ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ: «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΡΑΜΠ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ»!!!



Σκοτεινά τά σχέδια τῶν ἐμπόρων τῶν ἐθνῶν
Πίκρα καί δυσπιστία προκάλεσε τό ἄρθρο τοῦ Μητροπολίτου Ἀλεξανδρουπόλεως Ἀνθίμου, πού δημοσιεύθηκε στό orthodoxia info μέ τίτλο “Ορθόδοξη Παγκοσμιοποίηση:
Εθνικές εκκλησίες μπροστά στο ξόδι της Ε.Ε.”, διότι συνειδητοποιοῦμε πόσο σκοτεινά εἶναι τά σχέδια τῶν ἐμπόρων τῶν ἐθνῶν γιά τήν περιοχή ὄχι μόνον τῆς Θράκης, ἀλλά ὁλοκλήρου τῆς Βαλκανικῆς. Ἴσως ὁ Μητροπολίτης Ἄνθιμος ἔχει ἐπηρεασθῆ ἀπό τίς συχνές ἐπισκέψεις τοῦ Ἀμερικανοῦ πρέσβη στήν Ἀλεξανδρούπολη καί δημοσίευσε τό παρόν ἄρθρο. Ἀφοῦ ὁ κ. Πάιατ στήν ἐπίσκεψή του πρίν ἕνα χρόνο, στίς 5 Ἰουνίου 2018, εἶχε γράψει στόν προσωπικό του λογαριασμό στό twitter «Υπέροχη συνάντηση με την αντιπροσωπία της Αλεξανδρούπολης σήμερα. Δεσμευόμαστε να οικοδομήσουμε δεσμούς στην πόλη με τις αμερικανικές επενδύσεις στο λιμάνι, σημαντικά περιφερειακά έργα ενέργειας κτλ. Μητροπολίτης Άνθιμος, Δήμαρχος Λαμπάκης, Πρόεδρος Εμπορικού Επιμελητηρίου Χατζημιχαήλ.».
Μέσα ἀπό τό κείμενο τοῦ Σεβασμιωτάτου καταφαίνεται πόσο ἔχει ἀλλοιωθῆ στίς ἡμέρες μας ὁ ἐπισκοπικός λόγος, ἕνας λόγος ξένος ἀπό ἐκκλησιαστικά καί πατριωτικά αἰσθήματα καί κυρίαρχος ἀπό διεθνιστικές ἀντιλήψεις. Ὁ Σεβασμιώτατος μέσα ἀπό τόν «ὡραῖο» ὅρο ὀρθόδοξη Παγκοσμιοποίηση ὑποκρύπτει μία οὐδετερόθρησκη «κρατική ὀντότητα, μέ ἰσότιμους πολίτες, ἀνεξαρτήτου ἐθνικότητος καί θρησκείας», κάτι ἀνάλογο μέ τόν μασονικό ἀδο­γματισμό καί συγκρητισμό, τήν παγκοσμιοποίηση πού ὁραματίζονται νά ἐπιβάλουν. Ὁ Σεβασμιώτατος μάλιστα μέ τό κείμενό του ἀποφαίνεται ὑπέρ τοῦ οὐκρανικοῦ ψευδοαυτοκεφάλου, ὅταν καμία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία δέν τό ἔχει ἐγκρίνει οὔτε βέβαια καί ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στήν ὁποία καὶ ἀνήκει. Ὁ Μητροπολίτης Ἄνθιμος, ὁ ὁποῖος τήν ἑπομένη τῆς χειροτονίας του εἰς Ἐπίσκοπον εἶχε θέσει θέμα κατάργησης τοῦ ράσου τῶν Κληρικῶν.
Αἱ σχέσεις Φαναρίου καί Ἀμερικῆς βαθαίνουν καί ὁλοκληρώνονται
Ἡ ἰδιότυπη σχέση Φαναρίου καί Ἀμερικῆς ἔχει ὡς ἀφετηρία της τήν ἀνάρρηση τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα στά μέσα τοῦ 20οῦ αἰώνα στόν Πατριαρχικό θρόνο, μέ τίς εὐλογίες τοῦ μασόνου Προέδρου Τρούμαν, μέ τόν ὁποῖο εἶχε εἰδικήν σχέση φιλίας καί κατά τήν ἀναχώρησή του ἀπ’ τῆς Η.Π.Α. τὸν εἶχε ἀποχαιρετήσει μέ συγκίνηση καί δάκρυα. Οἱ σχέσεις αὐτές τοῦ Φαναρίου καί τῆς Ἀμερικῆς στίς ἡμέρες μας βαθαίνουν καί ὁλοκληρώνονται, ἀποδεικνύοντας ἔτσι ὅτι ὁ θρησκευτικός καί ὁ πολιτικός Οἰκουμενισμός εἶναι συγκοινωνοῦντα δοχεῖα, ἀφοῦ ἔχουν ὡς ἀποστολή τους τήν πραγμάτωσης τῆς παγκόσμιας κοινωνίας καί ἡ πραγμάτωση αὐτή ἀντανακλᾶται στό κείμενο τοῦ Σεβασμιωτάτου. Μία πραγμάτωση πού θέλει τήν περιοχή τῶν Βαλκανίων διασπασμένη σέ μικρές πολιτικές ἀδύναμες κρατικές ὀντότητες, προτεκτορᾶτα, ὥστε ἡ ὑπερδύναμη Ἀμερική νά ἐπιβάλη τά ὅποια οἰκονομικά, στρατιωτικά καί πολιτικά συμφέροντά της, προσφέροντας στούς ὑποτελεῖς ντόπιους ὀρθόδοξους λαούς οἰκονομική βοήθεια τύπου «σχεδίου Μάρσαλ (John Agnew and J. Nicholas Entrikin, eds. The Marshall Plan Today: Model and Metaphor. Routledge, 2004)», ὅπως χαρακτηριστικά γράφει ὁ Μητροπολίτης Ἄνθιμος.
Ὁραματίζεται τήν Ὀρθόδοξον Παγκοσμιοποίησιν
μέ κοινόν παρονομαστήν τάς θεμελιώδεις δυτικάς ἀξίας!
Ὁ Σεβασμιώτατος ὁραματίζεται τήν Ὀρθόδοξη Παγκοσμιοποίηση μέ τήν «ειρηνική συνύπαρξη των βαλκανικών λαών μας με κοινό παρονομαστή τις θεμελιώδεις δυτικές αξίες. Αυτές είναι πολιτικά ικανές να εμπνεύσουν στα Βαλκάνια και στη Μ. Ασία: σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ειρήνη, δικαιοσύνη, ελευθερία, ανοχή, συμμετοχή, αλληλεγγύη και βιωσιμότητα» καί συνεχίζει ὁ Σεβασμιώτατος «Πάει να πει επικαιροποίηση και εγκαθίδρυση, σε Βαλκάνια-Μ. Ασία, των δυτικών αξιών, οι οποίες θα σέβονται τα πολιτιστικά σύνορα και τις ευαισθησίες των συνομόσπονδων κρατών-μελών. (Αν αυτό, βεβαίως, είναι το νέο μοντέλο του έθνους που «φέρνει» ο Πρόεδρος Τράμπ -κατευναστικό των εθνικών παθών, χωρίς μείωση της εθνικής υπερηφάνειας- τότε είναι καλοδεχούμενο)». Ἄν εἶναι δυνατόν τό ἄθεο καί ἀντίχριστο φιλελεύθερο μοντέλο τοῦ Προέδρου τῶν ΗΠΑ, τό ὁποῖο ἔχει αἱματοκυλίσει, φτωχοποιήσει καί ἔχει φέρει στό χάος καί στήν ἀπόγνωση λαούς σέ κάθε γωνιά τοῦ πλανήτη, νά γίνεται μοντέλο ἐπιλογῆς ἑνός Ὀρθόδοξου Ἕλληνα Ἐπισκόπου.
Ὁ Σεβασμιώτατος ὁραματίζεται τήν Ὀρθόδοξη Παγκοσμιοποίηση, ἐπειδή ἀπέτυχε, ὅπως λέει, τό ἐγχείρημα τῆς ΕΕ, τό ὁποῖο «δεν ήταν πια η ίδια! Είχε τα δάχτυλα, όμως της είχαν πέσει τα δαχτυλίδια! Άρχισε πλέον να όζει η πολιτική και οικονομική αποσύνθεσή της. Οι ηγέτες της Ένωσης έπαυσαν να υποστηρίζουν τις αξίες της, ενώ κάποιοι τις αντιστρατεύονταν κιόλας». Ὁ Σεβασμιώτατος βιώνει δέκα χρόνια τήν κρίση στήν Ἑλλάδα καί δέν ἔχει ἀκούσει ἀπό κανένα ὅτι ἡ ΕΕ βρώμαγε ἀπό τήν ἀρχή καί ὅτι οἱ Ἕλληνες πολιτικοί ἐκτελοῦσαν διατεταγμένες ὁδηγίες, γιά νά ὁδηγήσουν τήν Πατρίδα μας στήν σημερινή κατάσταση. Μάλιστα ἀναφέρει ὡς Κασσάνδρες τῆς ἀποτυχίας τοῦ ἐγχείρηματος τῆς ΕΕ «τις Ἐκκλησίες στην Εὐρώπη» καί τόν «πάπα Παῦλο Β΄». Ἆραγε δέν ἐπαρκοῦσαν οἱ φωνές τῶν πατέρων μας, ὅπως τοῦ φλογεροῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου, τοῦ Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβροσίου καί πολλῶν ἄλλων πού ἀπό τήν δεκαετία τοῦ ἑβδομήντα ὑποδείκνυαν ὅτι ὁ δυτικός πολιτισμός ὄζει. Γιατί μνημονεύει τόν πάπα Ἰωάννη Παῦλο Β΄, τόν Πολωνό, τόν Βοϊτίλα, ὁ ὁποῖος ἄφησε τήν φήμη τοῦ βαθειᾶ ἀντικομμουνιστῆ πάπα καί «ὁ ὁποῖος είχε αναβαθμίσει τις σχέσεις του Βατικανού με τα ΜΜΕ, αλλά και με τη… Μαφία, όπως υποστηρίζουν αρκετά στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, αλλά ουδέποτε ερευνήθηκαν περαιτέρω».
Τό Οὐκρανικόν καί ἡ Συμφωνία
τῶν Πρεσπῶν εἶναι τό crash test
Ὁ Σεβασμιώτατος ξεδιπλώνοντας τίς σκέψεις του εἶναι ἰδιαίτερα ἀποκαλυπτικός. Γράφει «Θέλω να πω· το αυτοκέφαλο της Ουκρανικής Εκκλησίας (παρά τον κλυδωνισμό) και η Συμφωνία των Πρεσπών (παρά τον παραπικρασμό) είναι το crash test για τα Βαλκάνια και τη Μ. Ασία». Τέστ ἀντοχῆς, ἀφ’ ἑνός δηλαδή, ἄν θά μπορέση ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος νά ἐπιβάλλη τίς αὐθαίρετες καί ἀντικανονικές πράξεις του στήν ὅλη Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, δηλαδή σήμερα τήν νομιμοποίηση τῆς σχισματικῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας καί αὔριο τῶν Σκοπίων, τοῦ Μαυροβουνίου, τῆς Βοσνίας, ἔχοντας ὡς μέσο πίεσης καί τήν ἀμερικανική πολιτική. Ἀφ’ ἑτέρου δέ ἡ συμφωνία τῶν Πρεσπῶν λειτουργεῖ ὡς τέστ ἀντοχῆς τῶν λαῶν τῆς Βαλκανικῆς, κατά πόσο δηλαδή εἶναι διατεθειμένοι νά ἀποδεχθοῦν τά σχέδια τῶν Δυτικῶν.
Ὀρθόδοξος Παγκοσμιοποίησις
χωρίς τήν ρωσόφωνον Ὀρθοδοξίαν
Βέβαια ὁ διεθνιστής Μητροπολίτης Ἄνθιμος ὁραματίζεται τήν Ὀρθόδοξη Παγκοσμιοποίηση χωρίς τήν ρωσόφωνη Ὀρθοδοξία. Διότι τονίζει ὅτι εἶναι «ανέντιμη η στάση του πατριαρχείου Μόσχας απέναντι στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης και η δήλωση του πατριάρχου Κυρίλλου, ότι ‟είμαστε πρώτα Ρώσοι κι έπειτα Ορθόδοξοι”». Δηλαδή εἶναι ἀνέντιμη στάση ἡ μή συμμετοχή τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας στήν σύνοδο τῆς Κρήτης, γιά τήν ὁποία οἱ σύγχρονοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας τόνιζαν, ὅπως ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος, νά μή πραγματοποιηθῆ, καί δέν εἶναι ἀνέντιμες οἱ πράξεις τοῦ Φαναρίου, ὅπως ἡ εἰσπήδηση σέ ἄλλη Ἐκκλησία ἤ τὴν διάσπαση πού ἔχει προκαλέσει μέ τίς ἐνέργειές του στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία; Ὅμως αὐτό πού ἐνοχλεῖ τόν Σεβασμιώτατο μέ τίς ρωσόφωνες Ἐκκλησίες εἶναι ὅτι ἀπορρίπτουν τόν δυτικό πολιτισμό, ὁ ὁποῖος ἀλλοιώνει τίς χριστιανικές κοινωνίες, ἐπειδή υἱοθετοῦν τήν ἀντίληψη τῆς ἀποκλειστικότητας τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐπειδή καλλιεργοῦν τήν ἰδέα ἑνός πολιτικοῦ ἡγέτη μέ θεοκρατικές ἀντιλήψεις καί χριστιανικά ἰδεώδη, ἐπειδή πιστεύουν ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι λαοί εἶναι «τό νέον ἔθνος».
Ὁ Σεβασμιώτατος ὁραματίζεται τήν Ὀρθόδοξη οἰκουμένη σάν «μεγάλη δημοκρατία, χωρίς εσωτερικά σύνορα (που διαρκώς μεταβάλλονται και συν­εχώς πυροδοτούν εκρήξεις), ήταν το όραμα του Βελεστινλή, το οποίο εισηγήθηκε ως τη μοναδική λύση που αρμόζει στα Βαλκάνια και τη Μ. Ασία». Ὁ ὁραματισμός του ὅμως εἶναι τελείως ξένος μέ τό μεγάλο ἀνατολικό κράτος πού ὁραματίζονταν οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ 19ου αἰώνα, ἕνα κράτος βασισμένο στήν κοινή ὀρθόδοξη πίστη ὅλων τῶν λαῶν τῆς Βαλκανικῆς, ἕνα ὀρθόδοξο χριστιανικό ἔθνος. Τά διεθνιστικά ὁράματα τοῦ Σεβασμιωτάτου εἶναι ἀλλότρια μέ τά ἀντιπαπικά καί ἀντιδυτικά ὁράματα τῶν Ὀρθοδόξων ἐκείνης τῆς ἐποχῆς, ὅπου ἡ πίστη στόν Χριστό καί στό Εὐαγγέλιο ἦταν ἡ βάση τους καί ὄχι ὁ ἀθεϊστικός δυτικός Διαφωτισμός.
Τό Φανάρι, τό Βατικανόν τῆς Ἀνατολῆς
Ὁ Σεβασμιώτατος στόν ὁραματισμό του δέν κάνει καμία ἀναφορά στόν ρόλο τοῦ Πατριαρχείου. Οἱ ὀρθόδοξοι λαοί στήν ὀρθόδοξη αὐτή πολιτεία θά ἔχουν σημεῖο ἀναφορᾶς τους τίς Ἐκκλησίες, ἀπό τίς ὁποῖες σήμερα ποιμένονται ἤ θα προσαρτησθοῦν στό ἐθναρχικό κέντρο τῆς ΚΠολης, κάτι ἀνάλογο σάν τό Βατικανό, τό ὁποῖο θά τούς παραχωρήση αὐτοκεφαλίες, ὅπως στήν Οὐκρανία. Μήπως ἔμμεσα ὁ Σεβασμιώτατος μέ τό κείμενό του ἀμφισβητεῖ καί τό ἐκκλησιαστικό καθεστώς τῶν Μητροπόλεων τῆς Βορείου Ἑλλάδος;
Τό ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος ἐργάζεται γιά ἀλλότρια συμφέροντα καί ὄχι γιά τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀποδεικνύεται ἀπό τό ὅτι δύο μέρες μετά τίς δηλώσεις του πραγματοποιήθηκε στήν Θεσσαλονίκη τό 1ο Συνέδριο Θρησκειῶν τοῦ Κόσμου μέ θέμα «Θρησκευτική Αρμονία», τό ὁποῖο διοργάνωσε κάποια Μουσουλμανική Κοινότητα. Στό συνέδριο αὐτό ὁ δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ὅπως καί ὁ Σεβασμιώτατος, μίλησε γιά ἕνα πιό εἰρηνικό κόσμο, στόν ὁποῖο θά συν­εργάζωνται ἁρμονικά ὅλες οἱ θρησκεῖες.
Τελικά διά ποίαν παγκοσμιοποίησιν ἐργάζεται;
Ὁ Μητροπολίτης Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος σέ γραπτή δήλωσή του τό 2016, εἶχε γράψει «Ἡ περιοχή μας συνεχίζει νά εἶναι τό μῆλο τῆς ἔριδος καί ἡ πολύφερνος νύμφη μέσα στούς σχεδιασμούς πού κάνουν οἱ ἔμποροι τῶν ἐθνῶν. Πολλά ἄλλαξαν καί πολλά θά ἀλλάξουν στήν ἐρχόμενη πενταετία». Στό κείμενο πού δημοσίευσε, Ὀρθόδοξη Παγκοσμιοποίηση, καταλήγει λέγοντας, ἐάν δέν ἀποδεχθοῦμε τό μοντέλο πού «φέρνει» ὁ Πρόεδρος Τράμπ «Αν το απορρίψουμε, το λόγο θα έχει ο «πατήρ πάντων», κατά τον Ηράκλειτο», δηλαδή ὁ πόλεμος. Μά ἐάν γνώριζε ὁ Σεβασμιώτατος, ὅπως ἰσχυρίζεται πάρα πάνω, ὡς ποιμήν, ὡς Ἐπίσκοπος, δέν θά ὄφειλε νά προετοιμάση, νά ἐνημερώση, νά ὑποδείξη, νά προστατέψη τό ποίμνιο; Γιατί αὐτή ἡ σιωπή; Τελικά γιά ποιά παγκοσμιοποίηση ἐργάζεται, γιά τήν Ὀρθόδοξη ἤ γιά τήν ἀμερικανική;
Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι ἀπειλεῖ τὸν Ἑλληνικὸ λαὸ μὲ πόλεμο. Ἐὰν δηλαδὴ δὲν γονατίσουμε στὸν ζυγὸ τῶν Ἀμερικανῶν τότε θὰ καταστραφοῦμε, θὰ γίνη πόλεμος. Κατὰ ἀνάλογο τρόπο στὴν Κύπρο ἀπειλοῦσαν ὅτι θὰ καταστραφῆ, ἐὰν δὲν ψηφίσουν τὸ σχέδιο Ἀνάν. Τέτοια δουλικὴ προπαγάνδα δὲν ἔπρεπε νὰ βγῆ ἀπὸ χείλη Ἕλληνα Ὀρθοδόξου Ἐπισκόπου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, εἶναι μεγάλη πτώση. Δὲν φανταζόμεθα ὅτι ἔχει καμία ἐλπίδα πιά, ὡς «δελφίνος» τοῦ θρόνου τῶν Ἀθηνῶν μὲ ἀνάλογες θέσεις, προωθούμενος ἀπὸ ξένες ἀμφίσημες δυνάμεις καὶ ἀπὸ ἐπίβουλους ἐκκλησιαστικοὺς χώρους.
Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος