ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Ανήρ δίγλωσσος ο π.Βαρθολομαίος αποκαλύπτει βουλάς εν συνεδρίω

εικόνα άρθρου: Ανήρ δίγλωσσος ο π.Βαρθολομαίος αποκαλύπτει βουλάς εν συνεδρίω
Γράφει ο Μέτοικος

«Θαυμάζω τι οτως ταχέως» ο π.Βαρθολομαίος  μετατίθεται από το ιδιωτικόν ευαγγέλιον «ες τερον εαγγέλιον» διγλωσσίας


Στις 24 Σεπτεμβρίου στο αβαείο των Βενεδικτίνων Pannonhalma στην Ουγγαρία ο π.Βαρθολομαίος τέλεσε τη Θεία Λειτουργία και στη συνέχεια, πατρικώς, απευθύνθηκε σε όσους νομίζουν ότι είναι «προνόμιο με πολλές ευθύνες το να είναι πρεσβύτεροι και διάκονοι του Οικουμενικού Πατριαρχείου», καθώς, όπως υποστήριξε ο π.Βαρθολομαίος με μια ακραία διάθεση αστεϊσμού αυτό «εναι πιστός φύλαξ τς Παραδόσεως τν ποστόλων, τν Πατέρων, τν γίων καί τν Μαρτύρων τς πίστεως, τς φιλοθεΐας καί τς φιλανθρωπίας τς ρθοδοξίας»!!!!

Όταν ο π.Βαρθολομαίος βρίσκεται σε χώρο που τον εκφράζει, είναι εύχαρις και «ξεφουρνίζει» ωραία ανέκδοτα!

Στο αβαείο των Βενεδικτίνων… έτσι εξηγείτε στην καλύτερη περίπτωση η ανοχή και στη χειρότερη η ευλογία του π.Βαρθολομαίου στην εκφώνηση του «Πιστεύω» με την προσθήκη του Filioque στο Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι.

Το Πατριαρχείο, υποστήριξε ο Φαναριώτης κληρικός, έχει επίγνωση ότι: « ερά ποστολή του δέν εναι δυνατόν νά πιτελται νευ νοικτοσύνης πρός τόν κόσμον καί διαρκος μερίμνης διά τόν νθρωπον, τόν «γαπημένον το Θεο» υπό την προϋπόθεση, βεβαίως, ότι αυτός ασπάζεται τις κακοδοξίες του π.Βαρθολομαίου. Εάν αυτό δεν συμβεί τότε ο «άνθρωπος» χάνει τη «διαρκή μέριμνα» του Πατριαρχείου και παύει να είναι «ο ηγαπημένος του Θεού», οπότε, δικαίως θα διωχθεί έως θανάτου κατά τον τρόπο που διώκονται οι Ορθόδοξοι Μοναχοί της Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος και, το χριστεπώνυμο πλήρωμα της  Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, από τον «τετραγωνιαῖο» ιερέα που συνπροσεύχεται με τον Πάπα, κοινωνεί αιρετικούς και θεωρεί βλάσφημα και αιρετικά ότι, με τη Θεια Κοινωνία μεταλαμβάνουμε και ύλη!  

Πάντως και, λίγο πριν την ανάπτυξη στους παρευρισκομένους ρασοφόρους του «δεκαλόγου [της] διαλεγομένης ποιμαντικῆς» ο π.Βαρθολομαίος τους ζήτησε πιστότητα «ες τό πνεμα τς Μεγάλης κκλησίας ν τ διπλ ννοί α) τς κλονήτου πιστότητος ες τήν παράδοσιν τς κκλησίας!!!! καί β) τς διακονίας το νθρώπου, το γκοσμίου βίου καί το αωνίου προορισμο του» καθότι  «Σοφς καί σαφς γία καί Μεγάλη Σύνοδος τς ρθοδόξου κκλησίας (Ψευδοσύνοδος Κρήτης, 2016) τόνισεν τι δέν εναι δυνατόν νά παραμελμεν τήν διακονίαν το νθρώπου καί το κόσμου, πικαλούμενοι τήν πνευματικήν ποστολήν μας καί τόν σχατολογικόν χαρακτρα τς κκλησιαστικς ζως»!

Για ποια όμως «ακλόνητη πιστότητα στην παράδοση της Εκκλησίας» μιλά π.Βαρθολομαίος;

Μόλις προχθές στη Θεσσαλονίκη διατεινόταν ότι: «Η ίδια η ζωή της Εκκλησίας, η Πίστη, η Θεία Λατρεία, η Θεία Ευχαριστία, ο μοναχισμός και η ασκητική ζωή, η φιλανθρωπία, ο κοινοτικός τρόπος του βίου, η εκκλησιαστική τέχνη, όλα αυτά έχουν οικοφιλική υφή και αναφορά. Είναι εφαρμοσμένη οικολογία»!!! και σήμερα υποστηρίζει ότι: «Σύνολος ζωή τς κκλησίας τρέφεται πό τήν Θείαν Εχαριστίαν. Ες ατήν καί δι᾿ ατς ναδεικνύεται δοξολογικός καί σχατολογικός προσανατολισμός της»!

Μόλις χθες στη Ρώμη δεν συνπροσευχόταν σε ολονυκτία με τον αιρεσιάρχη πάπα Φραγκίσκο και εκπροσώπους πενήντα διαφορετικών ομολογιών και αιρέσεων; Αυτή η προκλητική ολονυκτία στις όχθες του Τίβερη εκφράζει την «ακλόνητη πιστότητα του π.Βαρθολομαίου στην παράδοση της Εκκλησίας»;

«νρ δίγλωσσος ο π.Βαρθολομαίοςποκαλύπτει βουλς ν συνεδρίῳ πιστς δ πνο κρύπτει πράγματα»! 

Οι «προπάτορες ημών» [γεγονυΐα τῇ φωνῇ] υποστήριζε ο π.Βαρθολομαίος «υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού» αιτούμενος ο τάλας «υπέρ αυτών το έλεος του Θεού»!!! Σήμερα, σε μια του ακόμα οβιδιακή μεταμόρφωση παρουσιάζεται ως «πιστός φύλαξ τς Παραδόσεως τν ποστόλων, τν Πατέρων, τν γίων καί τν Μαρτύρων τς πίστεως…»!

Πότε λέει την αλήθεια; Ποιο είναι το αληθινό πρόσωπο του Φαναριώτη «Ιανού»;

Επικαλείται ο π.Βαρθολομαίος, «τό ξοχον Χρυσοστομικόν: Ψυχς γάρ πώλεια μις, τοσαύτην χει ζημίαν, σην οδείς παραστσαι δύναται λόγος», προφανώς, δίχως συναίσθηση της «ζημιάς» που αυτός προκαλεί σε εκατομμύρια χριστιανούς με το σχίσμα που προκάλεσε στην Ορθόδοξη Εκκλησία. 

Ο «δεκάλογος [της] διαλεγομένης ποιμαντικῆς», είναι μια σύνοψη των οικουμενιστικών κακοδοξιών του μακαρίτη Ιωάννη Ζηζιούλα που ενστερνίστηκε ο π.Βαρθολομαίος.

Εάν, κατά τον «δεκάλογο» «Κάθε κληρικός πηρετε πάντοτε τούς κάστοτε συγχρόνους του, πάντοτε συγκεκριμένους νθρώπους καί οδέποτε γενικς «τόν νθρωπον», τότε «εν τοις πράγμασι» ακυρώνονται τα ερωτήματα του Αποστόλου Παύλου: «ρτι γρ νθρώπους πείθω τν θεόν; ζητ νθρώποις ρέσκειν;». 

Με το «δεκάλογο της διαλεγομένης ποιμαντικής» οι ιερείς του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως εντέλλονται να αρέσουν στους ανθρώπους. Όμως, ποιο «ευαγγέλιο» θα διδάξουν; Των Βαρθολομαίου-Ζηζιούλα ή το από «ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ εὐαγγέλιον»; 

Θα διδάξουν αυτά που παρέλαβαν από τους πλάνους που «ξλθον ες τν κόσμον θέλοντες μεταστρέψαι τ εαγγέλιον το Χριστο»;

Ποτέ τους δεν ανέγνωσαν το του Αγίου Ιωάννου: «Πς προάγων κα μ μένων ν τ διδαχ το Χριστο θεν οκ χει»; Και ακόμη πως, μόνο « μένων ν τ διδαχ, οτος κα τν πατέρα κα τν υἱὸν χει»; 

Και ουδέποτε οι ρασοφόροι του Κωνσταντινουπόλεως άκουσαν το λόγο του Ευαγγελιστού, «Προσέχετε π τν ψευδοπροφητν, οτινες ρχονται πρς μς ν νδύμασιν προβάτων, σωθεν δέ εσιν λύκοι ρπαγες. π τν καρπν ατν πιγνώσεσθε ατούς», ούτε και την προτροπή του υιού της Βροντής πως  «αν κάποιος έρχεται προς αυτούς και την Ορθόδοξη διδαχή δεν ασπάζεται να μη τον δέχονται και να μην τον χαιρετούν, καθώς ακόμη και αυτός ο χαιρετισμός είναι κοινωνία με τους πονηρούς και τα έργα τους»;

 Εάν για τριάντα συναπτά έτη ο π.Βαρθολομαίος δεν οικοδομούσε μια φίλαρχη πατριαρχία, εάν συνειδητά σε αυτόν το χρόνο δεν υποσκάπτει τα θεμέλια της Ορθοδόξου παραδόσεως ως διαπρύσιος κήρυκας κακοδοξιών στο μέτρο της αιρέσεως, θα ήταν πιστευτός ότι δοξάζει το Θεό επειδή τον αξιώνει να διακονεί «τήν θεοτήρητον παράδοσιν πίστεως, γάπης καί λπίδος καί νά δίδωμεν τήν καλήν μαρτυρίαν περί τς λθούσης πανσωστικς χάριτος και τς ρχομένης ορανίου βασιλείας Ατο».

Όμως, ο π.Βαρθολομαίος  που ετοιμάζει την χωρίς προϋποθέσεις ένωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τους αιρετικούς παπιστές και συμμετείχε στην «Οικουμενική Ολονυκτία Προσευχής» με αδελφές κακοδόξους και παπιστές αιρετικούς στη Ρώμη, είναι των αδυνάτων αδύνατο να «εἶναι πιστός φύλαξ τῆς Παραδόσεως τῶν Ἀποστόλων, τῶν Πατέρων, τῶν Ἁγίων καί τῶν Μαρτύρων τῆς πίστεως, τῆς φιλοθεΐας καί τῆς φιλανθρωπίας τῆς Ὀρθοδοξίας»

Απλά, υποκρίνεται ότι πιστεύει!