ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ (5)

 «Πνευματική φαρέτρα τοῦ Ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ»

Παλαιός καί ὁ Νέος σραήλ

  Στήν Παλαιά Διαθήκη ὑπάρχει ἕνα λευκό λατο τῆς θεϊκς μπνευσης κι ἕνα κόκκινο λατο τῆς λιστικς-νθρωπιστικῆς-φυλετικς ἀντίληψης.

Παλαιά Διαθήκη ἀρχίζει μέ τήν διαφορά μεταξύ Κάϊν καί Ἄβελ καί συνεχίζει μέ τήν διαφορά μεταξύ ἐθνῶν καί τοῦ  σραήλ. Στό Ἰσραήλ ἔχουμε τόν ἱερό Νόμο, ἀλλά ἔχουμε καί τόν χρυσό μόσχο, ἔχουμε ἀνταρσίες ἐναντίον τοῦ Θεοῦ, οἱ προφτες θανατώθηκαν ἀπό τούς εἰδωλολάτρες ἑβραίους, ἰουδαϊκός ρατσισμός μπῆκε στήν πνευματική ἀντίληψη τοῦ Ἰσραήλ.

Παράλληλα μέ τό κόκκινο πνεῦμα τοῦ ἀθεϊσμοῦ καί τοῦ ἰουδαϊκοῦ ρατσισμοῦ, στόν ἰουδαϊκό λαό ἀναδείχθηκε καί τό λευκό πνεῦμα τῆς μπνευσης καί τῆς θεϊκς Χάρης, διότι στόν Ἰσραήλ δόθηκαν Διαθκες, τούςδωσε ὁ Θεός τόν Νόμο καί τοῦ  ἔδωσε τόν Νόμο τῆς παγγελίας, τούς ἔδωσε τούς προφήτες, τόν Δαβίδ, τοῦ ἔδωσε τήν μεσσιανική συνείδηση, τόν ζλο γιά τήν ἅγια καί θαυμαστή κοινωνία μέ τήν θεότητα, οὕτως ὥστε ἦταν δυνατόν νά γεννηθεῖ η Παρθένος Μαρία ἀπό ἰουδαϊκό γένος καί νά εἶναι ναός τῆς Γεννήσεως τοῦ Ἰησοῦ, τοῦ Υιοῦ τοῦ Θεοῦ.

Στό κόκκινο πνεῦμα, ὅμως, οἱ ἑβραοι δέν ἀνεγνώρισαν τόν Χριστό. ννας καί ὁ Καϊάφας μαζέψαν τόν βραϊκό λαό γύρω τους καί σκότωσαν τόν Υό τοῦ Θεοῦ. Οἱ ἑβραοι εἶναι καταραμένοι καί ἀποξενωμένοι ἀπό τήν θεϊκή Χάρη. Μόνο ἕνα πόλειμμα τοῦ ἰουδαϊκοῦ Ἰσραήλ μπαίνει στό νέο Ἰσραήλ. Οἱ ἄνθρωποι ὅλων τῶν ἐθνῶν δέχθηκαν τήν Χάρη μέ τήν ἀποστολή ἑβραίων Ἀποστόλων. Βασιλεία τοῦ Θεοῦ προσφέρεται στούς ἀνθρώπους οἱ ὁποῖοι κολουθοῦν καί πιστεύουν τόν Χριστό, ἐνῶ  ἰουδαϊκός λαός παρέμεινε μία ρνηση στήν ἱστορία μέ μία ντίχριστη στάση.

δῶ καί δύο χιλιάδες χρόνια ατοί γωνίζονται στό κόκκινο πνεῦμα τῆς νευ Θεοῦ καί ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ ἱστορίας τους. Εἶναι οἱ χθροί ὅλων τῶν ἀνθρώπων καί ἡ ἱστορία τους περνάει ἀπό καταστροφή σέ καταστροφή, σάν συνέπεια τῆς θεϊστικς–λιστικς ἁμαρτίας τους. Τό ρνητικό τους πνεῦμα βρίσκεται στόν γνωστικισμό, στόν θετικισμό, στόν νθρωπισμό, στόν καπιταλισμό καί στόν κομμουνισμό. Θέλουν νά ουδαιοποιήσουν τόν κόσμο καί κατά ἕνα μεγάλο μέρος τό ἔχουν δη καταφέρει.  Ἐπειδή δέν πιστεύουν στόν Χριστό, τόν μισοῦν καί θεωροῦν τούς ἑαυτούς τους σάν χριστούς. Ατοί πολεμοῦν μέ τόν Θεό, μέ ὅλο τό κόσμο καί μέ ὅλη τήν Χριστιανωσύνη. τόλμη τους εἶναι ντυπωσιακή, ἀλλά καί φοβερή ποκάλυψη. Τό ἔργο τους στόν κόσμο εἶναι καταστρεπτικό καί κτρωματικό.

λιστικός-ἀθεϊστικός πειρασμός δέν εἶναι ἀκριβῶς ἰουδαϊκός, ἀλλά γενικά νθρώπινος καί συχνά παραπλαν καί τούς χριστιανούς.

ν οἱ ἑβραῖοι ὀργανώνονται συνειδητά καί θελοντικά σέ ἀντίχριστη στάση, πολλοί χριστιανοί κατατάσσονται στήν στάση τῶν ψεύτικων χριστν. να κόκκινο πνεῦμα μφανίζεται καί στήν ἱστορία τοῦ Χριστιανισμοῦ, πλάι σ᾿  ἕνα λευκό καί ἐναντίον του.

μάχη μεταξύ πίστεως καί ἀθεϊσμοῦ συνεχίζεται μέχρι συντέλειας τῶν αώνων. Νέος Ἰσραήλ διέρχεται ποχές νθησης καί ποχές κατάπτωσης. Στόν πρῶτο Χριστιανισμό μφανίσθηκαν νανίας καί ἡ Σαπφείρα, μετά στόν Χριστιανισμό ἐπί τῶν διωγμῶν ἦταν πολλοί οἱ ποστάτες, πού θεωροῦσαν τόν Ἰησοῦ μόνο πλό ἄνθρωπο καί ρνήθηκαν τήν θεότητα Του. βυζαντινός Χριστιανισμός ἦταν ὑπέροχος, ἀλλά καί ὑπέκυψε ἐνώπιον τοῦ γωϊστικοῦ κόσμου. ρωμαϊκός Χριστιανισμός ἦταν μεγαλειώδης, ἀλλά δέν μπόρεσε ν᾿ ἀποφύγει κάποια ατοκρατορικά ἐκτυπώματα. ναγέννηση ἀσκέπασε τόν Θεό μέσω τοῦ ἀνθρώπου, μετά Μεταρρύθμιση διήρεσε τήν Χριστιανωσύνη, Γαλλική πανάσταση ἔκαμε σάν νά προσκύνησε μία ἀκόλαστη γυνακα καί ὁ κουμμουνισμός ποδουλώθηκε στήν λη. Οἱ σημερινοί ἄθεοι εἶναι οἱ χθεσινοί χριστιανοί.

ἀνθρωπότητα ὑλοποιεται καί μηχανοποιεται. Οἱ χριστιανοί ἔχασαν τήν μεσσιανική διάσταση, στόν καιρό πού οἱ ἑβραῖοι χρησιμοποιοῦν τόν ἀθεϊσμό γιά νά διαλύσουν ὅλον τόν χριστιανικό πολιτισμό.

Δέν ἔχουμε πιά τόν Θεό, δεν ἔχουμε πιά τήν ἐλπίδα τῆς αώνιας ζωῆς. κόσμος εἶναι στά χέρια τοῦ Θεοῦ, ἀλλά ἀναρωτιόμαστε, συγκλονισμένοι ἀπό εὐθύνες, τί κάνουν ἄραγε οἱ ἄνθρωποι; χονται ατοί στήν ὑποδοχή τοῦ Χριστοῦ; σωτηρία τοῦ κόσμου περνάει διά τῆς πίστεως τῶν ἀνθρώπων.

Σ᾿ αὐτή τήν προοπτική πιστεύουμε στήν ἀποστολή τοῦ νέου Ἰσραήλ καί ἀπορίπτουμε τόν ουδαϊσμό σάν ντίχριστο καί ἀθεϊστικό.

Τό ποκαλυπτικό θηρίο δολοφονε ὅσους μολογοῦν τήν ἀλήθεια. Παρ᾿  ὅλη τήν βαρύτητα τῆς καταστάσεως, καί τούς κινδύνους θά μολογοῦμέ τήν ἀλήθεια, στω κι ἄν σκοτωθοῦμε, διότι ἐδῶ καί πολύ καιρό εἴμαστε σταυρωμένοι.

Τό νά πε κανείς τήν ἀλήθεια γιά τούς ἑβραίους δέν εἶναι ἀντισημιτισμός, ἀλλ᾿ ἐμεῖς, οἱ χριστιανοί, γεμάτοι μέ τήν ἀγάπη πού εἶχε κι ὁ Ἰησοῦς Χριστός παναλαμβάνουμε καί τώρα σ᾿ αὐτούς τούς δύσκολους καιρούς, ὅτι ἀγαπμε πραγματικά τόν βραϊκό λαό καί ξέρουμε τι μόνο διά τοῦ Χριστοῦ εἶναι δυνατή ἡ σωτηρία τους. τραγωδία τῶν ἑβραίων εἶναι καταστρεπτική διά τῆς λληλεγγύης ὁλόκληρου τοῦ βραϊκοῦ λαοῦ μέ τόν ννα καί τόν Καϊάφα. Κράζουμε, λοιπόν, πρός λους τούς ἑβραίους στούς ποίους προβάλλει τό φῶς τῆς πίστεως νά γκαταλείψουν τόν σατανισμό, τό ψεδος καί τόνουδαϊκό λισμό, νά γίνουν χριστιανοί καί νά συμφιλιωθοῦν μέ τούς ἀνθρώπους.

Εἶναι προφανές ἀπ᾿ ὅλη τήν ρχαία καί τήν σύγχρονη ἱστορία ὅτι τά ἔθνη δέν μποροῦν ν᾿ ἀνέχονται νά κυβερνῶνται ἀπό τούς ἑβραίους. Γι᾿ αὐτό τούς λέμε κι ἐμεῖς νά νταχτοῦν στήν ἀνθρωπότητα. ν ζλος καί οἱ ποικίλες ἐνέργειές τους προσανατολισθοῦν πρός τήν σοφή ννοια τῶν θεϊκῶν ποκαλύψεων, τότε βραϊκός λαός θά εἶναι εὐτυχής, οἱ ορανοί θά χαίρονται καί οἱ ἄνθρωποι θά τούς ἀγαποῦν. ρατσισμός τους εἶναι ἀπόλυτος, λισμός τους δη ταυτίζεται μέ τήν φύση τους, τό ψεδος εἶναι τό κέντρο τῆς παραμορφωμένης σκέψεώς τους καί, ὅσο θά πιμένουν περισσότερο σ᾿ αὐτές τίς συντεταγμένες, τόσο καταστροφή τους θά εἶναι πιό δραματική. ἀνθρωπότητα δέν μπορεῖ ν᾿ ποδεχτε οὔτε τήν φυλετική τυραννία τῶν ουδαίων, οὔτε τόν βάναυσο λισμό τους οὔτε καί τήν διανοητική παρεξήγηση τοῦ ουδαϊσμοῦ. Διά θεϊκς παραχωρήσεως καί τῆς ἀνοχῆς τῶν ἀνθρώπων οἱ ἑβραῖοι εἶναι καταδικασμένοι σέ ποτυχία, ἐάν δέν μετανοήσουν καί στραφοῦν πρός τόν Χριστό. Ἡ ἀπώλειά σου ἔρχεται ἀπό τόν ἑαυτό σου, ὦ λαέ τοῦ Ἰσραήλ!

ἀποκαλυπτική ννοια τῆς ἱστορίας

  Γιατί ἱστορία ἔχει μία ποκαλυπτική ννοια;

Αὐτή ἡ ννοια βρίσκεται στό θεϊκό νο, στήν φύση, στόν ἄνθρωπο;

Πῶς ἔχει μφανιστεῖ τό κακό στόν κόσμο;

Πῶς νεργε τό κακό στόν κόσμο, στό πνεῦμα, στό σῶμα, στήν φύση;

Πῶς νεργε τό κακό στόν κόσμο, ἀτομικά, συστηματικά, πολιτικά, στό ἐπίπεδο τῶνλίτ καί τῶν λαϊκῶν μαζν;

Μπορεῖ κανείς ν᾿ ἀρνηθεῖ τό κακό πού ὑπάρχει στόν κόσμο;

Μπορεῖ κανείς νά ζε τυχαία;

Μπορεῖ νά διαβιώνει κανείς νομικά καί μηχανικά;

Τό πνευματικό κακό δέν συνεπάγεται τήν ἠθική τοῦ κόσμου, τήν σκέψη τοῦ κόσμου, τόν πολιτισμό τοῦ κόσμου, τήν κοινωνία, τήν οκονομία, τήν εἰρήνη καί τόν πόλεμο;

Ποιός εἶναι τό ποκαλυπτικό θηρίο κι ὅλες οἱ ποκαλυπτικές δυνάμεις;

Ποιός εἶναι ὁ ψεύτικος χριστός, ντίχριστος;

Εἶναι δυνατόν ν᾿ ἀρνηθεῖ κανείς τήν ἀποκαλυπτική ννοια τῆς ἱστορίας;

Δέν ὑπάρχει μία προσωπική ποκάλυψη;

Ποιός πάγεται στά ποκαλυπτικά στρατεύματα;

Ποιός εἶναι ὁ ρόλος τῶν ἑβραίων, τῶν ψεύτικων χριστιανῶν, τῶνθεων;

Τί ἄλλες ποκαλυπτικές δυνάμεις ὑπάρχουν;

Ποιοί εἶναι οἱ τρόποι τῆς ποκαλυπτικς μάχης–οἱ πολιτικοί, οἱ οκονομικοί, οἱ πολιτιστικοί, οἱ καλλιτεχνικοί, οἱ πιστημονικοί, οἱ ἰδεολογικοί, οἱ στρατιωτικοί;

Ποιά εἶναι ἡ σχέση μεταξύ διαφόρων ποκαλυπτικῶν δυνάμεων;

Δέν μεταβιβάζουν δυνάμεις μία στήν ἄλλη;

Ποιά εἶναι ἡ στάση τῶν χριστιανῶν ναντι αὐτῶν;

πιδιώκει τό θηρίο τήν παγκόσμια ἐξουσία;

Ποιός εἶναι καί πότε θά κυβερνήσει τό θηρίο;

Δέν ἔχει ἀναλάβει ὁ Χριστός τήν ἀποστολή νά νικήσει τό ἀποκαλυπτικό θηρίο;

Δέν ἔχουν οἱ χριστιανοί τό καθῆκον νά πολεμοῦν καί νά νικοῦν τό ποκαλυπτικό θηρίο;

Δέν μποροῦν οἱ ἴδιοι οἱ χριστιανοί νά εἶναι οἱ χθροί τοῦ Χριστοῦ διά τῆς γνοιας, τῆς ραθυμίας, τῆς ἀδιαφορίας, τῆς ποκρισίας, τῆς δειλίας;

Μποροῦν οἱ χριστιανοί νά γίνουν δοῦλοι τοῦ κακοῦ;

ργίζεται ὁ Θεός κατά τοῦ ψεύτικου χριστιανοῦ;

Δέν πρέπει νά συντριβεῖ ψεύτικος Χριστιανισμός;

δύναμις τοῦ κακοῦ στόν κόσμο εἶναι τό ἔργο τῶν δυνάμεων τοῦ κακοῦ, εἶναι τό ἔργο τῆς νικανότητας τῶν χριστιανῶν;

πάρχει πιθετικότητα, τυραννία μέ ερηνικό τρόπο;

πάρχει μία θεσμική ἀποκάλυψη διά τῶν ψεύτικων ἰδεολογιν, τῶν κακῶν κατεστημένων, τῶνδικων νόμων, τῶνγκληματικῶν περβάσεων, τῶν τοπικῶν καί παγκόσμιων τυραννιν, τῶν λανθασμένων δανικῶν, δι᾿ ἑνός τιμωτικοῦ τρόπου ζωῆς, διά τῆς ἠθικς κατάπτωσης τῶν ἀνθρώπων, διά μιᾶς σατανικς θρησκείας, διά τοῦ διωγμοῦ καί τοῦ  σφαγιασμοῦ τῶν χριστιανῶν;

Ορχές τῆς ποκαλύψεως δέν βρίσκονται στό προπατορικό ἁμάρτημα;

Δέν εἶναι ὁ Κάιν μία ποκαλυπτική δύναμις;

Δέν εἶναι ὁ χρυσός μόσχος ἕνας ποκαλυπτικός θεός;

Δέν εἶναι ὁ σφαγιασμός τῶν προφητῶν ἕνα ἀποκαλυπτικό σμα;

Δεν ἦλθε ὁ Χριστός στόν κόσμο γιά νά διακόψει τήν ἀποκάλυψη ἐντός κόσμου;

Δέν εἶναι ἡ θανάτωση τοῦ Χριστοῦ νέα ἀποκαλυπτική ἔννοια τῆς ἱστορίας;

Δέν εἶναι ὁ πόλεμος κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀποκάλυψη ἐναντίον τῆς ναμφίβολης ληθείας;

Γιατί ργίζεται ὁ Θεός κατά τῶν ἀνθρώπων;

Γιατί νοίγονται οἱ σφραγίδες στήν ποκάλυψη;

Γιατί μφανίζονται οἱ ἄγγελοι καί τό σφραγισμένο βιβλίο;

Τί εἶναι ἡ γυναίκα, τί εἶναι ὁ δράκος;

Γιατί ἐμφανίζεται τό ρνίο;

Τί εἶναι τό θηρίο τό ὁποῖο πολεμάει τούς ἁγίους;

Τί εἶναι οἱ ψευδοπροφτες;

Τί εἶναι τό Θηρίο 666;

Ποιός ἐνίκησε τό θηρίο;

Δέν τοιμάζεται ὁ πιστός λαός νά δεχτε τόν Χριστό;

Ποιός εἶναι ὁ ρόλος τῆς Χριστιανωσύνης σχετικά μέ τίς ἀποκαλυπτικές ἐνέργειες;

Δέν προετοιμάζει τό Ἅγιο Πνεῦμα τόν κόσμο γιά τήν αἰώνια τελειότητα;

Δεν τελειοποιεται ὁ κόσμος ὅταν εἶναι σέ ἀντιπαράθεση μέ τόν ἀποκαλυπτικό χθρό;

Οἱ θρίαμβοι τῆς Χριστιανωσύνης δέν εἶναι βαθμίδες πρός τήν πνευματική τελειοποίηση;

σχατη νίκη δέν θά συμπέσει μέ τήν τελειοποίηση τοῦ κόσμου, μέ τήν αἰώνια ζωή του;

Εἶναι δυνατή εἰρήνη στίς ἀποκαλυπτικές σημερινές συνθκες;

πάρχει μία συσσώρευση σήμερα τῶν ἀποκαλυπτικῶν δυνάμεων;

πάρχει μία αξηση τῶν χριστιανικῶν δυνάμεων;

Ἄν ὁ Χριστός εἶναι μαζί μας, ἀπό ποιόν νά φοβηθοῦμε;

 Τίποτε δέν εἶναι πιό ληθινό ἀπό τήν ἀποκαλυπτική ἔννοια τῆς ἱστορίας. ἴδιος Ἰησοῦς Χριστός ἐμίλησε περί τῆς ἀποκαλύψεως καί τό Ἅγιο Πνεῦμα ἐνέπνευσε τόν γιο ωάννη τόν Θεολόγο νά γράψει ἐκεῖνο τό προφητικό καί θαυμάσιο βιβλίο τῆς ποκαλύψεως. Δέν θά μπορούσαμε νά κατανοήσουμε τόν κόσμο χωρίς τήν ποκάλυψη, ὅσο δυνατές καί νά ἦταν οἱ ποδείξεις τῆς πίστεως τά πιχειρήματα τῆς σκέψεως.

πόλεμος μεταξύ τῶν δυνάμεων τοῦ καλοῦ καί τοῦ  κακοῦ εἶναι ἀναπόφευκτος καί ἀλύπητος. Οἱ δυνάμεις τοῦ καλοῦ πικαλοῦνται τόν Θεό, ἐνῶ  οἱ δυνάμεις τοῦ κακοῦ συνεργάζονται μέ τόν σαταν. Τό Ἅγιο Πνεῦμα νεργε διά τῶν δυνάμεων τοῦ καλοῦ καί τό ἀκάθαρτο πνεῦμα ἐνεργε διά τῶν δυνάμεων τοῦ κακοῦ. Στήν παλαίστρα τῆς ἱστορίας στέκονται τό ἕνα ἀπέναντι στό ἄλλο δύο στρατεύματα μπνευσμένα ἀπό δύο πνεύματα. Ομπαθεῖς ἄνθρωποι ἔχουν γίνει οἱ ἴδιοι ἀκάθαρτο πνεῦμα κι ατοί δέν χρειάζονται τήν πίκληση τοῦ σατανα. Οἱ ἄνθρωποι τῆς περηφάνειας, οἱ ἄνθρωποι τοῦ ἀθεϊσμοῦ κάνουν, μέσω τοῦ θελήματος τους, τό θέλημα τοῦ σαταν. Ἔτσι ἐξηγεῖται ἡ ἐμφάνιση τῆς ἀποκαλύψης στήν ἱστορία.

Τά μέσα μέ τά ὁποῖα διοργανώνεται τό κακό στόν κόσμο εἶναι ἀναρίθμητα. Ἐπιδιώκει νά δελεάσει τίς ψυχές, τίς ζωές καί τόν αἰώνιο σκοπό τῶν ἀνθρώπων. Τό κακό ἔχει μεγάλη δύναμη δελεασμοῦ καί πολλά πιχειρήματα, ὥστε εἶναι δύσκολο νά τοῦ ντισταθοῦν οἱ ἀδύνατοι στόν νοῦ, στήν καρδιά καί στήν πίστη ἄνθρωποι.

Τό κακό στόν κόσμο προέρχεται ἀπό τήν καρδιά τῶν ἀνθρώπων, περνάει μέσω τοῦ νο τους καί καταλήγει νά κυριαρχε στό θέλημα τους. ποδουλωμένοι στό κακό οἱ ἄνθρωποι γεύονται τήν ἀπόλαυση τοῦ κακοῦ. Σκλαβώνοντας τήν συνείδησή τους, τό κακό γίνεται μία μαύρη πνευματικότητα γιά τόν κόσμο, ἡ ὁποία τούς ὁδηγε στήν δό τῆς πώλειας. Τό κακό γίνεται ἀρχή, κριτήριο καί τρόπος ζωῆς καί ἱστορικς φύσεως. Τό κακό ργανώνεται καί γίνεται δύναμις, ἐξουσία ἐπάνω στίς συνειδήσεις καί στόν κόσμο.

Τό κακό δέν γνωστοποιεται σάν κακό, ἀλλά δικαιολογεῖται σάν καλό καί μέ τά ρνητικά του ἀποτελέσματα γρήγορα ξεσκεπάζεται. Τό κακό δέν λέει ὅτι προέρχεται ἀπό τόν διάβολο, ἀλλά ρνεται νά προσκυνήσει τόν Θεό καί δι᾿ αὐτοῦ ἀποκαλύπτει τήν ἀναξιοπιστία του.

Τό κακό ψεύδεται λέγοντας τήν ἀλήθεια,. Τό κακό κάνει τό κακό δικαιολογώντας το σάν καλό. Τό κακό σχημίζει τόν κόσμο, παρόλο πού παρουσιάζεται μόνο του ς ασθητικό.

Τό κακό εἶναι ποκριτικό μέ σπάταλη διανοητικότητα, ἀλλ᾿ ἔρχεται καιρός πού αὐτό θ᾿ ἀποδειχθεῖ γυμνό, βδελυρό καί τρομερό, ὅπως πράγματι εἶναι.

κόσμος δέν μπορεῖ νά δέχεται πειρα ψέμματα. δελεασμός τοῦ κακοῦ μπορεῖ νά ματαιωθεῖ μέ τόν πόθο καί τόν φωτισμένο  νο γιά γιότητα καί νοσταλγία τῆς αωνιότητας.

Οἱ ἄνθρωποι μποροῦν νά μεταποιήσουν τόν κόσμο σέ παράδεισο, ετε σέ κόλαση. Αὐτές οἱ δύο δυνάμεις πιδιώκουν νά κυριαρχοῦν τόν κόσμο καί ἡ μάχη εἶναι προφανής καί παντοτεινή. Κατά τρόπον ἀόρατον στήν ἱστορική αὐτή μάχη συμμετέχει καί ὁ Χριστός, ἀλλά καί ὁ σατανᾶς καί ὁρατά ὅλοι οἱ ἄνθρωποι, χρησιμοποιῶντας ὅλη τήν ἱκανότητα τους, διοργανώνονται σέ δυνάμεις τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ  ντίχριστου. λα τά καλά καί ὅλα τά κακά ἐντός κόσμου εἶναι οἱ χριστιανικές καί οἱ ἀντίχριστες δυνάμεις.

ἀποκαλυπτική ἀντιπαράθεση δέν πρέπει νά θεωρηθεῖ σάν ἕνας συγκεκριμένος πόλεμος, παρόλο πού ἔχει αὐτήν τήν μορφή, ἀλλά σάν προσπάθεια τῆς κυριαρχίας τοῦ κόσμου ἀπό κάθε ἄποψη: πνευματική, πολιτική, οκονομική, πολιτιστική, κοινωνική, πιστημονική καί στρατιωτική. Τό θηρίο θέλει λοσχερς νά πνίξει τόν ἄνθρωπο καί τήν ἀνθρωπότητα, μέ ὅλα τά πνευματικά της ὅπλα, ἀλλά καί μέ ὅλα τά ὑλικά της, σ᾿ αὐτή τήν ζωή καί στήν αωνιότητα. Ἄρα ὑπάρχει μία ἀποκαλυπτική σύγκρουση σέ πολιτικό, οκονομικό, καλλιτεχνικό ἐπίπεδο, στήν φιλοσοφική σκέψη, στούς πιστημονικούς τύπους, στά κοινωνικά κατεστημένα, καθώς καί στίς στρατιωτικές διαμάχες.

θρίαμβος τοῦ Χριστοῦ καί συνεπῶς ὅλης τῆς Χριστιανωσύνης πρέπει νά εἶναι πλήρης ἀπ᾿ ὅλες τίς πλευρές καί πρός ὅλους τούς τομες τῆς νθρώπινης ζωῆς.

πό τίς ντίχριστες δυνάμεις ναδεικνύεται στάση τῶν ἑβραίων, οἱ ποοι ἔχουν ἐπάνω τους τήν ρύση τοῦ θώου αματος τοῦ Χριστοῦ καί οἱ ὁποῖοι ἐμφανς δι᾿ ἑνός δαιμονισμένου πάθους, πολεμοῦν κατά Χριστοῦ. ἱστορία τῶν τελευταίων δύο χιλιάδων χρόνων τοῦ βραϊκοῦ λαοῦ εἶναι μία ἀντίχριστη συμπύκνωση.

βραϊκός λαός ζε ν Χριστ μέσ ἑνός πολείμματος. πόστολος Παλος πιστεύει ὅτι θά σωθεῖ ὅλος ὁ βραϊκός λαός. Αὐτό εἶναι ἕνα γεγονός τό ὁποῖο περιμένει ἡ ἀνθρωπότητα καί μπορεῖ νά πραγματοποιηθεῖ μόνο μέσω εἰλικρινοῦς μετάνοιας καί ταπεινς διακονίας.

Ἄν ἀντίχριστη στάση τῶν ἑβραίων εἶναι τόσο σοβαρή διά τήν μάχη της κατά τῆς πραγματικότητας, ἐξ σου σοβαρή, πάλιν κατά τῆς πραγματικότητας εἶναι καί ἡ Χριστιανωσύνη ἡ ὁποία νομίζει ὅτι ἐξαπατᾶ καί περιγελᾶ τόν Χριστό. πό τόν Γάμο τοῦ Υοῦ τοῦ Βασιλέως ἀποβάλλονται οἱ ἑβραῖοι, ἀλλά καί οἱ ἀνάξιοι χριστιανοί. ρα ὑπάρχει ἕνα παράξενο ἀποκαλυπτικό στράτευμα κ μέρους τῆς Χριστιανωσύνης τό ὁποῖο, ὅπως διαπιστώσαμε, δέν χρησιμοποιε πάντοτε τό ξφος, ἀλλά τόν χρυσό, τίς ἰδέες, τά λόγια, τούς νόμους, τίς τέχνες, τίς πιστμες καί τά ψεύτικα δανικά τῆς ἀνθρωπότητας.

Μία ἄλλη ἀποκαλυπτική ἀντίχριστη δύναμις θά εἶναι ἀθεϊσμός, ὁ ὁποῖος ἔχει πολλά πλοκάμια: λισμό, θετικισμό, προοδευτισμό, γνωστικισμό, νθρωπισμό, νθρωποκεντρισμό, ἰδεολογισμό. Οἱ ἄνθρωποι προσκυνοῦν ξανά τούς θεούς πού οἱ ἴδιοι ἔπλασαν, στω καίν τούς νομάζουν ἰδεολογία, ἐπιστήμη, τέχνη πολιτική.

Οἱ ἀποκαλυπτικές δυνάμεις συμπαρασύρουν τήν ἀνθρωπότητα μέ ὅλο τόν δυνασμισμό της. Οἱ πιό πίφοβες ἀποκαλυπτικές δυνάμεις βρίσκονται ὅμως στούς κόλπους τῆς Χριστιανωσύνης καί γεννήθηκαν νά εἶναι σέ σύγκρουση μέ τόν Χριστό, συνειδητοποιώντας ἔτσι τόν ντιχριστιανισμό τους.

πάρχουν ἀποκαλυπτικές δυνάμεις καί ἐκτός Χριστιανωσύνης, δηλαδή ὅλες οἱ δυνάμεις, πού διώκουν τόν Χριστιανισμό. Ὁ Χριστιανισμός δέν εσχωρε διά τοῦ ξίφους, ἀλλά πολλές δυνάμεις ἀπό τόν κόσμο, ὅπως σλαμισμός, ἔχουν πιβάλλει τό ξφος κατά τοῦ Χριστιανισμοῦ. χαρακτηριστικός ἀποκαλυπτικός τρόπος εἶναι ὁ πόλεμος, φανισμός, θάνατος.

σο περισσότερο ξανθρωπιστεῖ ἡ ἀνθρωπότητα τόσο θ᾿ αξηθοῦν καί οἱ ἀποκαλυπτικές μορφές της. Τό κακό εἶναι λο καί πιό βαθύ στήν ἀνθρωπότητα. ἀνθρωπότητα ἀριθμητικά ὅσο πάει καί μεγαλώνει, πολιτισμός της γίνεται πιό πιβλητικός, ἀλλά καί ἡ ἀποκαλυπτική καταστροφή της εἶναι πιό κατηγορηματική. Μία νώτατη, πρόοπτη καίνεπιθύμητη ἀπό τούς ἀνθρώπους ἰσχνή οκονομία διαφαίνεται στήν ἱστορία.

Γιά τούς χριστιανούς τό νόημα τῶν θλίψεων καί τῶν πανωλεθριν βοηθεῖ στήν κάθαρση καί στήν σωτηρία. Γιά τούς ντίχριστους ἀνθρώπους τό νόημα τῶν θλίψεων καί τῶν καταστροφών εἶναι μία κακοδαιμονία, ἕνας μεγάλος σύντροφος τῆς ἀνταρσίας καί τῆς ὑπερηφάνειας.

Συχνά βλέπουμε μία διαμάχη μεταξύ διάφορων ἀποκαλυπτικῶν δυνάμεων ( πόρνη, τό φίδι, τό θηρίο), πού ὅλες πορεύονται γιά ἐπικράτηση στόν κόσμο. Μ᾿ αὐτόν τόν τρόπο οἱ ἡττημένοι αὐξάνουν τήν δύναμη τῶν νικητν. Οἱ χριστιανοί, ὅμως, ἄς μή πατηθοῦν ἀπό τήν μάχη μεταξύ τῶν θηρίων, διότι τό θηρίο τό ὁποῖο θά χορτάσει θά εἶναι πιό σχυρό καί θά εἶναι ἕνας πιό πίφοβος χθρός.

Οἱ χριστιανοί νά στηρίζονται στόν Χριστό καί στούς αυτούς τους. Οἱ χριστιανοί νά πιστρατεύσουν ὅλα τά πνευματικά καί ὑλικά τους ὅπλα γιά ν᾿ ἀποτελέσουν μία δύναμη, ἡ ὁποία θά ξολοθρεύσει τό ἀποκαλυπτικό θηρίο.

Χριστός εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος νικ μέσ τῶν χριστιανῶν. Χριστός εἶναι ὁ Νικητής, τό ρνίο. Νά προσέξουμε τήν ν Χριστ ἑνότητά μας, διότι ὁ Χριστός ἔρχεται καί πρέπει νά τόν δεχτοῦμε στήν μεγάλη μάχη μέ τό ἀποκαλυπτικό θηρίο.

 Μέ τήν εὐλογία τοῦ πατρός Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου