρίου 2024
Φρίκη και αποτροπιασμό προκάλεσε στο πανελλήνιο η τραγική είδηση σεξουαλικής κακοποίησης και βιασμού ενός 5χρονου μαθητή από δύο 5χρονους συμμαθητές του, σε Νηπιαγωγείο της Αλεξανδρούπολης, σε ώρα διαλείμματος! Οι υπεύθυνοι – ανεύθυνοι, όπως και τα αδηφάγα ΜΜΕ, προσπάθησαν να εξηγήσουν το γεγονός εντελώς επιφανειακά, ως «τυχαίο», ρίχνοντας τις ευθύνες στις «απρόσεκτες» νηπιαγωγούς. Αλλά δυστυχώς, κατά την γνώμη ειδικών και προβληματισμένων προσώπων, το τραγικό συμβάν έχει βαθύτερα αίτια και ίσως είναι η «κορυφή του παγόβουνου», για λίαν δυσμενείς εξελίξεις στην ψυχική ισορροπία των παιδιών και το μέλλον της κοινωνίας.
Είναι ενθαρρυντικό ότι στο χώρο το διαδικτύου, όπου λειτουργεί (εν πολλοίς) η πολυφωνία και η συνεπής δημοσιογραφία, δημοσιοποιήθηκε η αιτία του βιασμού του άτυχου νηπίου. Αποκαλύφτηκε η αιτία της «εμπειρίας» των μικρών βιαστών. Αυτή ήταν η διαβόητη και καταστροφική για την ψυχοσωματική υγεία των άωρων παιδιών, «σεξουαλική αγωγή», αρχίζοντας η «εκπαίδευσή» της από το Νηπιαγωγείο!
Το πατριωτικό και αγωνιστικό ιστολόγιο «ΠΥΡΙΝΟΣ ΛΟΓΙΟΣ», σε αποκαλυπτικό άρθρο του με θέμα: «Βιασμός 5χρονου από…5χρονους μετά από το “μάθημα” της Σεξουαλικής Αγωγής που επέβαλε ο σατανικός Π.Ο.Υ!»[1], ασχολήθηκε με το συμβάν και ερεύνησε τα ολέθρια αιτία του. Παραθέτουμε ορισμένα αποσπάσματα, προς ενημέρωση των αγαπητών αναγνωστών μας.
Το δημοσίευμα αρχίζει με την επισήμανση: «Η φρίκη του αιώνα! Αυτά που φοβόμασταν πολύ, έγιναν πραγματικότητα! […] Δεν έχουν καν περάσει ούτε δύο μήνες από τότε που το “υπουργείο (τύπου) Παιδείας”, έδωσε την εγκύκλιο περί του νέου μαθήματος “Σεξουαλικής Αγωγής” […] στις κατά τόπους επιθεωρήσεις Παιδείας και συνέβη το πρώτο κρούσμα: 5χρονα παιδάκια, που ακόμη δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τι είναι καλό και τι κακό, αποφάσισαν να… εφαρμόσουν στην …πράξη ό, τι έμαθαν στο νήπιο (!) περί σεξ και το.. τι είναι βιασμός ή το τι είναι το…12ο ή το 20ό “φύλο”!»[2]!
Ακολούθως αναφέρει: «Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγραφεί η όλη αυτή κατάσταση. Ο Vincent Held, πολιτικός οικονομολόγος, αποκωδικοποίησε μέσω μιας δικής του μελέτης τον νέο αυτόν κώδικα (ο οποίος ασφαλώς υμνήθηκε κυρίως από τους νεοφιλελεύθερους και τους αριστεριστές) και ταρακούνησε όλη την Υφήλιο. Δεν υπάρχει πιο αρρωστημένο κείμενο από αυτό που έστειλε ο ΠΟΥ σε όλα τα συμβεβλημένα με αυτόν κράτη. Διότι το πόσο επικίνδυνη και αρρωστημένη είναι αυτού του είδους “επανασταση” για το μέλλον του ανθρώπου και του κόσμου, μόλις το είδαμε στην περίπτωση του 5χρονου παιδιού από την Αλεξανδρούπολη! Όταν αυτό το “πρόγραμμα” εφαρμόστηκε πιλοτικά σε σχολεία της Γερμανίας τον Ιούνιο του 2015 (Φραγκφούρτη – Νυρεμβέργη) συνέβησαν τα εξής: Περίπου πενήντα 5χρονα παιδιά που απειλούν το ένα το άλλο, χτυπιούνται μεταξύ τους, ξεντύνουν το ένα το άλλο με βία και “εισάγουν αντικείμενα στον πρωκτό το ένα στον άλλο” … Παρά τις καταγγελίες πολλών γονέων, οι νηπιαγωγοί συνέχισαν, σύμφωνα με πληροφορίες, να “κλείνουν τα μάτια τους” για μήνες. Είναι αλήθεια ότι όταν κάποιος αποδέχεται την αρχή της “σεξουαλικής αυτοδιάθεσης” των παιδιών, η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των “σεξουαλικών δραστηριοτήτων” και της “σεξουαλικής επίθεσης” γίνεται ασαφής! Σύμφωνα με την ένωση κοινής ωφέλειας Pro Familia – Mainz, αυτή η διάκριση εξαρτάται από την “εκπαιδευτική έννοια του σεξ” κάθε ιδρύματος … Ένα ολόκληρο πρόγραμμα!». «Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το Άρθρο 5 της Διακήρυξης Σεξουαλικών Δικαιωμάτων της IPPF (International Planned Parenhood Federation – Διεθνής Ομοσπονδία Σχεδιασμένης Γονεϊκότητας) όλοι έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική ελευθερία, ακόμη και τα παιδιά. Αυτό συνεπάγεται σε όλους την ευκαιρία να αποφασίζουν ελεύθερα τι επηρεάζει τη σεξουαλικότητά τους, να επιλέγουν τους σεξουαλικούς τους συντρόφους, να επιδιώκουν να φθάσουν στο πλήρες σεξουαλικό δυναμικό και την ευχαρίστησή τους, αυτό λαμβάνοντας πλήρως υπόψη τις …εξελικτικές ικανότητες του παιδιού!»[3]! Πρόκειται για προώθηση και εφαρμογή του πολύ επικίνδυνου και δυσοίωνου φαινομένου του «δικαιωματισμού», το οποίο υπαγορεύεται από τις αρχές της Woke ατζέντα. Είναι φανερό πως οι προωθητές της «ενδιαφέρονται» και για το «δικαίωμα των παιδιών στην σεξουαλικότητα», διαφορετικά είναι ακατανόητος οι οίστρος της «σεξουαλικής αγωγής» τους!
Σύμφωνα με τον αρθρογράφο: «Αυτό ακριβώς συνέβη και στην Αλεξανδρούπολη! Δύο άλλα πεντάχρονα μετά το μάθημα, όταν χτύπησε διάλειμμα, άρπαξαν τον συμμαθητή τους (ο οποίος μάλλον ήταν το ήσυχο παιδί της τάξης) και τον έριξαν κάτω, προσπαθώντας μάλλον να …αναπαραστήσουν έναν… βιασμό, μέσα από τα μαθήματα τα οποία διδάχτηκαν και έμαθαν. Και το βίασαν με – και εγώ δεν ξέρω τι εργαλείο – και το παιδάκι σφάδαζε από τους πόνους!»[4]! Και καταλήγει: «Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ πως κανένα από τα συστημικά MME δεν μίλησε για το επαίσχυντο μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής το οποίο προηγήθηκε του περιστατικού. Αλλά δεν είναι και περίεργο, τουλάχιστον για μένα προσωπικά. […] Διότι η τρανσεξουαλικοποίηση παιδιών προεφηβικής ηλικίας είναι μια σημαντική τάση στο κίνημα της Woke Agenda και απόλυτα συμβατή με τα προγράμματα “σεξουαλικής εκπαίδευσης” του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας»[5].
Δεν θεωρούμε υπερβολικά τα όσα αναφέρει το δημοσίευμα, αλλά μάλλον ρεαλιστικά. Η όποια «σεξουαλική αγωγή» σε αθώα νήπια 4, 5, ακόμα και 10 χρόνων, ασκεί καταλυτική αρνητική, επίδραση στον ψυχικό τους κόσμο, διότι δεν έχουν επαρκή προσωπική εμπειρία στον ερωτισμό. Σε αυτές τις ηλικίες το ερωτικό ένστικτο βρίσκεται σε απόλυτη λανθάνουσα κατάσταση και ως εκ τούτο κάθε βίαιο «ξύπνημά» του, δεν είναι απλά αφύσικο, αλλά πολύ επιζήμιο, έως καταστροφικό, για τον ψυχισμό τους. Φυσικά τη χειρότερη και πλέον επικίνδυνη επίδραση ασκεί η «αγωγή» των σεξουαλικών παρεκκλίσεων (ομοφυλοφιλία, ταυτότητα φύλου, αλλαγή φύλου, κλπ).
Σχετικά με το θέμα αυτό είχαμε δημοσιεύσει δύο ανακοινώσεις μας: Η πρώτη είχε τίτλο «Μάθημα ‘σεξουαλικής αγωγής’: Ολέθρια μύηση σε άωρο ερωτισμό», (6-2-2020) και η δεύτερη: «Η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία στόχος και της νέας κυβέρνησης», (1-6-2020). Σ’ αυτές είχαμε επισημάνει και αποδείξει, ότι το θέμα είναι λεπτό και ακανθώδες, έχει σημαντικές ηθικές, νομικές και επιστημονικές παραμέτρους, οι οποίες δεν πρέπει να αγνοηθούν. Ότι η εισαγωγή αυτού του μαθήματος στα σχολεία και ιδιαίτερα στις τάξεις του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού, θα έχει ολέθριες συνέπειες για τα παιδιά μας. Είχαμε τονίσει, ότι δεν είναι παιδαγωγικώς ορθό «να φορτώνουμε τα αγνά και αθώα παιδάκια της νηπιακής και παιδικής ηλικίας, στα οποία δεν έχει ακόμη “ξυπνήσει” το γενετήσιο ένστικτο και η έλξη προς το άλλο φύλο, με γνώσεις που σε αυτήν την ηλικία δεν τις χρειάζονται, κάνοντας αναφορές στην ανατομία των γεννητικών οργάνων ανδρός και γυναικός, στο βιολογικό και κοινωνικό φύλο, στην αναπαραγωγή και στις ερωτικές σχέσεις, προκειμένου να “απαντήσουμε” σ’ αυτά σε “ερωτήματα”, που ούτε καν έχουν ποτέ σκεφθεί». Ότι, «η καθιέρωση ενός τέτοιου “μαθήματος” όχι μόνο δεν έχει να προσφέρει τίποτε το θετικό στην αγωγή των παιδιών μας, αλλά αντίθετα θα προσθέσει νέα ψυχικά τραύματα στις αθώες παιδικές ψυχές. Θα αποτελέσει αναγκαστική μύηση σε έναν άωρο ερωτισμό, καταστροφικό για τα ίδια και ολέθριο για την κοινωνία του μέλλοντος». Ότι «και στα παιδιά της εφηβικής ηλικίας, στα οποία αρχίζει πλέον να “ξυπνάει” το γενετήσιο ένστικτο και η έλξη προς το άλλο φύλο, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο εγκυμονεί πολλούς κινδύνους. Κανείς δεν μπορεί να μας εγγυηθεί, ότι το μάθημα δεν θα εξελιχθεί σε πληροφόρηση για τρόπους και πρακτικές που προσφέρουν σεξουαλική ικανοποίηση. Ότι δεν θα συνοδεύεται από εποπτικό υλικό, που θα ερεθίζει την περιέργεια και θα εξωθεί σε σεξουαλικές “δοκιμές”, ότι δεν θα περιλαμβάνει ενημέρωση για ομοφυλοφιλικές σχέσεις, ή για αποκλίσεις σε παρά φύσιν σεξουαλικές σχέσεις. Όλα αυτά δεν είναι προϊόν “επιστημονικής φαντασίας”, διότι ήδη έχουν παρατηρηθεί σε άλλες “προοδευμένες” χώρες της Ευρώπης»[6]!
Όπως ορίζει η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού: «Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους» (άρθρο 26, παρ. 3). Οι γονείς καλούνται, να προσεγγίσουν το εξαιρετικά ευαίσθητο αυτό θέμα κατόπιν προσευχής, με τον κατάλληλο τρόπο και στον κατάλληλο χρόνο και αφού προηγουμένως συμβουλευτούν τον «πνευματικό» τους. Αυτή είναι η πρακτική της Ελληνορθόδοξης παράδοσής μας, να είναι δηλαδή η οικογένεια το πρώτο «σχολείο», η «κιβωτός» όπου έρχεται στον κόσμο το παιδί, ως εικόνα του Θεού και όπου διαπλάθεται με οδηγό την πίστη και την ηθική διδασκαλία της Εκκλησίας μας.
Επομένως η προσέγγιση ενός τόσο λεπτού και ακανθώδους θέματος πρέπει να γίνεται όχι στα πλαίσια ενός σχολικού μαθήματος, ισοπεδωτικά και οριζόντια, αλλά να είναι εξατομικευμένη, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία και το βαθμό ωριμότητας του εφήβου. Η θεόσδοτη ερωτική διάσταση στην ανθρώπινη φύση διαφέρει διαμετρικά από την ζωώδη σεξουαλικότητα, την ηδονιστική σκοπιμότητα και την αναπαραγωγική διαδικασία του ζωικού βασιλείου και ως εκ τούτου δε μπορεί να γίνει «γνωστικό» αντικείμενο μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά βιώνεται ως λειτουργία, μέσα στην οικογένεια, σύμφωνα με τις αρχές του Ευαγγελίου!
Αδιάσειστα στοιχεία από τον διεθνή χώρο, από χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, στις οποίες έχει εφαρμοσθεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση εδώ και αρκετές δεκαετίες αποδεικνύουν ως ολέθρια την εφαρμογή της. Η τραγική πραγματικότητα είναι ότι τα αποτελέσματα της «σεξουαλικής αγωγής» στις εν λόγω χώρες όχι μόνο δεν ήταν «θετικά», αλλά τα ακριβώς αντίθετα από τα αναμενόμενα. Οι υπάρχουσες στατιστικές επιβεβαιώνουν, ότι τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και οι περιπτώσεις νεαρών κοριτσιών εφηβικής ηλικίας, που μένουν έγκυες και στη συνέχεια κάνουν έκτρωση, δεν έχουν εξαλειφθεί, αλλά αντίθετα αυξάνονται όλο και περισσότερο. Ότι στις χώρες αυτές παρατηρούνται κρούσματα βιασμού παιδιών μεταξύ τους, ακόμα και σε νηπιαγωγεία. Ότι τα σεξουαλικά «ενημερωμένα» παιδιά, πολλές φορές για μια ασήμαντη αφορμή, αρπάζουν τα όπλα και σκοτώνουν αθώους δασκάλους και συμμαθητές τους. Ότι η αμφιβολία για την «ταυτότητα φύλου» δημιουργεί στις παιδικές ψυχές βαθιά σύγχυση, ώστε να αγωνιούν, ποιο είναι το «πραγματικό φύλο» τους και να αναζητούν την «αλλαγή» του.
Πολύ φοβούμαστε πως το τραγικό γεγονός του 5χρονου νηπίου στην Αλεξανδρούπολη είναι αποτέλεσμα της «γνώσης» που αποκόμισαν οι ανήλικοι βιαστές από το σχολείο τους! Ό, τι διδάχτηκαν και πιθανόν είδαν στο εποπτικό υλικό, θέλησαν να το εφαρμόσουν στον ατυχή συμμαθητή τους! Και ίσως να είναι ένα από τα πολλά παρόμοια γεγονότα, που συμβαίνουν και σε άλλα σχολεία και μένουν κρυφά, δεν φτάνουν στην δημοσιότητα!
Έχουμε βάσιμες υποψίες πως το «μάθημα» της «σεξουαλικής αγωγής» επιτυγχάνεται μέσα από τα «ολοκληρωμένα ή συμπεριληπτικού τύπου» προγράμματα σεξουαλικής υγείας. Δηλαδή, δεν πρόκειται για μαθήματα βιολογίας της αναπαραγωγής, αλλά είναι φροντιστήρια πρόωρης εισαγωγής σε μια νέα κανονικότητα σεξουαλικής συμπεριφοράς!
Περαίνουμε την ανακοίνωσή μας εκφράζοντας την ανησυχία μας για το μέλλον της νεολαίας μας, «γαλουχημένες» από την «σεξουαλική ελευθερία» και το «πνεύμα» της «συμπερίληψης» και τις επιταγές της Woke Agenda. Η σύγχρονη Ελληνική παιδεία δυστυχώς έχει εκτροχιαστεί από τον πραγματικό της στόχο και προορισμό, την ηθική δηλαδή και πνευματική διάπλαση του παιδιού, σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της Ελληνορθόδοξης παράδοσής μας και έχει εκφυλιστεί σε παιδεία, που υπηρετεί τον «κοινωνικό ευδαιμονισμό», με μεγάλα θύματα τα παιδιά. Η μόνη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που είναι προς όφελος του παιδιού, είναι εκείνη που το στηρίζει την εγκράτεια έως τον Ορθόδοξο Χριστιανικό Γάμο και οι καταλληλότεροι για να την προσφέρουν είναι πρωτίστως οι γονείς, οι οποίοι με τη σειρά τους θα βιώνουν την εν Χριστώ αυθεντική χριστιανική ζωή, την μόνη αληθινή ζωή.
Τελειώνουμε με την ευχή μας να μην υπάρξουν άλλα αθώα θύματα από αυτή την απαράδεκτη «μαθησιακή» πρακτική και την ελπιδοφόρα είδηση ότι κατατίθενται σωρηδόν αιτήσεις γονέων και κηδεμόνων για απαλλαγή των παιδιών τους από το μάθημα της «σεξουαλικής αγωγής»[7]. Αυτό σημαίνει ότι ευτυχώς λειτουργεί σε πολλούς Έλληνες η αυτοσυνειδησία ότι ο ελληνορθόδοξος τρόπος ζωής, είναι ο μόνος επωφελής για την ψυχική υγεία του ανθρωπίνου προσώπου και ο οποίος βρίσκεται στον αντίποδα της Woke Agenda!
Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών
[1]https://www.pirinoslogios.com/post/%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-5%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CF%8C-5%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%80%CE%AD%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%B5-%CE%BF-%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80
[2] Όπου ανωτέρω
[3] Όπου ανωτέρω
[4] Όπου ανωτέρω
[5] Όπου ανωτέρω
[6] https://www.vimaorthodoxias.gr/mitropoleis/i-m-peiraios-provlimatismoi-gia-tin-eisagogi-sta-scholeia-toy-mathimatos-tis-sexoyalikis-agogis/#google_vignette
[7] https://mumdadandkids.gr/oikogeneia/dilosi-apallagis-gia-to-mathima-tis-seksoualikis-diapaidagogisis