Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Μερτζεμέκης, Νομικὸς – Οἰκονομολόγος
Συγκλονίστηκα διαβάζοντας σὲ συνέχειες τὸ ἐπίκαιρο καὶ συγκλονιστικὸ ἄρθρο – μελέτη τοῦ ἔγκριτου δικηγόρου καὶ ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων Φοιτητῶν Θεσ/νίκης κ. Γεωργίου Κούβελα, καὶ ποὺ ἀφορᾶ τὸ πάντα ἐπίκαιρο καὶ διαχρονικὸ θέμα τῶν ἐκτρώσεων. Καὶ εὐθὺς ἀμέσως ἔκανα τὶς παρακάτω σκέψεις:
Στὴν χώρα μας, στὴν Ἑλλαδίτσα μας, ποὺ θέλει νὰ λέγεται ὅτι εἶναι «Κράτος Δικαίου», καὶ ποὺ γιὰ ὅλα “φροντίζει καὶ μεριμνᾶ” ὅπως: γιὰ τὰ πάσης φύσεως ζῷα (κατοικίδια, ἱπποειδῆ, πτηνά, ἄγρια ζῷα κλπ.) ἀπὸ τὴν κακομεταχείρισή τους, γιὰ τοὺς συνανθρώπους μας (ποικίλους ἀναπήρους, τοὺς ἀνήμπορους, τοὺς ΛΟΑΤΚΙ (προπαντός), τοὺς ἐν φυλακῇ ὄντας (μὲ τὶς ἄδειές τους, πρόωρες ἀποφυλακίσεις κλπ) γιὰ τὶς γυναικοκτονίες, γιὰ τὴν πρόληψη τῆς ὀπαδικῆς καὶ ἐφηβικῆς βίας τῶν νέων καὶ γιὰ τοὺς ὁποίους λαμβάνονται “ἰδιαίτερα μέτρα” καὶ γιὰ τόσα ἄλλα ἀκόμη, ὅπως γιὰ τὸ περιβάλλον, τὴν θάλασσα κλπ. καὶ ποὺ μερικὰ ἀπὸ αὐτὰ βρίσκονται σὲ θετικὴ κατεύθυνση, ἀλλὰ καὶ γιὰ πολλὲς ἀκόμη ὁμάδες αὐτοπροσδιορισθέντων ὡς «δικαιωματιστῶν» (νέο “φροῦτο” κι αὐτό).
Ἡ προστασία ὅμως αὐτὴ ποὺ ἀναφέραμε (ἐντὸς ἢ ἐκτὸς εἰσαγωγικῶν) δὲν ὑπάρχει μόνο στὴν δική μας χώρα, ἀλλὰ ἄμεσα ἢ ἔμμεσα, στηρίζεται καὶ προβάλλεται καὶ ἀπὸ τὸν Ο.Η.Ε. μὲ τὴν καθιέρωση «Παγκόσμιας Ἡμέρας» γιὰ κάθε εἴδους θέματος ποὺ ἀπασχολεῖ τὸν ἄνθρωπο, προβάλλοντας κάθε εἴδους πρόβλημα, ἀξία, ἀρετή, ἀσθένεια, ἀνθρώπινο πάθος καὶ ὅτι ἄλλο ἀκόμη μπορεῖ νὰ φαντασθεῖ ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου…. Σχεδὸν τὶς μισὲς μέρες τοῦ χρόνου ἔχουμε παγκόσμιες ἡμέρες. Ἐνδεικτικὰ ἀναφέρουμε τὶς παγκόσμιες ἡμέρες τῆς Γυναίκας, περιβάλλοντος, νεροῦ, Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, Διεθνοῦς Ἀμνηστίας, Βιβλίου, Ἀποταμιεύσεως, Ἀναπήρων, Ζῴων, AIDS, Ἐρωτευμένων, Καταναλωτῆ, Ρατσισμοῦ, ἀλλὰ καὶ ἡμέρα τοῦ πατέρα (γράφε καλύτερα γονέα Α’), ἡμέρα μητέρας ( συγγνώμη πάλι λάθος ἔκανα, γονέα Β’ ἤθελα νὰ γράψω) ἀλλὰ καὶ πολλὲς ἄλλες, ὧν οὐκ ἔστι ἀριθμός!
Ὅμως τί κρῖμα! Ἀλήθεια πόση ἀπογοήτευση! Μία μόνο κατηγορία – ὁμάδα ἀνθρώπων, μονίμως, σταθερὰ καὶ πεισματικὰ θὰ ἔλεγα, τὴν κρατάει ἔξω ἀπὸ κάθε προστασία ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια. Καὶ ποιὰ εἶναι ἡ κατηγορία αὐτὴ πού δὲν θέλει τὸ ἐπίσημο κράτος οὔτε νὰ τὴν ἀκούει, οὔτε νὰ τὴν ξέρει; Εἶναι τὸ ἀγέννητο παιδὶ τὸ “βρέφος ἐν τῇ κοιλίᾳ τῆς μητρός”.
Ἀφοῦ τόσο πολὺ μισεῖ τὸ ἀγέννητο βρέφος, ὥστε καὶ τὶς ἀφίσσες ἀκόμη γιὰ τὸ προστασία τοῦ “ἀγέννητου παιδιοῦ” ποὺ ἀναρτήθηκαν στὶς εἰσόδους τὸ μέτρο διέταξε ἡ παροῦσα κυβέρνηση νὰ τὶς βγάλουν ἀμέσως. Καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη ἵδρυσε καὶ Ὑπουργεῖο Προστασίας Οἰκογενείας! Ἀλήθεια ποιὸν κοροϊδεύουν; Ποτὲ στὰ ΜΜΕ δὲν ἀκούσθηκε λέξη γιὰ τὴν προστασία τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ. Προστασία γιὰ ὅλους τούς ἄλλους, ἀλλὰ ὄχι γι’ αὐτό! Αὐτὴ εἶναι ἡ δημοκρατία μας! Συχνὰ μετὰ ἀπὸ κάποιο ἀτύχημα κυρίως, ἀκοῦμε τοὺς δημοσιογράφους νὰ λένε στὸ τέλος μὲ ἰδιαίτερη ἔμφαση: εὐτυχῶς δὲν εἴχαμε κανένα θῦμα, ἀλλὰ μόνο λίγους τραυματίες… Ἀλήθεια τί ὑποκρισία; Θύματα δὲν εἶναι τὰ ἔμβρυα – βρέφη ποὺ καθημερινὰ σφάζονται στὶς κλινικὲς καὶ νοσοκομεῖα μὲ τὴν ἔγκριση τοῦ κράτους; Ἂν κάποιος κτυπήσει ἢ σκοτώσει κάποιο κατοικίδιο, τιμωρεῖται μὲ σοβαρὴ ποινή, ἐνῷ ἂν σκοτώσει ἔμβρυο – βρέφος τίποτε. Ἀντίθετα βοηθεῖται. Φαίνεται ὅτι δὲν εἶδαν κανένα D.V.D ποὺ κυκλοφοροῦν (κρυφὰ) γιὰ τὸ πόσο ὑποφέρει καὶ βασανίζεται τὸ ἀγέννητο παιδὶ στὴν κοιλιὰ τῆς μάνας κατὰ τὴν ὥρα τῆς ἔκτρωσης ἀπὸ τοὺς φονιάδες – «ἰατρούς». Αὐτὰ δὲν προβάλλονται γιατί εἶναι ἄσχημες – ἀκατάλληλες εἰκόνες γιὰ ὅλους, ὥστε νὰ μὴ γνωρίζουν αὐτὰ οἱ ὑποψήφιες μάνες ποὺ πᾶνε γιὰ ἔκτρωση καὶ ἔχουν τύψεις… εἶναι ἔργο «αὐστηρῶς ἀκατάλληλο» ἀκόμη καὶ γιὰ ἐνήλικους. Τί ὑποκρισία Θεέ μου! Ἀλήθεια πόσο ἄλλαξαν οἱ καιροί! Ὤ Tempora, ὢ Mores!
Ἂς ἐλπίσουμε ὅτι ἡ σπίθα αὐτή, ποὺ ἔχει ἀνάψει ὁ ἀγαπητὸς καὶ ἀγωνιστὴς κ. Γιῶργος Κούβελας, νὰ εὕρει εὐήκοα ὦτα στοὺς «ἁρμόδιους» καὶ «ἀναρμόδιους» ποὺ τὰ ἔχουν συνήθως ἐπιλεκτικὰ κλειστά, κατὰ τὴν πλευρὰ ποὺ δὲν τοὺς συμφέρει, μήπως καὶ γίνει κάτι στὴν δύσμοιρη χώρα μας, ποὺ δημογραφικὰ συνεχῶς φθίνει ἀπὸ τοὺς γηγενεῖς Ἕλληνες, ἐνῷ ἀντίθετα συνεχῶς αὐξάνεται πληθυσμιακὰ ἀπὸ τοὺς ἀπρόσκλητους παράτυπους ἐποίκους, ποὺ ἔρχονται, γιὰ νὰ μείνουν μὲ κάθε τρόπο καὶ μέσο, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν πλάτη τῆς κυβέρνησης…
Καὶ ὁ νοῶν νοείτω!